1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan moeten ze ook ff de naam COD van modern warfarea afhalen.
    En dan een nieuwe WOII shooter gewoon cod4 noemen.
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    waarom kan er in de hedendaagse tijd geen call of duty zijn dan?

    ik vind het juist cool dat ze nu over gaan op deze tijd. Heb die lugers, colts, springfields, Kars, thompsons etc wel een x gezien.
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    in wo2, was het gezellig met z'n alle rennen op strandjes terwijl er kogels om je heen floten, nu is die "directe" actie veel minder
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Ja jij ja, maar een hele hoop niet, het is gewoon een hele andere shooter, dat is meer mijn punt;)
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    mja, ok. Ik hoop ook dat ze er niet al teveel nieuwe snufjes ingooien. T moet geen GRAW2 worden met al die ongein.

    De beelden zien er iig erg goed uit!
     
  6. Remco

    Remco Guest

    als ze maar niet de besturing veranderen, want zoals ie nu is, is ie echt perfect!
     
  7. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    O rly?

    Ga er maar van uit dat de beste SD spelers echt niet zo makkelijk een TDM winnen.. Er zitten wel degelijk bepaalde taktieken in die je in S&D net zo goed gebruikt. Denk maar eens aan rushen en campen, en zo kan je er zelf nog wel een aantal bedenken
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    TDM is geen zak aan in matches.

    Heb er een paar matches met cod 2 in gespeeld op pc en mensen blijven op van die hoekjes campen met shotgun of ppsh waar je als je voorbij loopt altijd wordt neergeschoten.

    Dan liggen ze 3 punten voor als je iedereen hebt gevonden en gaan ze juist weglopen om hun voorsprong te behouden.


    En waarom moet call of duty per se WO2 zijn om de naam te gebruiken?

    Als ik call of duty vrij zou vertalen kom ik uit op dienst plicht. En dit kun je op elke oorlog toepassen.

    Bovendien was Battlefield in eerste instantie ook in de 2e wereld oorlog maar nu heb je ook daarna vietnam, huidige tijd en toekomst gehad.


    Call of duty draait niet om de wapens of de tijd.

    Call of duty draait om de intensiteit van een oorlog zonder het lone wolf rambo gevoel (alleen britse missies waren soms zo)

    Call of Duty introduceerde het spelen in een squad ipv als 1 soldaat.

    Dit komt zeker terug in cod4
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks tegen cod4 vindt het er goed uit zien, en ik wil cod4 kopen.
    Maar ik vindt het jammer dat ze van de WOII afgestapt zijn, en overgegaan zijn op het hedendaagse gebeuren. De naam Call of Duty kan idd op elke oorlog toegepast worden maar cod1, cod2, cod3 waren WOII dus waarom niet nog een WOII en gewoon Modern Warfare ook uitbrengen.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zie het hele probleem niet.

    Ze zetten achter de titel modern warfare, dus mensen worden niet misleid dat ze cod 4 kopen en dachten een WO2 shooter te kopen.

    Wat maakt het voor verschil dat ze nu cod4 over modern warfare doen en wellicht volgend jaar cod 5 weer WO2?

    Dit maakt toch geen verschil met dat ze modern warfare een andere naam geven en cod 4 alsnog over WO2 volgend jaar uitbrengen?

    Zelfde was met shadowrun het geval. Iedereen klaagde dat het niet op de oude RPG leek. Als de makers het spel een andere naam hadden gegevens was er niets aan de hand geweest, bovendien was er dan nog steeds geen vervolg op de RPG geweest dus zaten de RPG fans nog steeds met lege handen alleen klaagden ze niet
     
  11. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Genre: Eerste Persoons Shooter ''

    Of maak er Eerste persoons schieter van, of First person shooter hehe, dit is natuurlijk net niks :p
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Ik wil het gewoon allebei, ik ben weer toe aan een nieuwe WOII shooter en die komt nu niet, dus daar baal ik van;)
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er wreed gaaf uit..

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, echt heel vet, al die lasertjes die je zag..... al die die... naja, ik laat het hier maar bij, woorden schieten me tekort
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Het ziet er inderdaad tof uit, maar toch heb ik liever het oude vertrouwde WOII sfeertje.
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ziet er echt goed uit, lekker op de cod manier.
    Maar ik mis ook de WOII sfeer
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ziet er erg mooi uit bravo! :b:
    Ook erg cool dat je nu een soort van sprint-button hebt een beetje zoals killzone!!
    En de setting vind ik ook erg cool.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ziet er echtsuper uit zeg
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Je kon ook al sprinten in 3 hoor;)

    Maar ik vind het wel vet dat Grant Collier (met die baard) zegt dat t geen Tactical crap wordt, maar echt CoD style en daar ben ik erg blij mee..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina