1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Denk ik vandaag eindelijk eens op te gaan zoeken hoe het nou met die Beta precies zit, is ie USA-only. Poepzooi. Mja, de handleiding van de Beta die op de site staat ziet er wel erg vet uit, en dan heb ik het over de menu's, erg realistisch en een prachtige achtergrond. Precies mijn sfeer. _O_

2. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen,
    ben net op vakantie geweest en lees nu dat de MP Beta niet in EU komt. dan lees ik weer ergens dat die weer wel in EU komt maar later..? wat is het nou, kan iemand effe alle info samevatte van wat er de laatste 3 weken gebeurd is..

thanxxTijmen

3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    samenvatting_van_de_afgelopen_drie_weken.zip

4. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ??

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de beta komt eerst alleen in amerika, maar later ook in de eu

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je let op de beelden en verhalen over deze game, dan kan het een vette game worden, maar ik denk dat het teveel de tactische kant op gaat, en dat vind ik jammer. Ik vind dat ze juist meer epische, en grootse battles in games moeten doen, niet dat je met 1 gast of een team van een paar man een hele oorlog wint, en CoD bracht juist meer het gevoel onderdeel te zijn van een grootser gevecht in een game naar voren en dat lijkt met deze game weer minder te worden, maar ik heb me ook weer niet zo verdiept in dit spel, dus mss is dat wel niet zo en het is natuurlijk wachten op het echte spel en de demo.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me zeker wat meer in de game verdiepen als ik jou was... je zult zien dat de slagvelden nog steeds episch en groot zijn.. er zijn alleen ook sniper missies, ik neem aan dat je nog niet alle filmpjes hebt gezien.. zoek vooral even een paar van de 1e trailers/filmpjes op.

8. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is wat jij zegt dan wordt het voor mij echt een must have..als dat het al niet was..dan wordt namelijk call of duty gemengt met graw..en dat is denk wel mijn ultime game..ben groot fan van beide namelijk ;)

Maar on topic..denk dat deze game zekers vet gaat worden..alhoewel ik die kleefbommen niet echt vet vindt..hoe meer van het gun to gun gevecht..niet het gevoel hebben dat je om een hoekje komt en elke keer weer wordt opgeblazen..want dat ga je gewoon krijgen..van die vaste plekken waar je niet meer doorheen kan komen doordat iemand er elke keer bommen plaatst..vondt ik bij cod3 al zo kut.

9. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    nou de maps waren zo groot dat je gewoon kon omlopen of het opblazen met een granaat.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje rvdv, vooral dat zelf een klas maken en je wapens upgraden spreekt me wel aan:thumbs:

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jah he das best wel vet :D beetje je eigen stijl maken, prachtig :D

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf dat je nu dus ook ja wapen weer lekker kan upgraden ala RS:Vegas.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, doet me denken aan vegas, altijd wel leuk, om je poppete uniek te maken

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nu nog je eigen hoofd erop kunnen plakken \o/

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als die functie in wat meer games zou zitten zou ik me wel een Vision cam kopen, maar nu hebben veel te weinig games die finctie (RS:V is de enige dacht ik :eek:)

Dat is de beste manier om het gevoel te krijgen dat je in de game zit: je zit er ook echt in! 8)

17. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    door dit filmpje moet ik dit spel toch gaan aan schaffen, ziet er allemaal zeer goed uit :)

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ie bijna gelijktijdig uitkomt met assassin's creed, en mass effect,
    want hij komt mid-november uit

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    zijn toch twee andere genre's

20. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je beide genres leuk vind dan heb je een probleem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina