1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Liggend snipen vind ik niet echt slim. Ik ga steeds naar een andere plek als ik snipe, aangezien je dan niet zo makkelijk in je rug wordt gepakt

2. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nee, het was eigenlijk meer als voorbeel bedoeld, ik wou gewoon weten hoe je ging liggen.

3. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind snipen bij cod sowieso irritant, je hebt nergens een spot waar je de hele map kan zien en voor je het weet heb je een mes in je rug:'-(

4. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em vandaag ook maar weer es opgepakt en wat een heerlijk spel blijft het toch :)

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook de kunst om ongezien te sluipen van snipe spot naar snipe spot zodat de tegenstanders je niet van achter killen. :) Soms probeer ik het wel en het lukt maar niet altijd. Brengt wel wat nodige variatie, alleen maar rushen word na een tijdje ook saai

6. Remco

Remco Guest

Hmm, CoD 5 is geen slechte CoD, we zijn alleen zo verwend met 4, dat je eigenlijk geen WO2 versie meer kan maken. 4 is daar té uitgebreid voor.
    Ik bedoel, 2 en 3 heb ik helemaal kapot gespeeld, maar 5 kon mij gewoon niet boeien.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond het ook niet slecht, maar het was gewoon niks voor mij.. na het 3e level van de campaign wilde ik al kappen.. vond de mp sinds de beta al niks dus heb daar ook maar 20 potjes van gespeeld denk ik..

8. Remco

Remco Guest

Ja inderdaad, ik vond er ook geen hol aan, daar niet van.

Ik heb echt zin om CoD4 weer te spelen

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zin om CoD:MW 2 te spelen:D

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond Modern Warfare een erg leuke COD, maar dan alleen omdat het MODERN was. Meer niet, daarom was het ook zo'n grandioos succes. Nadat Battlefield : Modern Combat het zo goed deed had COD4 genoeg ruimte om deze te verbeteren en dat is ze heel-erg-goed gelukt.

Om nu te zeggen dat COD5 een slechte COD is vind ik ook ietwat overdreven. Het is tot nu toe DE beste WW2 game, vind ik. Ja, het is meer van hetzelfde maar dan nog vind ik het gedurfd en ben heel erg verrast met deel 5 van Treyarch.

Desalniettemin vind ik 4 beter dan 5 maar dat is alleen maar omdat het zich in het "heden" afspeelde.

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat het iets nieuws was.

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met Rampage eens. Toen ik hoorde dat het zich weer in de WW2 afspeelde, had ik in de eerste instantie zoiets van: ''Kunnen ze nou echt niet met iets nieuws komen?''. Maar het is Treyarch gewoon gelukt om een goed spel neer te zetten, want het lijkt qua setting niet erg veel op Call of Duty t/m CoD 3.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou dan geef je IW toch wel te weinig eer. De MP was gewoon super uitgebalanceerd. De laatste keer dat ik zoveel tijd in de MP heb gestoken, was Return to Castle Wolfenstein. WOII dus.
    Het ligt echt niet alleen aan de settings.

14. Remco

Remco Guest

Hmm, daar ben ik het niet mee eens. De singleplayer van 2 en 3 was veel beter dan die van 5. Bij 5 krijg je elke keer 20 granaten om je oren geslingerd en de AI is nog achterlijker dan dat ie al was bij 2 en 3.

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, alles klopte gewoon. Van de maps tot de weaps :)

16. Tepel

Tepel ADDICT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deeltje 4 na 2 dagen spelen alweer verkocht. Hij kon mij echt niet boeien

17. Remco

Remco Guest

Hmm, vreemd. Hij wordt toch overal echt bestempeld als gruwelijk goed. Wat vond je er niet leuk aan dan? Of hou je gewoon niet zo van shooters?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    WTF? Hou je niet van shooters? :lol: Funnypants! Nee, hij zal wel van shooters houden maar het genre zal hem niet gelegen hebben. Een game die goed ontvangen word hoeft niet overal maar "aan-te-slaan". Hij bevalt je, of niet.

COD4 werd goed ontvangen omdat het spel de "Moderne" setting beter aanpakte dan z'n concurrent Battlefield : Modern Combat.

19. Remco

Remco Guest

Ik vind het gewoon apart, omdat hij de eerste is die ik dat heb horen zeggen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had zoiets met Bioshock. Alles was perfect. Een shooter, gewelddig verhaal, en soort van rpg momenten ideaal voor mij.

Maar heb het een dag gespeeld en toen weer verkocht. Ik weet niet was het was.

Deel Deze Pagina