1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die limited edition zijn limited, en zijn dus snel op, dus alleen rond de launch verkrijbaar:)

of je moet geluk hebben :+

nou ik vinjd zowiezo ac en mass effect vetl, en cod4 ook, en ik wil niet teveel games in 1 x kopen,

want dan kan ik niet genoeg tijd aan m'n schatjes besteden, want ac en mass effect, gaan veel tijd kosten,

Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit word een must buy voor mij. Maar dat zeg ik bij zoveel games die nog moeten uitkomen.. $$$$€€€€ ;)

3. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    De game lijkt me geweldig, maar ik heb net 1 minpuntje gelezen in een MP-preview va ign.

de achievements zijn puur op de SP gericht:mad: Ik vind het juist wel leuk om achievements online te halen...iig een paar online. Naja, dan nog lijkt het me een topgame, maar vind SP only wel een tikje saai.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ben zo blij dat de achievements niet online zijn. Achievements mogen van mij online afgeschaft worden. Meestal vereisen ze toch geen skill maar is het meer iets van dood 100 mensen op een bepaalde manier, of speel x aantal matches.

Maar het punt is dat ze de online community verzieken. Mensen gaan teamkillen voorzeldzame wapens waar ze achievement mee moeten. Zodra mensen een bepaalde achivement hebben voor een teamplay rol zoals medic zijn stoppen ze met teamspeler zijn omdat ze andere achievements willen.

Mensen gaan naar het winnende team of verlaten een match als ze verliezen. Nu spelen mensen tenminste voor hun plezier online

5. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens

6. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja das een mindere invulling van het achievement systeem.

Maar de mensen die nu irritant doen voor achievements (i hate them too) zijn dezelfde mensen die normaal gaan TK-en, glitchen, cheaten, gillen, spammen. Dus de community is op zich al verziekt. Niet alleen op Live natuurlijk.

De achievements op zichzelf voegen voor mij simpelweg iets toe aan het geheel. Leuke doelen om te halen, etc. Toegegeven...haal 10.000 Kills is niet bijzonder leuk, ik doe liever iets wat pittig is. Zoals in Battlefield MC...10 kills halen met kit X zonder dood te gaan.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amen

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zou het jammer vinden als er geen online achievments hebt, boeien dat je er meer moeite voor moet doen. Ik snap ook wel de andere kant, mensen met geen live, en met minder tijd die het zo niet kunnen uitspelen. Maar dan zou ik zeggen doe 1 online achievement, iets met dat je alle classes vol hebt ofzo :D

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die mensen op live die gillen en moelijk doen voor achievements zie je een heel stuk minder bij unranked games en achievements omdat hun irritante gedrag dan geen invloed heeft op een score of zo iets

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat is waar maar kijk mensen die veeel tijd in pm stoppen hebben in mijn ogen meer recht op 1000/1000 dan mensen die alleen SP doen! Ze stoppen er immers meer tijd en moeite in!

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    mwah die punten stellen sowieso toch niks voor.

Iemand die veel spellen speelt heeft toch een hogere gamerscore. En wat zegt zo'n gamerscore nou? Sommige mensen doen echt alles voor die achievements. Ik heb spellen uitgespeeld en daarna verkocht terwijl ik nog meer dan de helft van de achievement points niet had. Ik speel voornamelijk spellen voor mijn plezier. Natuurlijk probeer ik tegelijkertijd wel wat achievements te halen maar ik ga echt niet ranked spelen voor achievements als ik met vrienden unranked kan spelen.

Van mij mogen ze gewoon achievements in het algemeen wel afschaffen

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die achievements zijn juist een hele leuke toevoeging t.o.v. de concurrerende consoles!!

13. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Heilproeme heeft gelijk vind ik. Achievements voegen echt wat toe en velengen de speelduur van een spel wel voor mij:)

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    ***Core-gebruikers begonnen onlangs zenuwachtig te worden toen bleek dat het hoesje van Call of Duty 4: Modern Warfare het stickertje "Storage Required" zou krijgen.

Microsoft heeft nu een verklaring gegeven over de sticker. "Iedere game zal op ieder Xbox 360 systeem te spelen zijn, maar net als sommige games een Memory Unit nodig hebben om de games te saven, zullen sommige games een Hard Drive nodig hebben om ze te ervaren", meldt microsoft.

Toch is het nog onduidelijk wat voor een effect het zal hebben op de game, moest hij gespeeld worden met een Xbox 360 Core edition. De Hard Drive FAQ op Xbox.com geeft namelijk ook duidelijk aan dat hij uiteindelijk wel noodzakelijk zal worden: "De Hard Drive is niet noodzakelijk voor de Xbox 360, maar het geeft je wel de mogelijkheid om dingen met je systeem te doen die anders niet mogelijk zijn. Het goede nieuws is, je moet geen Hard Drive kopen om de meeste Xbox 360 games te spelen en je kunt de Xbox 360 Memory Units gebruiken voor savegames."***

Een harddisk om games echt te ervaren. Leuk voor mensen die het core-systeem hebben aangeschaft. Het gaat er toch een beetje op lijken dat je straks gewoon een hd moet hebben om optimaal gebruik te maken van games.
    Wat is de volgende stap, een HD-DVD speler om alles uit je 360 en je game te halen:confused: Ik denk dat Sony het geen eens zo slecht heeft gedaan om direct iedere console een HD en Blu-ray speler mee te geven.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

gamescore zegt idderdaaad niet veel, welke achievements iemand heeft wel.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    achievements is een heel goed idee.Vroeger speelde ik mijn games 1 keer uit en hup de kast in.Nu ga je hem nog op hard spelen en nog vannalles

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Nah , ik speel niet zo snel een game opnieuw.
    Maar bijvoorbeeld bij rainbow six zit ik wel te twijfelen ik moet nog 4 achievments waaron op realistic uitspelen dus ik overweeg dat wel een keer te gaan doen nu ben ik lekker bezig met pes6 master leagea en leagea's .
    maar laten we verder praten over cod4 want over achiev's is een appart topic:thumbs:

Best klote voor de mensen met een core , ik vindt het eigenlijk wel lomp dat ze 2 xbox'en verkochten waarom niet de core met een 10 gig hd , en de premium met b.v 30 net als de ps3 dan is alles speelbaar maar zouden de mensen met een core dingen moeten verwyderen om iets anders te kunnen doen maar daar kiezen ze dan zelf voor;)

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ze kunnen toch een HDD los kopen?

Bij playstation 1 en 2 kreeg je ook geen memory card erbij en die had je toch wel nodig

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het gaat om het feit dat M$ altijd heeft lopen roepen dat je de HD nooit echt nodig zou gaan hebben, maar dat ie alleen maar handig was voor het opslaan van demo's en trailers ed.

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina