1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wat lult die gozer nou met zn xbox only games...
    hij had zeker zelf een SNES\o/
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die filmpjes zo bekijk dan lijkt het erop alsof je je tijdens een vuurgevecht achterover kunt laten vallen en dat je dan op je rug liggend je tegenstander kunt beschieten ofzo. Dan ben je misschien moeilijker te raken. En een echte kerel blijft natuurlijk staan tijdens een vuurgevecht en zoekt ook geen dekking dus misschien noemen ze het daarom 'the cowards way out'.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik lul? nou ik koop een console vanwege de spellen die er op uitkomen.

    Want spellen als Need for speed en Fifa kun je op elke console en op pc spelen.

    Ik had een playstation en playstation 2 omdat die veel unieke spellen hadden zoals toen der tijd devil may cry serie, metal gear solid, final fantasy etc

    Nu heeft naar mijn mening de 360 de leukste 360 only titels aangezien veel van de playstation 2 only series hun vervolg ook op 360 uitbrengen.

    Want je kunt nog wel zo fan zijn van xbox maar er zit echt vrijwel geen verschil in of je een spel op de xbox speelde of playstation 2.

    beide controllers hebben 2 analoge sticks, 4 gekleurde toetsen en een paar knoppen achterop dus voor de joystick hoef je het niet te doen. Grapisch is het verschil ook niet denderend. Dus dan blijft toch nog de games over die een console uniek maken.

    En wat jij tegen de SNES hebt weet ik niet, maar dat is 1 van de beste consoles allertijden naar mijn mening
     
  4. Remco

    Remco Guest

    maar de xbox had al echte 'triggers' \o/
    en natuurlijk heeft de 360 de leukste 360 only games, want de ps3 was nog niet uit|:-
     
  5. Remco

    Remco Guest

    nou, bikkel, dan wil ik jou wel eens zien als er 20 duitsers voor je staan en op je beginnen te raggen met een MP44:thumbs:
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik weet niet of jij aankomende games een beetje volgt, maar bijna alles wat ooit exclusief was voor de Playstation en PS2 zal in het vervolg ook op 360 komen.

    metal gear solid en devil may cry zijn al aangekondigd voor 360 en ook soul calibur het niuewste deel

    GTA serie was eerst PS 2 exclusief en pas een jaar later op de pc te spelen maar nu komt hij gelijk uit voor ps3 en 360.

    Als ik dan kijk naar 360: gears of war, Halo 3, Shadowrun, etc zullen nooit uitkomen op ps3
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    haha heb je wel gelezen wat er bij stond?
    Dit is je laatste redding. Als je (bijna) dood bent, val je op de grond, en kun je met je laatste kracht nog met je handpistool schieten.
    Als je cod2 hebt gespeelt, dan weet je wat ik bedoel (de duitsers die je (bijna) dood hebt gemaakt doen dat ook)
     
  8. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk, in de game blijf je staan maar in het echt? Nee, dat zie ik jou denk ik niet doen.:x
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Makkelijk te zeggen als je een game speelt inderdaad. :D
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk wel naar de aankomende games, en lekker boeiend of de ps spellen naar de 360 komen. Als ze maar goed zijn heb ik er geen problemen mee.
    Of de ps spellen verkopen niet meer zo goed, en ze willen toch geld hebben en doen hun spellen ook voor de 360. En wat is je probleem als 360 only spellen naar een andere console gaan.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    er is geen probleem dat 360 spellen naar de andere consoles gaan.

    maar het liefste speel ik alle grote series. En als ik PS 3 had gekocht had ik meer grote titels moeten missen dan nu met 360

    hoe goed een console is wordt bepaald door de games.

    Hoeveel mensen ken jij met een gamegear van vroeger die al kleur had toen de gameboy net uit was? Iedereen had gameboy omdat er meer en betere spellen waren.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ja man, je gaat ook lekker zo midden in het strijdveld stilstaan en lekker op iemand knallen. En natuurlijk zoekt hij dan ook geen dekking! Omfg, volgens mij heb jij te veel Rambo films gezien..
     
  13. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt hij met dat schieten als je neergeschoten bent. Je weet wel die speciale ability wat je kon kiezen. Valsspeler heeft ook vast wel eens een kogel gevangen en bleef gewoon rechtop staan.
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    die valsspeler moet echt is goed naar dat filmpje gaan kijken.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    EH?? Is dit nou COD4?? Of is dit zon console ruzie van PS3 is beter dan xbox360? Zoja doe het dan ff anders....stelletje zeikerds....On-topic!! :D Pls laat het weer zoals Cod 1 zijn...pls....althans kwa gameplay...

    *edit* :eek: Zag die filmpjes!! en jahoor cod sfeertje zit er weer in!! Wat super wreed!! Echt een must-have!!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  16. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is cod4
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De Nieuwe perk ziet er ook weer heel vet uit! Het door muren schieten zorgt echt voor een hele nieuwe wending in de gameplay... Ik ben echt benieuwd naar de andere perks. :)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat multiplayer filmpje zag er erg goed uit! De echte COD sfeer en gameplay word gelukkig behouden ookal gaat het de moderne richting in. En dat door een muur heen schieten zag er ook veelbelovend uit.
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb gezien op Site's lijkt het me een soort R6/BF2/COD 2 achtige game met een prachtig sfeertje.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt dus absoluut geen r6, dat is bevestigt in een interview,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina