ziet er erg tof uit. Vond het vooral vet dat je een Irak achtige setting zag, met een flits van zo'n terrorist (neem ik aan) en een RPG en een flits dat ze een auto met twee tango's overmeesteren. Blij dat WW2 wordt verruild, was de serie echt aan toe.
Zeer vet shit maar het leek een beetje op de Cod 3 engine. maar de setting is wel vet maar ik denk veel Cod fanaten op een WW2 hadden gehoopt.
heb toch liever weer WW2 als ik aan cod denk. vond het altijd wel een fijn sfeertje. je hoefde ook nooit op je team members te letten want die werden toch wel weer bijgevuld als ze dood gingen xD.
Achja ik denk wel dat InfinityWard er wel iets goeds van maakt hoor. En als je teammembers dood gaan zal het in Modern Warfare ook gewoon bijgevuld worden hoor. XD Of je speelt met een squad net zo als bij R6:V, die je dan kunt reviven etc.
Stream voor de Trailer : http://youtube.com/watch?v=EFbfDG-clGE Ik vind het prima dat CoD4 geen woII game meer zal worden, ik heb alle voorgaande delen gespeeld, en bij het laatste deel had ik voor het eerst het gevoel dat ik het allemaal wel kende. Perfecte timing dus om een nieuwe weg in te slaan
idd vond WWII altijd wel vet maarja met BIA 3 opkomst en deeltje 2 nog liggen kan ik me toch wel vermaken in de WWII, deel 3 was echt slecht vergeleken met deel 2 daarom ook niet gekocht lijkt me echt een vette game is wel leuk keertje wat anders nu nog hopen dat ze het goed uitwerken
Hoop wel dat het nog steeds hetzelfde idee als in COD3 enz. Dat je wel constant met een team werkt en niet als een Rambo/James Bond in je eentje alles moet opknappen. En dat tactische gebeuren vind ik ook wel jammer, met stille wapens. Maar ach, ik koop um toch wel
Hoop dat deze ook op de 360 komt, maar dat zal wel . Wel jammer dat het geen WWII is, maar toch ook wel leuk... weer eens wat anders .
waarom is iedereen zo vrolijk dat het geen wo2 wordt? als je daar geen zin meer in hebt, koop je toch iets anders? voor de liefhebbers zou het beter geweest zijn als het weer over hetzelfde ging. heb altijd genoten van die sfeer en ben bang dat deel 4 mij niet aan gaat staan.
Call of Duty. opgeroepen worden door het land om te strijden voor je eigen volk in een oorlog. ik zie in die Modern War geen "call of duty" meer:{
ja maar tegenwoordig hoef je niet meer opgeroepen te worden door je land. die soldaten hebben jarelange training gehad. toen in de 2e wereldoorlog niet.