1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een totaal andere game maken ipv de koe nog verder uit te melken. Kwaliteit van CoD zat er ver onder het nulpunt. Nu draai je jezelf de nek om. Dit is al een flop voordat de game uitkomt. Overal lees je grote negativiteit. Mensen lachen er gewoon om. Ze hadden serieus een andere franchise moeten starten...

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.090
    Waar lees jij negativiteit dan? Bij elke CoD announcement zie je negativiteit, more buyers = more haters. Dit gaat echt wel weer als een bezetene verkopen hoor.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Good one bro! :+

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mooi dat ze nog CrossGen behouden. Maar moet niet ten koste gaan van de graphics op de NextGen...

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat gaat het uiteraard wel.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan veel zeggen maar de trailer was wel tof.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Deze ontwikkelaar houd zich voornamelijk bezig met de Next-Gen versies. Een andere verzorgt dit keer de "current"-gen.

Mwah, COD:Ghosts heeft echt niet best verkocht. Alles behalve zelfs. Activision heeft COD:BO2 weer nieuw leven in geblazen met die Micro-DLC om zo weer een beetje te verdienen.

Vond ik ook. BO2 vind ik naast COD4 één van de betere. Laten we hopen dat deze een beetje goed uitpakt. Ben wel weer toe aan een goed COD deel. Zeker na dat belabberde Ghosts :emo:

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vond m tergend slecht juist.

Maar het blijft een crossgen titel.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Juist dat 'future' en 'science fiction' gebeuren word de laatste jaren echt tot op de bodem uitgemolken... Hebt als gamer haast geen andere keuze meer. |:-

Sinds het 'modern warfare' tijdperk vind ik de gameplay alleen maar achteruit gegaan omdat er teveel elementen rondom de basis-gameplay verzonnen worden.
    Daarnaast vind ik het ook nog eens allemaal hetzelfde uitzien, te steriel en sfeerloos. Al is dat dan wel een kwestie van smaak.

Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vond naast CoD4 Black Ops ook geen verkeerde game. Black Ops 2 heb ik ook nog veel gedaan maar Ghost echt weinig. Black Ops en Black Ops 2 max prestiges allebij.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Heb werkelijk geen idee wat Activision van plan is. Volgens mij zeiden ze dat Ghosts de laatste cross-gen was?

Maar je begrijpt me verkeerd. Sledgehammer doet COD:AW voor de One en PS4. Een andere studio zet deze dan weer om naar de 360/PS3. Op die manier kan de "grote" studio zich bezig houden met de game optimaliseren voor de Next-Gens :)

Ghosts werd ook gedaan door Infinity Ward waardoor de studio in feite met 2 COD's bezig was. Was te merken ook :+

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ja ik las het net toevallig.
    Maar dat betekent alsnog dat men er dus rekening mee moet gaan houden dat de game ook moet kunnen draaien op de 360/PS3.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het juist verschrikkelijk slecht. Als ze me hadden gezegd dat het Titanfall was had ik ze geloofd. Misschien is CoD:Titanfall een betere titel. Na MW2 was het al een aflopende zaak. Mogen misschien wel goed verkopen, maar er waren steeds sneller steeds minder spelers online. Goed voor de producent, slecht voor de spelers. Ghosts had wat kunnen worden als ze de spawns anders gedaan hadden en dat idiote lagcompensation hadden weg gelaten. Maarja lagcompensation levert geld op dus ja ook deze game gaat dat gewoon krijgen en zal dus ook niet speelbaar zijn. Kun je vergif op in nemen, want hij moet ook voor de arme sloebers speelbaar zijn :emo:

Futuristische trekt me ook helemaal niet. BO2 daarom ook lekker laten liggen. Vroeger erg fan geweest van GR en kijk wat er nu mee gebeurt is. Futuristisch is ook voor de meeste franchises de laatste halte. Daarna is het dood. Hoop dat ze het zelf ook zien en volgend jaar met iets anders komen.

De melkkoe mag dan nog wel melk geven, maar deze is al jaren zuur en niet meer te zuipen :emo:

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Sledgehammer Games hoeft hier geen rekening mee te houden. Die andere studio wel.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Rommel. Zijn mensen deze dingen echt nog niet zat. Met nieuwe dingen als evolve, destiny, titanfall etc

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Mwah, ik niet in ieder geval. Als je op die manier gaat kijken kan je net zo goed geen shooters meer kopen. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.

Toch spelen games als Titanfall, COD en BF anders ... Het "gevoel" is anders in ieder geval.

Wacht lekker af op deze voordat ik weer een waardeloze COD koop :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Game is sinds CoD4 niks veranderd.

Rampage, wat ga je doen als de game lagcompensation heeft?

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Denk dat er geen sprake is van als GForce ;) Zal er waarschijnlijk gewoon ingebouwd worden.

Als dat het geval is zal ik het spel eerst ergens een weekje of 2 gaan spelen voor ik mijn keuze maak.

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ze gebruiken toch dezelfde engine lijkt me?

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.880

Hoeveel geld krijgt IGN om alleen de consoles van Microsoft te vernoemen. :lol:

Deel Deze Pagina