1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen de key nog steeds niet hebben 8) ...

    Er zijn nu ondertussen miljoenen prijsvragen aan de gang, overal worden codes verloot in de bazaar, glitch die is ontdekt op CoD.com ...

    Zijn mensen nou écht zo lui, of volgen ze het gewoon niet? :+

    Voor zover mijn mening :cool:
     
  2. Goldex

    Goldex Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, m'n Xbox had een uitmuntend mooie kras op de Call of Duty 4 disc gemaakt, ik ruil de game over 3 weken wel gratis in voor World at War. Dus ik dacht dat ik even een klein uurtje op het web kon zoeken naar manieren voor een Beta-code - want die blijkt ook nog te bestaan -, maar alles lijkt met de minuut te veranderen.

    Van sites voor internet-werkjes om punten mee te verdienen, Youtube filmpjes waarin ze dit uitleggen, de bekende Australische Xbox site, Nederlandse game communities, achteraf niet-werkende Windows-only sites, nep- preorder aanmeldingen, betaalde sites, glitch én registratie bij Callofduty.com, prijsvragen uit andere landen, Franse aanmeldingen, niets werkt (meer) - en dan blijft als enige over om te gaan bedelen bij mensen die ze over hebben - zowel face to face als reacties op nieuwsartikelen, forums, etc. Maar ik heb daar altijd zo'n hekel aan, die mensen die een site binnen wandelen om even gedag te zeggen in ruil voor zo'n gunst. Dus daar hou ik mezelf bij af.

    Vermaak me daarentegen prima met Halo 3. :)
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stop nu echt met de beta heb het helemaal gehad met die spawn punten, op castle capture the flag 6x achter elkaar voor een vijand gespawn en kon niks doen werd weer neergeknald en weer naast vijand.
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier sluit ik mij bij aan. Ziet er grafisch wel okay uit, maar qua design van de levels ongeïnspireerd.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de beta nu 2 dagen een paar uurtjes gespeeld hier de plus en min punten:

    - Spawn plekken
    - Honden (echt totaal niet leuk, vooral als er 5 honden naar je toe komen.)
    - Geluiden (serieus de ene klinkt als een spijkerpistool de ander als een klapper pistool je hoort niet uit de verte, echt een zeer dik minpunt dit echt zeer slecht.)
    - Sniper (waar moet je in godsnaam raken 2 meter achter hem mikken? Een MP40 is nog beter van een grote afstand. Zeer nep dit)

    + Besturing werkt best fijn.
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook nog een code nodig als mogelijk is! pm me als je er een wilt doneren.
    had een code maar mijn 20 gb hdd stierf vanmorgen en je kan niet 2x met code dezelfde beta halen
    nu nieuwe 60 gb pro console maar geen cod 5 beta meer.
    help Xenn0X de winter door en sponser een cod5 beta key
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Vannacht alweer een nieuwe update voor de BETA! Met nieuwe gamemodes en nieuwe level caps..............
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, langzaam maar zeker krijgen we alle game modes in de beta, nice :+

    Ik ga dus zeker ff kijken straks! \o/
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    2 potjes gespeeld, veel is het zelfde als deel 4 maar de geluiden zijn echt _O_
    petje af voor Treyarch.
    Maar er werd wel geglitched :'-(
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0

    De geluiden goed? Ik vind het geluid een van de grootste minpunten van het spel. Precies of iedereen speelt met kleine kermisgeweertjes...
     
  11. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die nog een beta code heeft liggen voor mij? :):
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mijn petje niet af voor treyarch hoor er is niks verbeterd kwa cod4.

    weet niet of die werkt maar staat in pm
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, het geluid van de geweren klinkt soms een beetje als een proppenschieter. Ook moest ik sterk winnen aan dat geschreeuw van de duitsers, russen, japanners en amerikanen in het begin van elke match. Positief puntje vind ik de actie muziek en als je helemaal aan de andere kant van een map staat ver buiten het gevecht je vogeltjes en kikkers hoort. O-)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik had de code al een week, maar gisteren voor het eerst even gespeeld! Vette shit, ik vond het Makin level erg vet :).
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan weer verder promoten tot level 44. En ik kon het wapen goed gebruiken die je krijgt als je level 25 wordt. Namelijk een 63 kill streak :D
     
  16. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er iemand zijn met een code en denkt, wa moet ik dermee?
    Ik hou me aanbevolen ! :p
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    heeft iemand ergens farcry 2 gezien voor minder dan 60 euro?
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    je bedoelt de "type 100"? Geniaal wapen, heeft een flinke kogel spray.
     
  19. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een code??? need a sponsor
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een code van CallOfDuty.com dus ook maar eens even geprobeerd... Maar ik kan niet zeggen dat ik dit toffer vind dan CoD4 multiplayer.. Ja het speelt min of meer hetzelfde, maar de level opbouw is lang niet zo geniaal, die honden zijn focking irritant en bij een airstrike kun je vaak nergens meer heen behalve even ergens schuilen, dat was in COD4 ook wel anders...

    Maar misschien ligt het aan mij, ben pas net begonnen en amper gespeeld, pas lvl3 dus ook nog geen wapen upgrades en dat was het punt dat het bij COD4 ook echt vet werd maarja.. Ik weet het niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina