Ik heb hem ook nog niet ontvangen van YourGameZone en eerlijk gezegd verwacht ik hem ook niet meer, erg leuk zo'n day zero editie! flink waardeloos! Zo maar eens bij mediamarkt kijken, YourGameZone krijgt hem mooi terug
Serieus zo mooi in de SP? Want de campaign van BF4 had ook zo zijn momenten dat je dacht...daaaaaamn. Ook op X1 . Ik vond vooral de gezichten ongelooflijk realistisch tijdens de CoD: AW E3 video. Maar de gebieden en lighting zijn ook gewoon netjes dus? En online? Is het gewoon zoals alle CoD games(mega snel, schieten voelt exact hetzelfde aan etc.) met wat Titanfall mechanics of voelt het toch allemaal wel net wat anders aan?
Er zijn dingen die een bepaalde tijd te gebruiken zijn en sommige zijn voor altijd Double XP staat automatisch aan, elke keer als je een game begint komt er een icoontje in beeld met double XP
Niet stukken minder. Het ziet er gelijkwaardig uit, maar de SP heeft natuurlijk erg toffe setpieces, aangezien het gescript is. Het ziet er sowieso veel beter uit dan Ghosts.
Ik wou hem kopen via de US market store. Maar kan je niet meer vanuit nederland kopen van de market store? ik heb wel een US billing adres enzo ingesteld.
Hahaha moet altijd zo lachen man om die reacties. Eerst kon iedereen niet wachten en zitten ze te hypen voor dit spel, maar nu kunnen ze het spelen en is het weer een kutspel Blijft altijd weer hetzelfde met een COD release
Hmmmm....zou gewoon moeten kunnen lijkt me. Domme vraag misschien, maar heb je genoeg geld op je account staan? Heb zelf vorige week Lords of the Fallen gehaald en dat ging toen gewoon goed.
Ik speel de sp nu Ben niet echt onder de indruk van de graphics, de audio mix, de feedback of de gameplay Het voelt allemaal nog erg standaard CoD aan en grafisch wisselt het mooie momenten met echt hele lelijke af Maar de gadgets zijn leuk en de mobiliteitsopties zijn oon leuk Dus wie weet is dat voor MP wel een winnende combi Maar echt een grote stap voorwaarts is het inho vooralsnog niet
Ik weet tot dusver niet zo goed wat ik moet vinden van de MP. De movement is vet, maar aan de andere kant heb ik het gevoel alsof alles en iedereen 3x zoveel schade doet dan ik. Ik bedoel, mensen gebruiken silencers op SMGs en dan nog kunnen ze je met perfecte aim vanaf de andere kant van de map raken, meanwhile flipt bij mij de auto-aim compleet uit. Ik speel ook met een setup waarbij ik altijd onzichtbaar zou moeten zijn, toch weet iedereen me altijd instantly te vinden (Die killcam is dan ook opeens zo'n bizarre draai van 180 graden) Gebruik ik die shockwave shotgun en dan is het op point blank bijna altijd minimaal 2x schieten. Daarentegen kunnen de SMG/AK silencer gasten alles binnen 2/3 schoten droppen. Edit: fuck het, ik kan er niet meer tegen. Elke keer maar die auto-aim terwijl die shit bij mij niet werkt of tegenwerkt, ook gewoon dat damage verschil slaat absoluut nergens op. Voor 45 euro kun je hem overnemen.