1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zeker Brothers in Arms: Hell's Highway, waarin je Eindhoven naar z'n grootje kunt schieten??O-)

    MoH Airborne speelt zich, correct me if i'm wrong, niet af op Nederlandse bodem. Misschien een level of wat. Maar zeker weten doe ik het niet.

    In ieder geval gaat BiA:HH, wanneer deze uitkomt, voor mij i.i.g., regeren boven alle andere 2eWO shooters!_O_
     
  2. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens deze site niet..dan speel je operation market garden..en land je in de omgeving van eindhoven..maar kan zijn dat ik er naast zit


    http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64971
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt:thumbs:
     
  4. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zojuist gelezen. Inderdaad zal er ook een gedeelte van het spel zich afspelen in Nederland. Op zich wel tof. Ware het niet dat ik de MoH serie een beetje zwakjes vind ten opzichte van b.v. CoD. Of BiA.
     
  5. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    You're welcome ! :)
     
  6. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik idd wel met je eens..maar ben benieuwt hoe ze zich willen terug vechten in dit genre..ze hebben zelf alle hoop weer de beste ww2 shooter te worden..maar dat wordt natuurlijk wel makkelijk als COD geen ww2 genre meer is dadelijk LOL
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel gaaf dat je ook een gedeelte in Nederland uitvecht! :D
     
  8. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis was het MoH:Frontline voor XBOX waarin je ook in Nederland vocht. Ja, volgens mij weet ik het zeker.8)

    Dus als een grote gamesdeveloper een game maakt, waarin ze Nederland verwerken, plus het is een WW2 shooter. Dan heeft zo'n spel toch wel vaak een streepje voor.:)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Frontline had een drietal levels in Nederland als ik me niet vergis. Heb de game tig keren uitgespeeld, helemaal niet moeilijk.

    COD 4 - MW lijkt mij gewoon retevet. De eerste content doet mij eigenlijk qua stijl wel erg veel denken aan GRAW 2 vinden jullie ook niet?

    In ieder geval wel een game die ik wel zou willen hebben voor mijn Xbox 360.
     
  10. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Ik moet CoD4:MW absoluut hebben!:)

    En in de tussentijd blijf ik wel filmpjes kijken op youtube, hoe de amerikanen gebouwen in de as leggen in Fallujah, Ramadi, etc. Of hoe de I.A.I. de amerikanen sniped, hun Hummers en Abrahams tanks opblaast. Of gewoon zichzelf opblaast. Haha}:]

    Als CoD:MW zo'n sfeertje kan creeëren, dan zit het wel snor.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop dat het weer lekker oldskool word met een goede vernieuwende setting! Laat COD4 maar snel komen. :D
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Wat heerlijk wreed zeg. Ik had laatst nog een filmpje gezien waarin een hummer werd opgeblazen. Dat filmpje was onderdeel van een RTL 4 nieuws reportage. Damn, de gevolgen zijn heel ernstig, maar wat zijn die explosies toch lijp om te zien. Ik denk dat COD 4 de eerste echte FPS shooter word die we next-gen mogen noemen. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de shooters die nu op de next-gen zijn verschenen. Ik heb btw ook wel filmpjes gezien waarin een Iraquee ofzo een kopje kleiner werd gemaakt, dat is dan weer minder leuk dan een hummer opblazen. Zou ook wel vet zijn als je in COD 4 aan de kant van de slechten kon vechten, compleet met verhaallijn.;)8)
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop ZEKER NIET dat het 3rd person wordt.
    als ze dat doen zijn ze graw wannabe, want ben echt bang dat het daar op gaat lijken..
    alsjeblieft hetzelfde als cod3, dat je beeld alle kanten op gaat bij herladen e.d.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Zo heb ik het ook veel liever! 8)
     
  15. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou helemaal VET zijn!
    Dat je met je medestrijders aanslagen moet beramen op amerikaanse konvooien. Dat je bermbommen plaatst om amerikaanse voertuigen op te blazen. Of je levert strijd met je AK en RPG in de straten van diverse steden in Irak. Inderdaad, een verhaallijn vanuit het oogpunt van een Mujaheddin is way cooler than het zoveelste schietspelletje vol amerikaanse rambo's.
     
  16. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat dit nooit zal gebeuren..want die amerikanen gaan dan huilen dat het spel te geweldadig is (tegen hun)..de game is alleen goed als hun de helden kunnen spelen..stelletje :'-( ballen die amerikanen.
     
  17. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder commentaar lijkt me hierop een beetje overbodig!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Hij heeft inderdaad groot gelijk. Dan maar een onafhankelijke Europese ontwikkelaar het werk laten doen. Zullen de Amerikanen wel rechtszaken aanspannen. If only I had a Nuke. ;):x
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    scheit aan de amerikanen.
    als ze rechtzaken gaan aanspannen maken we gewoon onze eigen cod5 in real life:+
    rusland aan onze zijde EN natuurlijk duitsland XD
    geven we daarna dat stinkland terug aan de indianen, zijn die ook tevree :p
     
  20. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha. Word !

    Fok die amerikanen. Ze zijn hun eigen graf aan 't graven, en willen hun 'partners' daarbij meetrekken.
    Nou mij niet gezien. Dan kies ik de zijde van de 'rebellen', tegen de amerikanen. Je hoeft niet noodzakelijkerwijs het grootste of het krachtigste leger te hebben. Oorlog is onvoorspelbaar. Er zijn geen winnaars, slechts verliezers. En totdat men dat beseft, zal de wereld vergeven blijven van oorlogen.
     

Deel Deze Pagina