Grafisch totaal plaatje oogt inderdaad wel strak nu.. Maar dit komt puur door de high-res textures. Qua level design komt het op mij allemaal maar klein en verouderd over. Gangetje hier, kamertje daar, en altijd zo ontworpen dat de game geen echt grote open vlaktes of vergezichten hoeft te tonen. Snap nu ook waarom ze allemaal voor die futuristische stijl kiezen... Op die manier kun je alles heel strak ontwerpen wat heel wat polygonen scheelt. Player-models zien er wel heel gedetailleerd uit maar staan niet in verhouding met de omgeving om mijn visie te verduidelijken. Over al die gadgets ga ik geen woorden meer vuil maken, gewoon triest voor een COD.
Ja, ik bedoelde het eerst ook als een positief iets. Inmiddels heb ik zo'n 20~ minuten gameplay gezien en is het toch wel gewoon Call of Duty (wat een negatief iets is). De irritante killstreak rewards verpesten het hele spel al voor mij.
De game die ze gisteren lieten zien was niet af. Wapens, gadgets, killstreaks e.d ontbraken dus nog. Vooralsnog ziet het er wel leuk uit. De verticale gameplay is voor een COD een "game-changer" ja. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat mensen er misbruik van gaan maken. Call of Duty : Ghosts en MW3 hebben de serie pijn gedaan. Met alle overige delen heb ik veel plezier gehad. Zelfs met BO2. Een game waar de online ervaring niet altijd even "plezierig" was. Het is te hopen voor de COD fans dat dit deel de oude "glorie" weer kan herstellen. Anders zie ik het heel somber in.
Mensen kunnen nu ineens als een malle gaan campen. Nou ja...nog erger campen dan ze al konden. Maar tegelijkertijd kunnen wij de campers ook weer terugpakken dankzij die verticale gameplay.
ziet er weer klein uit... dus schouder aan schouder door de mini mappen en zoeken naar het perfecte wapen en natuurlijk de hoek om in te gaan zitten met een dik wapen om es lekker een potje gaan campen! ill pass!
Die ''Collapse'' missie gameplay zag er echt ontzettend tof uit! Maar de multiplayer trailer vond ik dan weer helemaal niks, gaat mij veel en veel te snel.
Jawel. Daardoor kun je makkelijker naar een hogere verdieping van een gebouw springen en hoef je niet per se de trap te nemen. Hierdoor moet je voorzichtiger zijn voor vijanden die van boven of onder aanvallen.
http://www.gamersyde.com/news_gc_cod_aw_multiplayer-15695_en.html Ziet er qua look strak uit, gewoon voldoende en ze lijken het langzamer te spelen. ALthans, dit gaat weer duidelijk slomer dan sommige andere videos.
Hallo, Als je het pre ordert krijg je hem 24h eerder geld dit ook op de editie van 110euro? En welke webshop levert hem 24h van tevoren?
Hoe bedoel je? Uiteraard zullen er meer maps,wapen en gamemodes inzitten dan wat we tot nu toe gezien hebben. Elke CoD heeft ongeveer gelijk veel MP content en verwacht niet dat het hier ineens voor meer of minder zal zijn
Oh ja zou kunnen. Die worden volgens mij altijd later revealed. SP op E3, MP op Gamescom en dan later de extra Gezien ze toch wel vrij veel van de Treyarch games hebben 'geleend' denk ik dat het Zombies zal worden
Dubbele jump voor een CoD? Het wordt steeds erger. Laat mij die dubbeljump maar bij Destiny toepassen. Zoals het hoort. Bij een futuristische game. Vind het zo jammer dat CoD ook de futuristische kant kiest..
Nu zullen we wel vampiers krijgen of iets in die trend. Overigens ben ik toch vreemd genoeg geboeid na het zien van de laatste beelden. @Alex, Volgens mij is het gewoon een ''super'' jump en niet een dubbeljump, correct me if I am wrong!