1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 14 nov 2006.

  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt weer als een bus. Verder hou ik dan weer helemaal niet van die russische battles. Daar heeft Hitler dan ook de zwaarste verliezen geleden. Geef mij maar een Frans stadje die je moet veroveren of het verzet wat je koud moet maken of whatever, dan heb je eens wat anders ;)
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    U-boten dan maar (duitse kant heh :D)? je begint in een level waar je in de haven met je onderzeeƫr onder water gaat en precies op dat moment een luchtaanval tegen krijgt. bommen vallen om je heen en 1 van die bommen is raak op jou boot. je weet het net te redden en je ziet de amerikanen van boven met 100en parachuten naar beneden komen...
     
  3. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarna je als Ɯbersoldat eerst op een Flak Vierling stapt om wat vliegtuigen neer te halen, voordat je switcht naar je MP44 om in Rambo-style, want zo doen ze het ook in Amerikaanse spellen, parachutisten om te leggen.:D
     
  4. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha wat ninja man zegt lijkt net op das boot. Maar nee het zijn inderdaad goede ideeen. Waarom niet gewoon eens Europa veroveren of zo.
     
  5. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    The Third Reich: Conquest of Europe :D
     
  6. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gears of war al eens gespeeld, als je veel boed wilt zien is dat de game om te spelen.

    Verder lijkt me zoveel raakpunten wel vet, alleen ik wil wel een headshot een headshot houden.
     
  7. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd master , ik vind het ook minder om 200 kogels in zo'n locust te knallen, en nu zal wel gezegt worden , ja die gaan ook sneller dood als je op het hoofd aimed, maar ik heb toch liever headie = dood :)
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs met cod2 is dat niet eens. terwijl ik die kei realistisch vond.
    wanneer je je pistol pakt en op zijn hoofd schiet is ie nog niet altijd meteen dood. vaak moet je hem dan ook 2 maal in zijn hoofd knallen.
     
  9. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze het gaan verplaasten naar tegenwoordig.
    Ik vind die WWOII echt vele malen leuker dan dat gedoe in irak, bij WWOII was het echt zo je werd gedropt met geweer en kogels etc, nu is iedereen goed uigerust met alle technische snufjes..Vermaak me nu gelukkig zeeer goed met cod 3 onlinr\o/
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de oorlogen van nu zijn voorspelbaar.
    en het is tegenwoordig altijd sterk tegen zwak.

    ww1 en ww2 waren dat niet.

    en als ik aan cod dacht, dacht ik ook aan ww2.
    nu als ik dit zou zien zonder de titel zou ik zeggen: afgezaagde battlefield game.
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je bij GoW heade=dood zou doen zou het dan niet een beetje te makkelijk zijn???
     
  12. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan , maar hoe kan het dan dat het bij cod ook niet al te makkelijk is terwijl je toch duitsers headie = dood hebt ;) Misschien met wat meer locust spawn dat het beter wordt. Nee maar ik pak het ook terug van gow want je kan daar wel iets moeilijker headies maken omdat je niet echt fps kan aimen daar.

    En wat eerder genoemt werd met die pistol wat niet altijd headie maakt. Als het goed is en je schiet hem met pistol van dichtbij op de kop gaat ie gelijk dood. Misschien hoe verder je staat hoe meer inaccurate je pistol is en de kans misschien groter is dat je toch 1 kogeltje ernaast schiet.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    CoD3 is makkelijk, je bent zo snel dood.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeie dat de nederlanders zich na 5 dagen opgaven? Ik bedoel kijk na Brothers in arms hells highway speelt zich bijna helemaal volgens mij in nederland af :) Dus waarom zou zoiets niet in COD 4 zitten? :) Lijkt mij wel stoer :p
     
  15. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wij hebben het over de Duitsers die Europa innemen, en volgens mij gaat HH over Market Garden, oftewel de kleine invasie van de geallieerden bij arnhem...
     
  16. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je inderdaad een punt , toch hebben de belgen meer weerstand geboden dan de nederlanders hoor :)
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    door al hun treinen ervoor te zetten zodat de duitsers er niet langs konden. -_-
    en dat wel voor 3 hele dagen...
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    damn, die zijn goed...
     
  19. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet precies. Wel blijf ik het knap vinden om een landje zoals Nederland in 5 dagen te veroveren.
    Maar even over cod4 back. Ik vind het dus jammer dat het nu daar in die woestijn gaat afspelen, maar misschien bedenken ze zich nog eens na die game en bedenken ze zich misschien wel dat ww2 op meerdere fronten heeft plaatsgevonden en dat er genoeg battles te simuleren zijn.
     
  20. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA ... Mijn beste , ons volk is helemaal NIET gekoloniseert geweest , ed NL'ers wel :)
     

Deel Deze Pagina