Waarom denk je dat? Zit er al 3 titels op rij in. Met opzet zodat er meer mensen de game kunnen 'spelen' zodat ze meer games verkopen. Waarom denk je dat het nu anders zal zijn?
Zal vast wel, met de nodige upgrades. Wat ik wil zeggen is dat Sledgehammer in feite kan werken zonder restricties. De andere studio die dus de "port" moet maken naar de 360 of PS3 moet rekening gaan houden met de hardware restricties. Bepaalde dingen zoals belichting, aantal polygonen, rook etc. zullen veel minder zijn op de "old-gen". Ach, zoek maar even op Google Die kunnen dat beter uitleggen. Zeker. MW3 > BO2 > Ghosts. In BO2 had ik er veel minder last van als in MW3 en Ghosts. Snap het wel, maar ook weer niet M'n K/D in BO2 was rond de 2.10. In Ghosts kom ik niet eens boven 1.2 uit Tuurlijk was er in BO2 ook sprake van gedood worden om de hoek of schieten met lucht. Dat was dan één potje en daarna kon ik weer een X aantal potjes keihard ownen. Quad Swarms, aantal Nuke Emblems en ga zo maar door! In Ghosts ga ik constant dood om de hoek of schiet ik niet ( ook te zien dat ik niet schiet via de killcam ). De hoogste killstreak die ik momenteel kan halen is de helikopter en daar blijft het bij. Mijn wapen doet geen damage lijkt het en ik ben met een scheet dood. Droevig spel.
Krijg echt een black ops 2 gevoel bij die trailer. Tja, in eerste instantie zit ik er niet zo op te wachten. futuristische wapens is nog minder recoil?? Toch zal ik hem met de release waarschijnlijk wel weer in huis halen. De marketingmachine van Activision is daar altijd wel sterk genoeg voor... Wat ik een beetje raar vind is dat ze gisteren nog naar komende zondag verwijzen en dan nu al de reveal. Of zouden ze hem dan uitgebreid bespreken ofzo..
Nee, trailer is gisteren gelekt door een andere gaming-site Was echter niet denderende kwaliteit dus heeft Activision maar besloten om de trailer in FULL-HD te lanceren. Verwacht nu dat er zondag helemaal niks komt trouwens.
Btw wat is Advanced Warfare toch een slechte naam. Ze hebben geeneens hun best gedaan volgens mij om iets te verzinnen. Future Warfare was nog beter geweest..
Ach ... wel slim. Modern Warfare/Ghosts zit bij Infinity Ward. Black Op's bij TreyArch en Advanced Warfare nu bij Sledgehammer. Kom maar op met die onvermijdelijke vervolgen
Bij beide moet ik meteen denken aan Ghost Recon. Advance Warfighter en Future Warfighter. Brengen beide geen warme gevoelens mee bij de meeste mensen denk ik
Ja klopt Maar mijn punt blijft hetzelfde Al was de laatste titel wel heel erg slecht. Was ook nog maar €15 ofzo na een maand of 2
Ach, dit jaar ( of volgend jaar ) krijgt Battlefield ook weer een vervolg. Dat gaat dan Battlefield : Advanced Future Company Op's 5 heten
Alles is nu. Advanced Warfare, Warfighter etc. Mis gewoon de oude namen. Brothers in Arms: Road to Hill 30. MOH: Allied Assault.
Ik koop hem toch wel, altijd lekker om even snel online te knallen. Maar Ghosts is wel tering irritant online. Vaak lag, of host bla bla.... Hierdoor schiet ik sneller om een persoon, maar ben toch sneller dood. En dit gebeurt vaak!!!
Een Battlefield game gaat altijd 2 jaar mee. Mag ook wel aangezien het eerste 3 kwart jaar je geen fatsoenlijke potjes kunt spelen. ;-)