1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    thx
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zal ie dan toch regiogebonden zijn? :+
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    aah ok. Heel erg bedankt. Hoop dat als ze die problemen verholpen hebben ook mijn nat gewoon weer op open staat want die stond laatst ook ineens op strict. Anders word dat morgen maar eens de helpdesk van mijn router bellen. Ik lees het wel hier als alles weer gefixt is.
     
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is toch voor nieuw zeeland enzo? Ik krijg van gamespot tot nu toe helemaal nog niets? heb maar ingevuld land nieuw zeeland of doe ik iets fout
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zag iemand uit friendslist spelen, wilde hem joinen krijg ik:

    error: host nog wat
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ja dat heb ik ook :) gewoon omdat me nat strict is :confused:
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig forum hier, las de tip van gamespot hier, een account aangemaakt daar en downen die beta:thumbs:

    Xboxworldforum is the best fuck the rest:thumbs:
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat we niet weer allerlei instellingen moeten veranderen om die NAT weer goed te krijgen, want ik heb geen idee meer hoe ik dat toen geflikt heb...
    En het zal toch weer niet hetzelfde liedje zijn dan bij CoD3? Zeer veel netwerkproblemen...
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het ligt niet aan regio zoals iemand aangaf want toen ik de beta ging downloaden stond de omschrijving in het NL.

    iets in de trant van:


    doe mee met de call of duty 4 mp beta en ervaar vroege versies van 3 multiplayer maps etc

    en dat van major Nelson geloof ik niet dat het oorzaak is want daar staat dat enkele mensen hier last van hebben. En hier kan niemand erop. denk eerder aan overbelasting dan dat van major nelson
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kom dus ook helemaal nergens meer in, althans, niet op spellen die lopen op de Xbox servers, de EA servers werken perfect

    Bij de anderen die dat ook hebben, spelen jullie ook draadloos?
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    dat zou ook nog kunnen maar voormezelf weet ik dt probleem van majornelson is omdat mijn nat ineens strict is terwijl alles goed staat ingesteld maar ik wacht gewoon even af tot het verholpen is en als dan nog steeds is dan is het overlastbelasting
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb gevonden hoe ik dit kon testen op mijn xbox en ik heb ook strict
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ja en dat hoort gewoon open te zijn zo staat het bij mij ingesteld maar na die downtime vanmiddag is het ineens strict dat word nu verholpen door mensen stond op majornelson
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja zocht het net op, dat was om 5 uur onze tijd dat dat gepost werd, dus kan wel ff duren voor ze het fixen.

    ik zou als Infinity Ward wel boos zijn. Je lanceert beta in EU en niemand kan spelen.

    wij zijn als XBW mensen fanatieke gamers (anders zit je niet op een xbox forum)

    maar heel veel mensen die na het werk af en toe een potje spelen kijken niet verder en denken dat cod4 gewoon een kutspel is met slechte verbinding en zullen het niet kopen
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  15. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    lol mooi dat ik een hoop gamers blij heb kunnen maken met de tip :D

    ik heb geen problemen om online te komen...20 sec maximaal en dan heb ik al een volle room en gaat ie laden om te beginnen

    erg leuk spel trouwens...ziet er gelikt uit en de gameplay is erg leuk!

    ben nu al level 7...wil level 10 voor de M4, dit level systeem en dat unlocken is echt geniaal.


    EDIT:

    Zag iemand vragen of het dus wel regio gebonden is; nee dus... Mijn account op gamespot staat gewoon op Nederland dus ze checken het niet.

    EDIT 2:

    Zag iemand iets zeggen over "hetzelfde liedje als COD3, netwerkproblem", ik heb nooit COD3 gespeeld, maar ik speel nu 1.5 uur de beta en heb totaal geen lag gehad nog... Maarja 1,5 uur is ook vrijwel niets dus zou nog kunnen komen
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben nog niet helemaal happy met rank systeem, wil wel eens zien hoe het werkt als spel uit is.

    op zich is het wel leuk, maar als je door challenges wapens enzo kunt unlocken is dit beetje oneerlijk voor mensen met minder tijd dan van die die hard gamers die geen werk of school hebben.

    want die challenges kosten vaak tijd. En ook als je het spel in januari pas koopt is het niet leuk als je daar met je proppenschieter aankomt en iedereen heeft m4 en sniper maar jij mag die niet kiezen
     
  17. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt ook wel mee, in de servers waarin ik speelde was iedereen level 16 en dan kwam ik aan met mn level 1, ik had zelfs toen ik voor het eerst speelde een kill streak van 4 voordat ik voor de eerste keer dood ging.

    Ik vind het meevallen, de game is vrij goed gebalanceerd tot nu toe, het gaat er allemaal om hoe goed je kan mikken en je reactievermogen

    Best wel lijp dat die auto's kunnen ontploffen , gooide net een granaat in de voorruit van een auto, eerst voorruitje eruit toen boem, hele auto ontploft en 2 kills *)

    Kwam er ook achter dat je door dunne muren heen kunt schieten (voornamelijk houte).
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  18. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bij gamespot mijn gamertag niet invoeren kom niet in het preference menu iemand nog problemen hiermee?
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Echt balen, ik was te laat..
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Preference menu laad heel langzaam, teminste dat was mijn probleem, gewoon even wachten en hij is er.

    Ik heb misschien nog een activeringscode voor je, ik kom er later op terug ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina