1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je als je een amerikaanse beta heb, ook de nederlandse beta spelen en amerikaanse verwijderen ?

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    tis gewoon dezelfde beta, alleen kan je je nu ook in nederland aanmelden. de beta's zijn exact hetzelfde. het heeft dusgeen zin om hem weg te gooien.

3. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet even kijken in je map met ongewenste berichten. Ik heb hotmail en zat ook te wachten op het mailtje van charlieoscardelta, tot ik er achter kwam dat het in mijn spambox was beland.

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al gekeken..

5. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Verrek, ik heb ook hotmail opgegeven, ik heb zelfs de bevestigingse-mail van charlieoscardelta nooit gekregen, dan zal de betakey ook niet komen...

6. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    ik had de bevestigings email ook niet gehad op me hotmail account, maar de beta key wel (US beta)

7. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

8. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
  9. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weee ik heb ook een key, nu maar wachten tot mijn 360 weer terug is....

10. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je die gekregen Justin? :eek:

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk dat hij bedoeld dat ie er één gewonnen heeft en uhm net zoals de meeste van ons maandag opgestuurd krijgt.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo leuk die rang limiet van 16, gaat idd al een stuk langzamer om te stijgen. (bijv van rang 13 naar 14 is iets van 800+ Experience Points, en als je 20kills haalt heb je 200 points, reken maar uit)

Ook leuk dat je vanaf rang 13 clan tag support heb. Ik heet nu dus:

[XBW]Gerjan :+

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok heb zojuist een mail terug gehad waarin staat:

Congratulations, you have successfully registered to participate in the UK and Ireland public multiplayer BETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.

We are receiving huge demand from gamers in the UK and Ireland to participate. A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September.

BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code.

In the meantime, we recommend you visit http://www.charlieoscardelta.com/beta.php and check out the info on the BETA game modes, weapons, classes and controls.

Wat houdt dit nou in?
    Dat ik maandag de beta kan spelen of wat?

14. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blergh, echt kut dat het maandag is...Net als iedereen moet werken enzo, waarom niet vandaag ofzo :confused:

@Smok3y: Waarschijnlijk wel...Tenzij ze iedereen eruit filteren die niet uit Ierland/UK komen, maar dat lijkt me sterk, maar toch zou ik er rekening mee houden...

EDIT 2: Als je die Beta Token hebt, hoe werkt het hele verhaal dan? Hoe krijg je die beta want hij staat niet op de marketingplace :confused:

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    redeem code doen

16. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al? als het via eurogamer is dan kan dat niet, je krijgt wel een code, maar die moet je weer op een andere site invoeren en is dus niet de code waarmee je kan spelen!

Oh en iemand zei dat ze maar 500 per dag weg geven bij eurogamer?? wtf dan zijn ze wel heel lang bezig, en kan het zijn dat ik een maand moet wachten.

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ha ben nu level 16 :) En heb de sniper ondekt _O_

Ben nu alle challenges aan het afwerken. Erg cool (bijv. get 25kills while prone, get 150kills with sniper, shoot down a heli etc etc)

18. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    lol die challenges zijn wel erg makkelijk! Zonder dat je er naar kijkt zie je af en toe: CHALLENGE COMPLETED!
    Leuke tag trouwens: [XBW], die ga ik ook gebruiken.
    heb nu [PnWd] haha :p

19. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

En die andere site stuurt jou dus een e-mail maandag met de werkelijke beta key erin, dus het kan wel.

20. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt wel, maar hij zei dat hij zijn key al had, en dat kan nog niet, je krijgt wel een code, maar dat is niet de code die je moet invoeren om het spel te downloaden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina