1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, want dit is niet mijn ding
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    wo1 spel.. wat wou je doen, 10uur in een loopgraaf zitten, en gewoon schieten?? nee, de Wo1 lijkt me niet veel

    waarom geen WOII op Indonesië.. of Japan,, of afrika,(in Cod2 de leuktste missies vond ik)..
     
  3. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er inderdaad van houden. Alle codgames waren tot nu toe nog gewoon dikke shooters.
     
  4. Red Cloud

    Red Cloud Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook wel tevreden dat het goede shootgame is,maar ik kan me niet echt in dit spel verdiepen zodat ik er helemaal in zit zeg maar.

    Voor mij lijkt dit spel meer eendjes-schieten i.p.v. een oorlog.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Als dat filmpje echt cod 4 is , dan haal ik hem niet geef mij maar WOII
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zo zeg, wat zijn we allemaal kabaal aan het maken dat COD afstapt van WWII.
    Dit was toch al aangekondigd, zelfs voor dat deeltje 1 was gereleased?
    Hoewel er nu dan wel een echt 'CoD = WWII' imago is gecreerd, vind ik het wel een goed iets dat ze afstappen van de Tweede Wereldoorlog.
    Er zijn nu 3 delen in de serie gemaakt, en dat het 4e deel zich dan ergens anders af gaat spelen daar zal je mijn iet over horen klagen. Er zijn genoeg mooie WWII shooters. Eentje erbij kan geen kwaad, maar een andere mooie shooter met een ander 'thema' kan ook zeker geen kwaad.
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De basis blijft hetzelfde, schiet in een oorlog je tegenstander neer.
    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe aanpak, ben die WWII wapens een beetje zat. Ik wil gewoon met hedendaagse wapens schieten en dat zal wel lukken met CoD4.
     
  8. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal mij ook benieuwen. Mij heeft ww2 gewoon altijd het meeste aangesproken. Op vandaag hebben ze een beetje erg rare en overpowerde wapens. Geef mij maar de tijd dat allles nog gelijk was ;)
     
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat was inderdaad in west-europa... Aan het oostfront trokken de duitse legers met grote successen richting rusland en in afrika was de frontlijn ook in beweging (één duitse generaal die met zijn troepen kriskras door Afrika trok).

    Maar als ik dit nu allemaal zo bekijk ik weet niet zeker of je de successen van de duitsers in een spelletje kan vertalen, laat staan dat je dat doet met WOII..

    In ieder geval, Indonesië of Japan is interessant... ik denk meteen aan Pacific Assault van MoH, dat was niet onaardig. :)
     
  10. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Successen van de Duitsers? Ze waren aardig succesvol aangezien ze Europa voor het overgrote deel in handen hadden. Tja. Hitler luisterde niet naar z'n generaals en maakte een paar inschattingsfouten. Vandaar dat ze de oorlog verloren hebben. Nog afgezien van het feit dat ze op twee fronten aan 't vechten waren. Dat hou je ook nooit vol. Polen, Noorwegen, Nederland, België, Frankrijk, Italië, Tsjecho-Slowakije, de Balkan, Griekenland. Allemaal landen die zuchtten onder de Duitse overheersing.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind WW2 shooters vet. Maar wel eenzijdig. Ok. De geallieerden wonnen. Maar waarom ALTIJD vanuit een Amerikaans oogpunt gezien? Ik zou wel een RTS willen zien, waarin je Europa verovert. Daarna Rusland. Waarna je de wapens opneemt tegen Amerika.
     
  11. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Die video lijkt op BattleField2 Modern Combat.....
    En dat kan nooit goed zijn:'-(
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het over WOI, maar goed, het gold ook voor WOII..

    Maaruh komt er niet zo'n spel... Fall of Liberty van Spark??
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denken zoveel mensen dat Wo1 in 2 loopgraven is gevoerd. Wo1 houd echt wel heel veel meer in dan dat en er kunnen genoeg games over gemaakt worden.

    Verder denk ik dat amerika nog geen game van vietnam wil maken omdat het nog te pijnlijk is? Er zijn trouwens wel games van d8 ik mrjah.

    Ik w8 cod4 wel af als die video niet van cod4 is dan is er nog vrij weinig materiaal dus nog geen echte mening van mij :)
     
  14. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ook erg eens met Mark-x . Waarom altijd de Amerikanen. Waarom nooit eens de succesen van de Duitsers. Waarom moet je niet eens vanuit Duitsland tot Frankrijk komen met een divisie of whatever.
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    In de oorlogsspellen die nu al uitgebracht zijn hoor je al veel geschreeuw van die Duitsers als 'Sie komen uber die Flanken' und 'Amerikanische Infantry!'
    T is al erg genoeg zoO-)

    Maar ff serieus..dat zou wel hartstikke vet zijn!
    Vanuit Duitsland naar Polen en dan richting Stalingrad:D
    O damn, heeft iemand de film Enemy at the Gates gezien?
    WAT een brute film is dat...gaat over een Russische en een Duitse sluipschutter die elkaar moeten zien te vermoorden in Stalingrad.
    Echt geweldig...de sfeer in Stalingrad in CoD2 was voldoende maar dat kunnen ze veel beter uitwerken. Ze hoeven alleen maar die film te zien, misschien zet dat ze op nieuwe ideeen.
    De Vietnam-oorlog zou ook niet verkeerd zijn...maar alsjeblieft geen woestijnen meer! Alhoewel de missies in de stad van zo'n Afrikaans dorp wel vet waren..
     
  16. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Stalingrad? Op naar Moskou ! In plaats van een leger in drieën te splitsen. En masse naar Moskou, omsingelen en belegeren. Platgooien en innemen. Wat er nog in te nemen valt. Dan Stalingrad, daarna Leningrad.

    Vervolgens met de grootste luchtlandingsoperatie in de menselijke geschiedenis Engeland binnenvallen en een bruggehoofd slaan, voordat de eerste landingsvaartuigen voor de kust verschijnen.

    Zodra je Engeland bezet hebt, kun je met je onderzeevloot in westelijke richting varen om in "wolfpacks" de Amerikaanse scheepvaart grote verliezen toe te brengen..
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    en met japan de russen van achter aanvallen?
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En de hollanders achterop met fietsen :9 Naja ik krijg 3 morgen of overmorgen dus ik zit nog wel ff goed \o/
     
  19. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    De Japanners zijn een goede keuze. Zij hebben kamikaze's. Plus zij waren het die Pearl Harbour aanvielen. Aan de Italianen heb je niet zoveel. Want het waren de Duitsers die de kastanjes voor hun uit het vuur moesten halen. Elke keer weer. Tot ze zich overgaven. Toen stond Duitsland er alleen voor. Gelukkig waren er ook Russische staten die het niet zo hadden op Stalin, en vandaar de zijde kozen van de Duitsers.
     
  20. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hollanders? Het geweldige Nederlandse leger dat zich na 5 dagen strijd overgaf? Capituleerde. Tja, tegen zulke modern en goed uitgeruste Duitse legers waren er weinig Europese landen die hier iets tegen konden doen. Tel daarbij op het feit dat het de Duitsers waren die de "Blitzkrieg" uitvonden. Dan heb je al gauw een winnende combinatie in handen.
     

Deel Deze Pagina