1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik hoopte en verwachte dat dit voor RVDV inmiddels al was opgelost. Hopelijk kunnen ze het voor hem ook nog fixen en hebben we bij de release deze problemen helemaal niet meer. Lag heb ik soms maar meestal valt het wel mee. Heb 2 keer gehad dat het door lag echt onspeelbaar was en dat het hele spel crashte en dat was 1 keer toen de level cap net verhoogd was.

Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb me nu ook ingeschreven voor de beta bij eurogamer en bij gamer.nl
    Nu maar hopen dat ik een token krijg. Wil deze beta echt graag spelen. Ik ben namelijk bang om weer zo'n miskoop te begaan als cod3. Cod2 was geweldig maar 3 vond ik echt 3x niks. Heb al veel verhalen gehoord over Cod4 en hij zou hetzelfde aanvoelen als Cod2. Zijn er meer mensen hier die dat vinden?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja het voelt min of meer wel het zelfde aan,het is en blijft COD.
    Het is alleen in een totaal andere setting.

En er zal natuurlijk wel het een en ander veranderd zijn (in MP iig wel)

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cod 3 een miskoop:eek: ik vind cod3 toch echt een van de betere 360 games en minstens zo goed als deel 2.
    maar als ik de filmpjes enzo kijk is de "cod-sfeer" gewoon aanwezig in deel 4 hoor:thumbs:

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik persoonlijk vond Cod3 zwaar tegenvallen. De single player bevat veels te veel bugs en de multi-player vond ik om een of andere reden niets.
    Zit er in de multiplayer van cod4 ook tanks etc.?
    En wanneer worden die tokens dan uitgedeeld? morgen?

6. Remco

Remco Guest

De multiplayer in COD3 is juist geweldig! Vooral 'war' en dan die complete chaos met tanks, supports, airstrikes, grenades, noem maar op. Die battles zijn gewoon retegaaf:9.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja morgen.. iig dat stond in mijn mailtje van de cod4 site

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx m8 :) maar nog steeds probs met die game settings download melding ::mad: enige wat ik nu kan is spectaten, lol ook mooi :p haha fuck zooi maargoed kan in iederegeval kijken das al iets :p maar jah tot die tijd maar cod 3 :):

9. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me nu ingelogd bij charlieoscardelta voor die beta nog moet ik verder nog wat doen

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    COD 4 speelt en voelt echt als cod2.
    Ze hebben de goede dingen uit cod2 erin gedaan (bijv. killcam) en de goede dingen uit cod3.

Tis echt een topmix geworden! Super spel!
    Online kan je in de beta met 12 mensen spelen (deathmatch 6max.)
    In het hele spel kan je online met 16 mensen spelen (8vs8 ) of free-for-all- max. 8.
    Er zijn geen tanks en auto's voertuigen (thank god) maar je kan wel na een killstreak van 3 een UAV laten komen, na een killstreak van 5 een atellery-strike droppen, en na een killstreak van 7 een helicopter oproepen (die automatisch achter de vijand aangaat voor een bepaalde tijd)

Oh en de tokens worden maandag verspreidt (over 6 minuten 8))
    Deze cod is overduidelijk en overtuigend de beste cod van de hele cod reeks!
    Klasse Infinity Ward!

Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die nog geen code hebben en het spel meteen willen reserveren moeten bij Bart Smit zijn. Als je daar nu reserveert krijg je er een betacode bij.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    64 euri, redelijk aan de prijs, zoek eigelijk nog steeds een mooi pre order. Achja gewoon even wachten komt van eigens :p hoop ik

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Geen voertuigen is ech beterz ja, vond COD tot nu toe beste en vooral omdat daar gewoon geen voertuigen inzaten en daar waren gewoon de vetste maps zoals carantan en brecourt etc:) (had die wel op pc gespeeld)
    Hopelijk komt die key nou beetje snel in me mail:D

14. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand via eurogamer zijn key heeft meldt het even hier, ik heb nog niks, en het is al een paar uren maandag :eek:

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zo vroeg gaan ze ze ech nog nie verzenden hoor^^ vanaf 11 uur ofzo misschien.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 heeft de sterke punten van CoD3 en CoD2 en geen van de zwakke punten, ik vind hem perfect spelen. Onze clan gaat hem zeker spelen.

We waren aardig goed in CoD2, #1 clan in de wereld (Samen met L2K) op CoD3 en we zijn nu klaar voor CoD4.

17. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat ik mn key vandaag krijg, wel kut dat xbox live er ook nog 4 uur uitligt :D

En Nemesis, Nr 1 clan in de wereld? Nice....:|

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is vandaag onderhoud aan Xbox Live van 11 uur tot 15 uur.
    Maakt dus niet veel uit wanneer we het krijgen, we kunnen toch niet online spelen/downloaden.

19. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het maar niet rond 10 uur 's avonds is :f

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    gamer.nl geeft ze om 12 uur weg
    eurogamer.net weet ik niet wanneer

Topicstatus: