1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ga eens cod3 spelen om het verschil te zien. we gaan nu al denken dat cod4 kwaliteit de standaard is, maar cod5 wordt minimaal van dezelfde kwaliteit als 4 grafisch gezien, denk ik
     
  2. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    grafisch is voor mij toch niet alles als ik dit zie dan pak ik toch wel cod4 tussen de II
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij lult onzin :) Deze game loopt op dezelfde engine als COD4 en zal dus dezelfde/mooiere graphics hebben :) waarschijnlijk ben je het gewoon negatief omdat treyarch het maakt, net als 10000e andere mensen, wat ik erg jammer vind, je mag best wat meer vertrouwen hebben
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat veel mensen overdrijven dat de graphics slecht zijn. Ik vind het juist hele mooie graphics. En tot nu toe ben ik tevreden met wat ik allemaal zie :)

    Inderdaad best wel sneu dat gelijk heleboel mensen dit spel afkraken, omdat Treyarch dit spel heeft gemaakt.

    Komop zeg, Call of Duty 3 was toch niet slecht?

    mvg Steel Dogg :)
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk praten jullie beide onzin want dat het opdelfde engine draait is geen garantie voor gelijkwaardige graphics.
    Maar als je naar de footage kijkt zie je dat het er prima uitziet.

    call of duty 3 vond ik persoonlijk wel slecht, alleen dat kwam niet door de graphics.

    Kijk bijvoorbeeld naar half life 2, deze is gebouwd op de source engine, later kwam er een remake van half life 1, die ook op de source engine draaide, geen complete remake, alleen wat water graphics en licht effecten. Voor de rest ziet het er nog steeds gedateerd uit, het is als het ware alleen maar geport naar een andere engine,
    de source engine, maar de graphics bleven hetzelfde, behalve het water en het licht effecten wat de developers veranderde.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  6. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen moeet idd niet zeike want loopt op zelfde engine als cod4. multiplayer zal ook zelfde systeem hebben dus het word gewoon een leuk spel :D zoziezo online.. en voor PC gamers zijn er weer Rifles. dus dat worden hoop ik weer RIFLE ONLY servers. :D
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Wat is dat voor bullshit. Aan een 1 of ander crappy filmpje van GT kun je toch niet zien of een game grafisch goed is:confused:
     
  8. xbox freaker

    xbox freaker iemand

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    leek me toch niet zo geweldig als cod4 op een filmpje,
    bekijk eens cod5 en cod4 op een filmpje en zie het verschil
     
  9. Remco

    Remco Guest

    De eerste filmpjes van GT van cod 4 waren ook brak.
    Maarja er is bij elke versie van COD wel gezeik geweest en uiteindelijk blijken ze allemaal retegoed.. Dus het zal wel loslopen
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil eigenlijk wel eens wat nieuwe gameplay zien, ik hoop dat ze wat op de GC laten zien.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij nieuwe gameplay.

    [gtuser]255432[/gtuser]
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm... slechte AI? Hopelijk wordt het allemaal nog wat verbeterd of heeft meneer de god mode aan...
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Screens.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige graphics :) Ik snap werkelijk niet hoe mensen dit lelijke graphics kunnen noemen.

    Dit is gewoon mooi. Naar mijn mening zelfs mooier dan CoD 4
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja zijn wel lekkere screens inderdaad. Denk ook wel dat dit mooier is/word dan COD4.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is het al mooi... maarrrrr.. wat COD3 beter deed dan COD2 waren de grotere omgevingen, minder een pad volgen maar open velden en algemeen grotere velden met wagens en motoren, tanks, etc.
    Dat was geweldig voor multiplayer, ik hoop dan ook dat de maps wel even wat groter worden dan in COD4.. die zijn wel erg klein soms.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ze in elke map een voertuig doen, als ze dat al doen. Ik vind dat persoonlijk niets omdat het dan te druk wordt. Hooguit in 2 maps lekker met vehicles maar niet elke, dan wordt ik helemaal gek. 8)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziek hoe die Japanners op je af komen rennen.

    [gt]38799[/gt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina