1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    #37 @ Insidegamer.nl bij die prijsvraag om 18.00
    Ik zeg: beter.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: puist op je kin, damnnnn!

    ;)
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel tot als de game in de rekken ligt.Wat een gedoe voor die beta
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als iemand nog een code overheeft dan meld ik mij bij deze aan :)
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook de prijsvraag gewonnen op IG. En krijg morgen waarschijnlijk nog 1 van een vriend. Dus als ik er 2 heb dan stuur ik iemand wel de code op;)
     
  6. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Key Giveaway op EuroGamer

    Morgen start op EuroGamer ook een giveaway... Ze beschikken over 20.000 keys om te verdelen. Volgens info op het forum start de giveaway niet eerder dan 10:30 ('s ochtends, Nederlandse tijd).

    Ik hoop er zelf ook een te kunnen bemachtigen. Succes! :)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi want daar ben ik al lid.
     
  8. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een key weten te bemachtigen via callofduty.com! :) Zit al een uur mijn profiel te refreshen, en krijg nu ineens bovenaan een code te zien. Meteen op de xbox ingegeven en ik ben 'm nu aan't downloaden. Woeii!
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had je een purple badge?
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    fucking stoer, kom net thuis van druk weekend en ik heb de code staan in de lijst account/profile!!

    Mensne die zin hebben om te knallen met een die-hard cod veteraan: add me!

    @pro evo 6:
    de beta is voor mij juist bedoelt óf ik hem uberhaupt ga kopen of niet :) en zo veel mensen met mij
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  11. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een account op charlieoscardelta.com, heb via daar ook toegang tot de CoD4:MW Beta gekregen. Heb vandaag een account aangemaakt op callofduty.com en heb via callofduty.com/points mijn accounts gekoppeld. Kreeg toen VIP-status en een Purple badge (die ik beide in mijn avatar heb gezet). Heb nog 2 missies gedaan (account aanvullen en quiz beantwoorden) en heb daarna alleen maar hoeven wachten.

    Edit: Voor de locatie van de key in je ACCOUNT / PROFILE op de callofduty.com site check deze image.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  12. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, ik ben al > een maand lid @ callofduty.com en was ook een Charlie Oscar Delta member. Tijd geleden mn account gelinkt, maar geen purple badge, en dus ook geen beta code...
    Zijn schijnbaar nogal veel mensen met dat probleem, Treyarch/Activision is lekker bezig

    edit:
    wtf.... heb al > een week dit probleem, 5 mins voordat ik deze msg postte nog geen badges in mn profile. Neem zojuist toch nog maar ff een kijkje, en ineens staan ze erin :p
    Geen idee of het het resultaat is van een forum post/email of verschrikkelijk random... en nu maar hopen dat die beta key onderweg is :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  13. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Beetje vreemd, maar wel lekker! Toch? :p Bij mij heeft het een uur of 6 geduurt (tussen het ontvangen van mijn Purple badge en het ontvangen van mijn key).
     
  14. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand vanmiddag een key weet te bemachten bij eurogamer, en heeft er zelf al een. dan neem ik hem graag over :cool::9
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :lol:

    same here, ik heb nog een kaart liggen voor 1 maand xbox live en dat heb ik er wel voor over ;)
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Die probleem heb ik ook. Alleen val ik soms naar een rank lager en even later sta ik terug op mijn juiste rank. Rare site 8)
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga het vandaag ook maar proberen op EG. Alleen wat ik precies moet doen?? Reageren op een bericht ofzo, Engels is niet zo goed van mij :)
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Je moet gewoon wachten op de frontpage , daar komt een nieuwsbericht en dan moet je dat lezen om uit te vinden wat je moet doen ;)

    20,000 keys :eek: Goh dat moet toch te doen zijn ;)

    en zo niet dan ga ik lekker weer mijn XboxLive 1 maand kaart in de aanbieding gooien :9
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Mocht je een key weten te bemachtigen, dan krijg je hem ook meteen te zien. :)
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd, vanaf half 11 kan hij online komen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina