1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik koop al jaren geen CoD meer maar kom na een release altijd in deze topics buurten. Hoe goed of slecht CoD ook is, de hoeveelheid haat die het spel altijd krijgt zie je bij geen enkel ander spel. Erg vermakelijk (en ws onterecht) :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is de haat komt van mensen die het gekocht hebben. Zoals elk jaar. :+
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat is inderdaad ook wel iets voor COD ja. Altijd weer die negatieve shit. Volgens mij is COD ook de enige gameserie waar zoveel over gejankt en gezeurd wordt:+ Damn:confused:

    Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dit deel ga halen. Kijk als dat zombie gedeelte er eenmaal is, ja dan is de kans groot dat ik hem wel haal.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo onterecht? Ik denk dat veel mensen zich gewoon vaak vergissen. Als je een pleurishekel hebt aan een spel als dit, moet je het ook niet kopen. Echter maken genoeg mensen wel die fout en raken dan gefrustreerd :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het denk ik ook. Ik was al een hele tijd geleden klaar met CoD. De verveling sloeg al vrij gauw toe na een paar potjes in BO, toen nooit meer een CoD gespeeld. Nu komen ze met 'nieuwe' dingetjes zoals dat jetpacken en die dodge move en dat is juist iets wat mij weer cool lijkt. Het lijkt erop dat de hardcore fanbase geen enkele verandering in de franchise wil, maar ik vind het juist een goed iets. Kan maar zo dat ik deze game wel ga waarderen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je naar een fimpje kijkt, is het nog steeds same old same old. Dus nee het ligt niet aan 'veranderingen', maar juist aan de steeds terugkerende dingen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De veranderingen (iets andere setting, nieuwe gadgets, exo pakken, dubbel jump) zijn de enige factoren waardoor ik het misschien nog wel even ga spelen
     
  8. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Net 2 potjes gespeeld op de 360 en hij speelt echt lekker! en dat nog op de oude console! geen nieuwe console meer nodig joh :p

    Al die customizations zijn erg vet!
     
  9. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Mensen die elke Cod tientallen uren spelen zien wel degelijk veel veranderingen bij een nieuwe Cod.
    Het zijn vaak mensen die niet of nauwelijks spelen die elke Cod beoordelen als " been there done that". Wat de multiplayer aangaande tenminste, wat betreft de singleplayer is het inderdaad vaak meer van hetzelfde.

    Daarom zie je ook vaak veel haat van Cod spelers. Zij spelen tientallen uren een Cod en als er dan een nieuwe uitkomt dan verwachten zij gelijk weer dezelfde prestaties neer te zetten. De userbase van Cod is zo ontzettend competitief ingesteld. Alles draait om je kd.

    Na twee uurtjes spelen vind ik het in ieder geval een erg leuke Cod. Natuurlijk heb je weer een broken spawnsysteem (wat wil je met 12 spelers op zulke kleine maps) zeker gezien spelers zich nu nog sneller kunnen verplaatsen. En natuurlijk heb je weer de bekende WTF momenten als je de connectie tegen je heb. (zoals in elke online shooter die ik in de afgelopen jaren op consoles heb gespeeld).

    De nieuwe movement vind ik een welkome aanvulling. Het spel is nu nog sneller dan het al was. En met het pick 13 systeem icm tig perks,wapens,attachments en camo's heb ik genoeg vrij te spelen en genoeg tactieken uit te proberen. Ghosts was de eerste Cod die mij echt teleurstelde. Maar met Advanced Warfare ga ik mij weer tientallen uren vermaken.
     
    Alexknl, Oujdi, Servantes en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf het bizar vinden alleen dat deze game nog steeds geen dedicated servers heeft. Je zegt het zelf. De userbase is competitief ingesteld en daarnaast zijn er ook veel online toernooien en is een van de grootste FPS MP games. Ieder jaar is er alleen gedoe over de connectie. Snap niet dat de grote userbase eens zegt. Nu is het genoeg. Het is 2014 en zitten we nog met games die p2p gebruiken. Mensen moeten zich daar druk om maken ipv wat extra pixels. Want dat beïnvloed echt de gameplay. Maar ondertussen als een game wat minder pixels heeft ontploffen er meerdere fora.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wel meer pixels en minder ms ping, vind dat we dat wel mogen verlangen op 'next-gen'
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Deze COD heeft me echt omver geblazen, na de afgelopen 2 jaar geen cod gekocht te hebben had ik er ook dit jaar een hard hoofd in maar met de aangekondigde vernieuwingen met de "jetpacks" d8 ik fuck it ik lever shadow of mordor in die ik toch al heb uitgespeeld en haal voor 20 euro de nieuwe cod ( aanbieding bij game mania bij pre order).

