Volgens een twitch streamer zijn er geen framedrops in de PS4 versie. Ghost had dat wel en was fukcing hinderlijk. Nuke is ook weer terug. Dit keer krijg je em bij een 30 gun killstreak
Je mag al blij zijn als je met een EA game probleemloos online kan. Zie BF4 in de begin periode (3 maanden).
Ugh, ik moet zeggen dat dit de eerste keer in 3 jaar is dat ik weer geneigd ben om een COD aan te schaffen. Ik ben echt een fan van de nieuwe richting met de EXO-suits, krijg er zo'n UT vibe van en een futuristische setting trekt me zoiezo wel. Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat het er gewoon weer ouderwets leuk uitziet, die Paladin killstreak deed me weer een beetje denken aan de AC-130 days. Heb gisteren de MCC besteld en het is jammer dat er zo weinig tijd tussen de twee zit. Unity kan ik eventueel later aanschaffen, zoveel tijd heb ik momenteel toch niet. Wellicht dat ik bezwijk als er een echt goede deal tevoorschijn komt, maar damn.. 2 MP focus games, dat is altijd lastig te combineren.
Guys!! De Day Zero Edition wordt maandag geleverd. Dat betekent dat (online) retailers de game vrijdag al op de post moeten doen. Betekent dit niet dat de game zaterdag al op de mat ligt?! Als je pech hebt dinsdag pas natuurlijk, aangezien ze maandag geen post bezorgen. Wie heeft ervaring met retailers waar de game al voor de release in de bus lag?!
Op zaterdag komt inderdaad de Day Zero Edition binnen. yourgamezone.nl bijvoorbeeld levert op zaterdag de game.
YGZ heeft geen CODAW meer voor PS4 zo te zien.. Heb hem zelf een tijdje terug bij PU gekocht. Samen met een PU jaarabonnement voor iets van 50 eu.. Maar denk niet dat ik hem dan al zaterdag krijg.. Heb geen ervaring met hun webshop.
hoe weet je dat zo zeker? Gezien het embargo zal het me niks verbazen als de game niet voor maandag verstuurd gaat worden
Klinkt logisch. Pakketpost wordt namelijk wel geleverd op maandag. Alleen briefpost wordt niet geleverd. ik vermoed dat al de webshops deze manier gaan gebruiken.
PU gaat met pakketbezorging versturen. Bol, Bart Smit, Intertoys idem. Pakketbezorging wordt wel op maandag bezorgd. Retailers die per briefpost sturen moeten de brief wel op vrijdag op de post doen. Dan heb je de game zaterdag op de mat, anders kunnen ze niet leveren op 'day zero'. Het is niet de eerste keer dat de release van een game op maandag valt. Ik vraag me dus af wie hier ervaring mee heeft en op welke website diegene heeft besteld? Is de game per briefpost of pakketpost bezorgd, en op zaterdag geleverd of maandag/dinsdag..? Oja, alleen de Xbox One versie is nog leverbaar op Yourgamezone.
Games heb ik nog nooit als pakketpost ontvangen (mits het geen speciale editie is). Gaat toch altijd via de brievenbus?
Normaal wel, maar als ze op day zero willen leveren moet het wel met pakketpost. Bol.com is volgens mij de enige die daar duidelijk in is op hun website
yourgamezone.nl hanteert voor pakketpost een tarief van 4,95, ik heb de normale editie besteld en geen verzendkosten betaald, neem aan dat ie dan gewoon in de bus valt, anders snijden ze zichzelf goed in de vingers als er bij elke normale editie 5 euro voor hun eigen rekening komt toch