Innovaties zijn het sowieso niet te noemen vind ik, maar wel toffe veranderingen. Movement ziet er beter en meer fun uit, eindelijk vallen ventjes eens normaal dood neer, schieten lijkt ook absoluut verbeterd te zijn. Maar ook die sidestep move, hoe klein het als toevoeging is, het lijkt mij gaaf.
Wordt een hoop getrolt in die chat daar, maar ik zie wel veel haatberichten. Kortom teveel veranderingen voor sommige fans? Jammer dan. Ik juich het toe
Zijn alle mappen 'dynamisch' ? Ik zag alleen een map met tsunami en een ander met sentry guns. Ben benieuwd naar wat de andere mappen gaan doen.
Het ziet er allemaal leuk uit maar als het net zo klote speelt als de voorgaande delen dan sla ik dit jaar over. Cod heeft imo de gewoonte spelers te straffen die een goede internet verbinding hebben
Het zag er wel oke uit, maar er komen dit jaar nog zeker 10 andere games die ik wil hebben voor ik maar aan CoD denk.
Dat is met demos onder perfecte omstandigheden toch altijd zo bij CoD? dit zijn LAN toestanden, online is het weer net iets meer schieten voordat er evenveel hits aankomen
Ik vond het er gelukkig wel echt slicker uitzien dan Ghosts Maar ik ben wel benieuwd hoe deze game ontvangen word, het heeft toch wel een beetje meer Titanfall/Halo vibe en veel meer scifi elementen. Ik weet niet of dit nou de beste keuze is geweest als je bedenkt dat Destiny ook dit jaar uitkomt... Eigenlijk had ik gewoon een vervolg op WaW gewild Het is er wel weer eens tijd voor, de WWII shooter maar dan op next-gen
Oh dat zou kunnen inderdaad Ik ga em wel halen. Naast de nieuwe BF,die ik dit jaar skip, komt er geen andere mp shooter uit en om nog een jaar bf4 te spelen...naaah