    Eerst even de eerste missie van de campaign gespeeld waarna ik nog niet echt overtuigd was, maar toen de multiplayer ingegaan en damn wat is dit een tof spel! die exo jetpack stuff of hoe je het ook noemt geeft echt een ontzettende meerwaarde aan deze game en het schieten voelt ook ontzettend lekker. Je zoeft lekker snel en soepel door de maps heen echt een heerlijk gevoel, heb met een paar vrienden tot 4 uur vannacht doorgegamed en ben inmiddels al lvl 44, echt een verrassing voor mij gezien ik de vorige cod's geen reet aan vondt! had uhm ook zo voor het volle bedrag gehaald nu ik weet hoe ie speelt! dat geld nu meer in de season pass stoppen:)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik een game speel wil ik gewoon zonder frustratie spelen. Ten eerste is spawnkilling verschrikkelijk is de lag vaak aanwezig en de ene heeft 3 kogels nodig en de andere 10. Lag compensatie is weer aanwezig en ik frustreer mij enorm. Ik ben al meerdere keren een vreemde situatie tegen gekomen. Ik loop op een dak en zie iemand drie meter voor mij spawnen met zijn rug naar mij toe. Waar gaat dit over?

    En als de game lag heeft en iedereen doet die dubble jumps dan krijg je niemand neer door die lag.

    Ben nu al klaar met de game |:-
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Exact hetzelfde gevoel hier. Het spawnkillen haalt het plezier volledig weg voor mij. Ik focus mij niet op mijn KD, maar ik wil wel de top drie kunnen halen. Alleen heb ik soms potjes met +25 deaths waarvan zeker drie kwart kwam doordat ik kapot was voordat ik überhaupt een kans had om weg te komen. En dan begin ik niet eens over het feit dat negen van de tien potjes de speler met de slechtste verbinding bovenaan staat. Ik was als het ware hyped, maar de game is verschrikkelijk in mijn ogen door zulke fratsen en daardoor verkoop ik hem direct.
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Er is inderdaad iets met lag compensatie aan de hand, ik val soms zonder enige reden dood neer terwijl anderen handig weg kunnen komen na een halve clip aan hitmarkers. De game heeft momenten dat ie geniaal is, maar over het algemeen is het TE chaotisch, ik werd gisteren 7x keer achter elkaar gespawnkilled voordat ik een keer meer dan 2 meter verder kon komen.

    Is er trouwens een manier om het boosten naar een andere button te krijgen? Ik heb het gevoel dat het naar links, rechts sliden mijn controller aan het verneuken is.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja de connectie is weer top in Cod zoals elk deel met de pings :mad:
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik moet zeggen dat het nu stukken beter gaat nu ik de juiste dingen gebruik alleen zitten er nog gewoon fouten in de game die er echt wel uit moeten.

    Ik vind het trouwens ook raar dat mensen die de bal hebben in Uplink in 1x dood zijn met een knife.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jammer van al die negatieve berichten hier zeg. Ik zat nog te twijfelen, de SP met Kevin Spacey lijkt me echt leuk, maar al deze problemen met de MP zijn echt een no-go. Heb nog maar bar weinig positieve dingen gelezen tot nu toe.
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Zoals gewoonlijk zijn de negatievelingen het luidst en vol overdrijving. Ik heb in misschien 3 potjes van de 8 uur gedacht dat de spawns wel erg tegenzaten. Een of twee slechte spawns per potje kan gebeuren en moet je ook wel van je af kunnen schudden, dat maak je wel weer goed. Niemand in je omgeving waar je het kan proberen?
     
    Makkabeer, Alexknl, Numberless Zero en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja precies. Alleen de mensen die wat te zeiken hebben hoor je.

    Ik ben iig echt aan het genieten. 1ste prestige al
     
    Oujdi, Erasmus, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina