1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm jammer, heb ook nog niks! Dacht ik lekker te gaan knallen vandaag :mad: achja, volgende week weer een weekend :D
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik wil weten, hoe je de beta voor CoD5 voor de pc kan krijgen. Als ik bijvoorbeeld nu (was all aangemeld op CoD.com) een code krijg voor de 360, dan zal ik deze weggeven. Gebruik m'n 360 toch niet meer + heb geen xbox live (meer).
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Een developer heeft vandaag gezegd dat we voor meer informatie moeten wachten tot volgende week, dus de pc beta zal dit weekend niet verschijnen.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Als jij die code krijgt voor de BETA dan krijg je van mij 1 maand Live :D :lol:
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb een beta key jongens. HOE ? gewoon naar E-plaza gaan en de game reserveren, ik kreeg er een kaartje bij met VIP toegang. Ik hoefde niks aan te betalen ofzo
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja maar kijk, ik wil juist die beta spelen om te kijken óf ik 'm wel ga reserveren ja of nee.

    Edit: Je kunt die reservering nog altijd cancellen natuurlijk. 8)
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    hier heb je de foto's van het kaartje, zonder key natuurlijk :p

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer heb je 'm gepre-ordered? En heb je al getest of hij werkt?
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook niet voor de game?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij heeft i gewoon vandaag naar de eplaza gegaan.
    Is dat dieene naast de sevenply/mm ?
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik dacht ook al zo slim te zijn om hem online bij Bart Smit te reserveren ofzo maar ik heb ze een mail gestuurd met de vraag wanneer ik die BETA code dan krijg ...
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik heb hem gehaald op Zuidplein naast de FRS. maar die key die op het kaartje staat die werkt!. ik heb nu wel een xbox360 theme maar ik zie nog niet echt hoe ik aan die beta key kom8)
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    je moet de code toch eerst invoeren op die site, heb je toen geen instructies gekregen dan :confused:
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nou ja, er staat in het begin een tekst met


    Congratulations, you're one of the select few with access to exclusive Call of Duty: World at War content! Download the official Call of Duty: World at War desktop below and enter in a valid email address and your platform of choice below to receive a free PS3 OR Xbox 360 theme (quantities limited). You will also gain exclusive access to the BETA trial* (XBOX and PC exclusive). Plus on the day of release you will receive an exclusive code via email that will unlock the M1A1 carbine for use in multiplayer, giving you the ultimate advantage on day one. Please make sure to tell us your platform of choice and check your email account you provided regularly for upcoming exclusives!

    *BETA trial is limited so please complete all your details correctly to be in with a chance of securing your place. PC users need to be registered at callofduty.com to secure their place on the BETA.


    Maar echt iets anders kan ik er niet van maken8)
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de beta nu en hij is echt bruut mensen!
    ik heb hem gewoon via de callofduty.com site omdat ik al een tijd daar lid was en heb me account van charlieoscardelta.com getransferd dus had ik extra kans op de beta, en ja hoor hij was vandaag binnen dus super relaxed:D
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Misschien dat je die beta code ook per email krijg ? En gezien de Benelux BETA datum op 17-10 staat kan het zijn dat je nog ff moet wachten.
    Het is dus ook geen zekerheid of je een key krijgt maar dat kan ook gewoon zijn omdat ze zich willen indekken ;)
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik ben bij de eerste 50 van Insidegamer :).
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik net te laat, zat al vanaf 18.00 te refreshen maar het nieuwsbericht verscheen pas om 18.05 bij mij! Ach ja, volgende keer beter :)

    Krijg je die code vandaag nog jojo_nl?
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij krijg je de code pas 17 okt...Jojo jij had toch al 1?
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina