1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is toch echt een Belgisch wapen wat eigenlijk nooit door de Amerikanen gebruikt wordt. Misschien in films omdat het een vet wapen is ;)

    Edit: De Secret Service in Amerika wil zo nog wel eens gebruiken. Echter in een oorlog heb je er dus helemaal niks aan ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even voor de makkelijkheid die nieuwe trailer zo neergezet.

    [gt]35340[/gt]
     
  4. !!!martin!!!

    !!!martin!!! Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    gaaf

    als ze dat nou modern hadden gemaakt had het echt helemaal geweldig geweest!
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL die gast is geniaal :lol::+
     
  6. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik zie weer rifles. :D dat worde weer leuke Rifle ONLY servers (hoop ik dan).!
     
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel tof zijn als je die vlammenwerpers ook kan gebruiken om stukken bos in de fik te steken en zo de omgeving te veranderen a la farcry 2.
    Maar ook ik ben een van de weinigen die blij is dat cod weer in het verleden is gegaan.
    ik denk ook dat cod 5 beter gaat worden als cod 3 (was trouwens ook goed) want treyarch heeft natuurlijk een mooi voorbeeld aan cod4 gehad en ze hebben veel meer ontwikkelingstijd gehad.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    huh die Xbox Live trailer is anders dan die van Gametrailers.
    Die van Xbox live is veel vetter.
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ow vet, ga ik gelijk die van live maar ff checken:)
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er 2 trailers ;) Op Gametrailers staan er ook 2.

    Ontopic: Ik heb Call of Duty 5 een beetje onderschat, denk ik. CoD 5 word een hele superdikke spel. Maakt niet uit dat Infinity Ward het niet maakt. Kijk eens hoe vet het spel word _O_

    Ik denk niet dat ik de enige ben die het spel zó heeft onderschat, omdat het van Treyarch komt :p
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De trailer ziet er erg goed uit en ik twijfel er dan ook niet aan dat dit gewoon een topgame gaat worden.
    @tijmsja, die rifle only servers waren altijd geweldig. Ik hoop ook weer dat die hier erin gaan komen!
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    http://www.gametrailers.com/player/35413.html

    Dit is de volle versie. Snpier gast die in de boom klimt is echt vet:)

    Nieuws:

    Call of Duty gaat de toekomst in?

    Sinds de oprichting in 2002 is Infinity Ward uitgegroeid tot één van 's werelds beste studio's. Met Call of Duty, Call of Duty 2 en Call of Duty 4 leverde het reeds drie toppers af. Ook Call of Duty 6, dat eind 2009 verschijnt, moet een topper worden.
    Call of Duty 6 zou een science fiction titel kunnen worden. Volgens een anonieme bron binnen het bedrijf werkt men aan science fiction titel. Dit is ondertussen reeds ontkend door Infinity, het gerucht lijkt dus geen waarheid te omvatten. We wilden jullie het gerucht echter niet onthouden.

    Bron: Gamed
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik zoooo kut vinden.. krijg je net zoiets gaars als bf2142:mad:
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ergens gelezen dat er bij de release van CoD2 een plaatje was gelekt van een WWII soldaat, moderne soldaat en een space soldaat.
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Echt een mooie trailer, denk dat de SP van deze CoD ook heel vet zal zijn. En een hele sterke MP die door veel mensen word gespeeld. Ik ga Treyarch iig een kans geven. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2008
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    wauw! wat een geweldige trailer. het ziet er zeer goed uit. die 2 gasten die tegen de muur neergeschoten werden, zeer indrukwekkend!
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik hou van WOII shooters dus deze is voor mij ook bruut. COD 3 vond ik trouwens ook al zeer vet :D
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Call of Duty 5 krijgt online en offline co-op

    Nieuws | 23 juni 2008 - Activision heeft zopas bekend gemaakt dat hun nieuwste telg in de Call of Duty-reeks een online co-op mode zal bevatten voor een viertal spelers. De online co-op modus zal enkel in de PlayStation 3, Xbox 360 en PC versie van de game verschijnen. Naast de online co-op mode zal er ook een offline two-player split-screen modus aanwezig zijn. De Nintendo Wii versie zal een eigen co-op modus bevatten voor twee spelers.

    Volgens Activision zal je in de co-op modus in rank kunnen stijgen, unlockables kunnen vrijspelen en experiance points kunnen behalen. Een gelijkwaardig systeem zoals we nu bij Call of Duty 4 vinden.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    eindelijk co op voor splitscreen. dat miste k echt in cod 4
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mooi offline co-op , eindelijk met vrienden gamen vanaf de bank :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina