1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb hem voor de Xbox One gekocht. Nu uurtje de campain aan het spelen. Dat ziet er netjes uit en speelt lekker. Niks mis mee!
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Er is trouwens double XP het hele weekend :).
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Prima spel hoor maar van mij mag er wel weer een shooter komen ala MW/MW2. Die 2 games vond ik zoveel lekkerder spelen dan de latere cod's. Heus heb ik mij geergerd aan al die overpowered dingen maar toch had ik daar veel meer plezier in.
    Gewoon lekker basic zonder al te veel gedoe vooral qua create a class opties.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter doen ze het gewoon zoals Call of Duty 2 uit 2006. Geen MP gezeik zoals vandaag de dag en onder gamers wereldberoemde maps als Carentan. Dat was de laatste en in mijn ogen beste Call of Duty die er ooit gemaakt is. Zelden zoveel uren en met zoveel plezier online gespeeld.
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dan zal je MW1 wel gemist hebben. :+
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  6. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    zijn er 3 mensen die samen met mij een clan willen opstarten voor , ranked play ( om te oefenen ) en mee willen doen aan MJG ladder?
    platform : ps4

    kd vind ik niet belangrijk. zegt voor mij niks.
    zelf vind ik teamplay belangrijk want daar win je potje mee
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jou filmpje is al genoeg redenen voor mij om de MP nooit op te starten. 2x dood binnen 30 seconden terwijl beide schoten 2 meter mis zijn. Wel een goede zaak dat killstreak een stuk minder belangrijk zijn (dat is mijn grootste hekelpunt aan de CoD-reeks).

    De SPlijkt me wel erg leuk om een keer te spelen. Over een paar maanden maar eens kijken of ik deze game kan lenen of goedkoop kan scoren.
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is gewoon onmogelijk voor mij om dit spel te spelen. Ik zie mijn kogels niet eens terug op de killcam van de tegenstander.
    Ik had beter moeten weten toen ik dit spel blind kocht.
     
  9. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    ik ben niet geïnteresseerd in dat clan gedoe maar als je gwn multiplayer wilt spelen kan je me toevoegen

    psn

    Takbier
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    De Killcam is volgens mij nog nooit accuraat geweest. Niet dat er geen lag is, maar de Killcam moet je niet zien als iets wat daadwerkelijk gebeurde.

    Vaak genoeg gezien dat de Killcam niet overeen kwam met de werkelijkheid.
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is dus het hele punt. De killcam laat zien hoe het er voor de tegenstander uitzag. Als gevolg van de lag compensation ziet deze speler dus totaal iets anders dan er bij mij gebeurd. En de reden dat dit nog nooit is geweest is omdat lag compensation er dus al een aantal jaar inzit.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Leuk om dit allemaal te lezen waar mensen zich druk om kunnen maken. Lijkt wel of ze wat zoeken om deze COD helemaal de grond in te stampen.

    Ik vermaak me tot op heden nog prima met de game en ben er tevreden mee. Prestige 1 lvl 20.
    Zit eraan te denken om de season pass te kopen.. Vragen er zich 50 euro voor, beetje te gek..
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Fuck DLC,s en season passen.
    Weiger dat soort dingen aan te schaffen.
     
  14. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nu 2e prestige, die double XP is chill :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Op de missie One Shot, One Kill na, kun je verder al direct merken dat er veel mis zou gaan. MW 1 lang niet zoveel gespeeld als COD 2. Die had alles. Goede controls, geluid, wapens, gameplay, vette missies, heerlijk online en soms nog de nodige humor ook ipv die macho oerah shit die al een x aantal jaren de boventoon voert. Nee, we hadden het kunnen weten, maar gelukkig weten we nu als gamers ook beter. Ik speel deze SP uit en dan gaat die richring MP of de Bazaar hier, inclusief ongebruikte codes. Masterchief Collection, iets wat we al jaren zoeken in shooter games, daar ga ik voor online. Wat mis ik de jaren 2006-2007, daarna kwam de hoogmoed en de val voor een aantal studio's die iets teveel tekens voor hun ogen zagen. Uitzonderingen daargelaten.
     
  16. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    weet je wat ik zo grappig vind. toen destiny uit kwam, owjeee dan mocht de game nie gekraakt worden hier op de forum en deden moderators er alles aan om de topic van destiny clean te houden. nu bij cod laten ze heel dit topic in de steek.... er zijn genoeg mensen die cod wel leuk vinden ... als je het niet leuk vind. gooi het weg, zet het aan de kant of verkoop het aub. als ik die negatieve reacties al lees dan merk ik al meteen dat je het gewoon niet kan :)
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie op dit moment niets wat te heftig is voor een ingreep. Daarnaast kan ik me ook niet herrineren dat we Destiny in bescherming namen. Als er posts bij zijn welke niet door de beugel kunnen dan is er altijd de mogelijkheid om deze te reporten.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb het spel nu sinds de release, maar nog niet heel veel kunnen spelen. Tot nu toe vermaak ik me er weer prima mee. Sommige delen zullen altijd beter/slechter zijn dan andere, maar ben blij dat ik niet een 'hard-core' gamer ben. Doe dit nog steeds voor mijn lol en zodra ik teksten moet gaan schrijven zoals sommige hier,... gaat de spelcomputer de deur uit. :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is een negatieve kentering gaande

    De industrie is veranderd, de poen is makkelijk binnen te halen op basis van hype en naamsbekendheid. En de gamers kopen het dan massaal. Om daarna teleurgesteld af te druipen. We worden veel meer gehyped dan vroeger, dat is waar. Beloftes worden steeds minder nagekomen, halve games (Driveclub als nieuwste voorbeeld) worden afgeleverd en het stopt alleen als wij niet meer klakkeloos alles accepteren en stoppen met kopen. We zeiken, maar kopen miljoenen exemplaren van games als Destiny en Driveclub. Servers werken niet, nobody cares. Want we blijven kopen. Dus lachen ze ons uit, want ze maken de game later wel echt af. Dan zijn de kosten al gedekt, want wij hebben die halve troep al gekocht. Simpel en slim.
     
    Bidle, Smok3y, Ypuh en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Calimero..
     

Deel Deze Pagina