Is het nog gelukt om uit de US store te kopen? Hoe heb je het precies gedaan? Dan kan ik er van de week ook eens na kijken
Ligt het aan mij of klopt dit nu echt? http://www.intertoys.nl/games/call-...dition-x-one-605978.html?AddToWishList=605978 Atlas pro edition (de uigebreidste) is 79 euro?
Allen de titel helaas zo, bij de beschreiving niet en op afbeelding niet en season pass staat niet bij de inhoud
Heb ik net de reservering geplaatst pfff, nouja dan maar een mailtje sturen want de afbeelding klopt(staat de season pass etc bij), idd alleen de beschrijving niet
Gelekte info: Spoiler: Spoiler 14 Multiplayer Maps: Ascend Bio Lab Comeback Defender Detroit Greenband Horizon Instinct Recovery Retreat Riot Solar Terrace *Atlas Gorge Hardcore modes: Hardcore Team Deathmatch Hardcore Kill Confirmed Hardcore Domination Hardcore Search and Destroy Core Team Deathmatch Kill Confirmed Free For All Domination Hardpoint Capture The Flag Search & Destroy Search & Rescue Uplink Momentum Gun Game Infected SMG KF5 MP11 ASM1 SN6 SAC3 AMR9 Snipers Lynx MORS NA-45 Atlas 20mm Assault Rifles Bal-27 AK12 ARX-160 HBRa3 IMR MK14 Shotguns Tac-19 S-12 Bulldog LMG EM1 Pytaek XMG EPM3 Ameli Attachments Red Dot Sight Hybrid Sight Thermal ACOG Scope Laser Sight Foregrip Stock Extended Mags Suppressor Quickdraw Grip Grenade Launcher Target Enhancer Tracker
Bol.com gewoon. Maar dacht dat niet zou aankomen omdat het op maandag word verzonden met pakketpost. En er is niemand thuis maar toen bedacht ik me dat je die shit kan ophalen ook! Heb er zin in lang geen COD gedaan meer.
Vorig jaar ghost gehaald en toen heb ik het heel even gespeeld omdat ik het saai vond Nu ontbreekt toch wel eeen shootrr op me ps4 Ik twijfel of ik hem haal, iemand wat advies
Zag dat de Bart Smit te Arnhem een ochtendlaunch heeft om 07.00 uur op 3 november. Hebben alle Bart Smit zaken een ochtendlaunch ? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ben echt benieuwd hoe deze online gaat uitpakken en hoop voor jullie dat het niet gaat tegenvallen. Het zou mooi als er weer 's een goede CoD is waar je lekker online kan knallen. Ik ben zelf afgehaakt na BlOps!
Hoe zit het met dedicated servers? Vorig jaar zeiden ze. Ja het gaat dedicated worden maar toen kwamen ze alsnog moet een hybride. Vind het echt bizar dat zo grote game die ook veel competitief wordt gespeeld online. Nog steeds niet volledige dedicated servers heeft.
Dit is wat er werd gezegd over dedicated servers Waarschijnlijk current gen consoles wel en last gen niet
Maar heb je met dedicated servers helemaal geen lag meer, of gewoon een minimum? Of wat is uberhaubt het voordeel van ds? De bonus map Atlas Gorge is een remake van Pipeline (van cod 4) btw...
Het voordeel is dat de game op een externe server wordt gehost in plaats van op de console/pc van 1 speler. Als de game gehost wordt op een console van een speler met slechte verbinding heeft iedereen er last van aangezien alle info naar dat systeem gaat. Bij dedicated servers gaat alle info naar grote servers en spelers met een slechte verbinding hebben dan geen effect op de algemene kwaliteit van de online ervaring.