1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    zo had ik het nog niet bekeken, maar daar zit wel wat in ja.. nu kan je echt jezelf onderscheidenvan de rest..

    En idd, ben nu ook 26, en gaat al langzaam, maar zoals ik al zei, al let je een beetje op de challenges, gaat het best wel rap hoor..
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het momenteel toch iets te langzaam gaan en die challenges laten het wel IETS sneller gaan. Jammer genoeg heb ik de meeste al gedaan. Hopelijk word het toch iets stabielier! Ik wil die fokking Flame Thrower proberen haha 8)
     
  3. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kben al tijd 44 maar ben nu wapenchallenges aant doen(tip speel S&D gaat snel).Erg leuk spel kan niet wachten tot ik ehm binnen heb.

    Vetste kill is zeer zeker me double kill met 1 sniperschot :)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb ik ook al gehaald :) Erg leuk als je 2x dat staal-geluidje ( als je headshot maakt ) hoort. Tegenstander vind dat niet zo leuk.

    Gisteren erg leuke potjes gehad, 20+ kills en telkens 5~10 keer dood. Begin er steeds beter in te worden.

    S&D? Da's 50 punten per neergeschoten vijand. Ach, ik vind TDM nog steeds het leukst, heb dat kapot gespeeld in COD4.

    K'vind alles best Priest, als ik bij jou maar in het team zit :lol:
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het nog niet staan, maar op marketplace is dan eindelijk de demo te downloaden van CoD...
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    He Bolle ben je dr ook! Hhhh jij speelt de laatste dagen amper COD 5 beta! :lol:
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wow potje s&D
    15-5 8)
    verloren 3-4
    bij de 3-4 had ik de laatste 3 gekilled en ging de bom af bij het defusen :mad:
     
  8. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    tjonge, dankzij die BETA koop ik COD5 juist NIET. Heb 't nu al best veel gespeeld en ben er eigenlijk al op uitgekeken..
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb express nie zoveel de beta gespeeld. En daarnaast ben ik best benieuwd naar de co-op/single-player.. Maar ik zal het de aankomende dagen toch al druk hebbe met gears 2 :) als dat een beetje aan het afkoelen is zal ik cod: WaW ergens oppikken om af te wisselen.:b:
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zie jou anders ook vrij weinig maatje :)!
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sodeknetter! :lol: Ik zie jullie nooit.


    Misschien leuk om met het echte spel een Private Server te maken waarop heel XBW kan knallen. Lekker om CHALLENGES te halen ofzo. Weet dat nog goed. Bij COD4 hadden we 12 spelers in de game die zo CHALLENGES haalden.

    Gewoon met z'n 12en bij elkaar gaan staan en dan telkens op 1 ventje 20 headshots maken. En dan weer wat anders, heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Er waren toch helemaal geen online achievements in COD4?
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 4 had geen achievements online! En COD 5 heeft ook geen achievements, COOP story play unlockt geen achievents, en als er hidden MP achievements zijn voor COD 5 dan zullen wel dezelfde regel hanteren als bij COD 3, online achievements alleen in ranked matches en niet in player.

    Weet niet boven welke lijmpot jij hangt, maar 1 ding is zeker, het tast je hersens enigzinds aan. O-)
     
  14. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de persoon challenges verwisselt met achievements.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.237
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nee idd niet, maar ik denk dat hij deel III bedoelde. Dit deel heeft ook weer online achievements waar ik toch al niet over kan, storend voor degene die niet zo makkelijk punten scoren in sommige games. Niet iedereen is zo goed als een ander, dus dat is best jammer dan. De achievements in deze game zijn ook een stuk lastiger dan in deel III, vind het maar niks. Denk dat ik de 500 niet eens haal, en ga zeker niet op Veteran die hele shit spelen, probeer dan wel een paar MP achievements te halen.

    Btw: Zat die meer dan over belachelijke Nazi Zombie Mode hier ook al in?

    Vind dat echt een minpunt.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Sorry, ik bedoelde de challenges. Die lijmpot zin heb je overigens al 3x gebruikt. Tijd voor vernieuwing? :thumbs: Originele post aangepast voor ... whatever -O/
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ben er elke dag met Reigah, vooral in de nacht of s avonds..........
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Alsof iedereen er van wakker ligt. De meeste mensen die de beta hebben gespeeld zullen de spel wel gaan kopen.

    Je kan geen conclusies trekken uit een BETA game terwijl je amper de rest van de mappen hebt gezien en niet eens singleplay/ co-op hebt gespeeld. :mad:
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ;)

    Ik kom je opzoeken vanavond bradaaaa!!! \o/ :+
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina