ah ok duidelijk. Ik had toch liever gewoon een COD: Tour of duty gezien met vietnam als lokatie en een hoop Gore en boobytraps etc. Het afschieten van hoofden en ledematen gaf in COD:WAW toch altijd wel een extra dimensie. Dat moet met sterkere hardware toch wel weer mogelijk zijn.
Dit is gewoon CALL OF DUTY: CRACKDOWN GHOSTS. (Ghosts als in de laatste Medal of Honour game, met cloaking)
dat was zo heerlijk. Trailer vond ik een mix van Infamous (die armoured gozer leek echt rechtstreeks uit SS te komen), Titanfall en Crysis. Deed mij echt helemaal niks. Waarom? Ten eerste komt het spel dus ook op last-gen. Same old same old. Activision voelt voor mij een beetje aan als de Nintendo onder devs. Koppig als de pest (en helaas supporten nog teveel mensen de game, waardoor ze nog hun gelijk kunnen halen ook) en staan doodsangsten uit om echt vernieuwing te brengen of om te kijken wat de serie nou zo succesvol maakte. Ten tweede die lag compensation. Dat het ook (verkapt weliswaar) in Battlefield zit, kan mij minder storen. Dat is minder reflexen en twitchgameplay als een cod. Sledgehammer games komt mij bekend voor. Welke game hadden ze eerst gemaakt dan?
Vind het er wel tof uitzien. Ben benieuwd naar de MP. Hopelijk is het een beetje meer Treyarch stijl en minder Infinitywards, maar goed we zullen moeten afwachten .
Als ze nou is een Remake maken van CoD4 of MW2, maar dit hoeft van mij niet. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Waarom gaan ze ook niet voor een grotere game? Zelfde setup en snelheid en dan servs hosten voor bv 32 man matches.
Ben al een heel tijdje geen CoD speler meer, maar eerlijk is eerlijk, deze trailer zit goed in elkaar en het geheel ziet er mooi uit ook. Nieuwe ontwikkelaar ook, dus hopelijk gaan we dat ook echt merken. Er hoeven geen drastische veranderingen te komen waardoor de hele hardcore fanbase pissed wordt. Maar gewoon degelijke physics, laat die guns een beetje een gewicht hebben zoals in BF4 en doe eens wat nieuws. Ben wel benieuwd. De trailer is trouwens ook hier te downloaden..dus beste kwaliteit die er maar is: http://www.gamersyde.com/news_cod_advanced_warfare_trailer-15271_en.html
Ik vond de trailer er erg interessant uitzien. Toen speelde ik COD: Ghosts voor een half uurtje.... Hype deflated. Spoiler De campaign is wel erg tof