1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    die beredenering van maxqubit raakt kant nog wal! het is absoluut geen kwestie van geluk en in een goede lobby terechtkomen...
    beetje gamen op de zondagmiddag en ik ben 8 van de 10 potjes host... volgens mijn berekeningen is dat geen 50% ;)

    en ook meestal dezelfde mensen waar je het tegen aflegd, zoals splitscreeners hebben standaard een streepje minder! toeval? dacht het niet
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.907
    Leuk Bevonden:
    3.282
    En toch vind ik wel dat het vrij overdreven word tuurlijk is er lag compisation maar echt niet zo erg als hier beweerd word.
     
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Toch maar wat meer spelen voor jou dan denk ik zo ;) Het is waanzin in een hele hoop potjes.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.907
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Bullshit heb al zat gespeeld.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Zal vast ;)
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.907
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Jup.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En wat voor een internet verbinding heb je @Servantes ?
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.907
    Leuk Bevonden:
    3.282
    Glasvezel
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, heb ik ook maar toch verlang ik naar MW1 en MW2.

    Spel ga ik verkopen.

    Glasvezel 100mb?
    Glasvezel 50mb?
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.907
    Leuk Bevonden:
    3.282
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De vraag moet zijn, waarom is in deze tijd waarin dedicated servers (met name op de X1) de normaalste zaak van de wereld zijn de grootste MP shooter release nog steeds met een P2P systeem

    Het is toch een no brainer om voor zo'n enorm snelle shooter te kiezen voor dedicated servers. De franchise verdient nog steeds geld als water dus waarom in godsnaam niet

    Dan bewerkstellig je dezelfde toegangkelijkheid als je nu doet met die lag compensation zonder de meeste nadelen

    en als een speler dan latency heeft dan kun je dat eerlijk laten zien zonder de ervaring van alle andere spelers in die game te beinvloeden
     
    Servantes, Oujdi en Marcelinho_NL vinden dit leuk.
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ondanks dat mensen zo lopen te bashen op maxqubit heeft hij gewoon een goed punt. Ja, soms gebeuren er dingen die twijfelachtig zijn, maar er zijn ook zat potjes waar ik gewoon dik bovenaan eindig. Daarentegen zijn er ook zat potjes waarvan ik diep triest word als ik mijn score bekijk. Ik heb sinds gisteravond een paar potjes normal tdm gespeeld en wat ik zie op de kill cam bevalt me meestal prima.

    Zoals ik gisteren al zei, je begint gewoon te twijfelen door die lag compensation bullshit. Ben ik nou goed in die potjes, of heb ik gewoon dikke lag waardoor ik voordeel heb tegenover anderen? Als ik een bagger potje heb, ligt het aan mijzelf, of zijn er andere mensen die gewoon keihard lopen te laggen?

    Feit is gewoon dat ze die onzin eruit moeten slopen en dedicated servers moeten toestaan. Ondertussen vermaak ik me nog prima met de game, en probeer ik de slechte potjes die ik heb maar gewoon af te schuiven op mijn eigen onkunde :+.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of als het dan toch P2P moet zijn gewoon weer terug naar eerlijke lag

    we spelen allemaal al minstens sinds CoD4 en het is echt niet alsof we allemaal afhaken als er latency op het scherm te zien is. Sterker nog, hoe eerlijker het weer gegeven word hij prettiger het imho speelt want dan is wat je ziet tenminste ook wat er op de server gebeurt. In CoD4 had je ook potjes dat er op het scherm niks van klopte en in de kill cam ook niet maar dan wist je tenminste direct wat er aan de hand was, want als je dan in de lobby keek zag je gegarandeerd rode verbindingen

    het is dat stiekem glad proberen te smeren waardoor ik bij MW3 echt ben afgehaakt, want je vertrouwd je eigen ogen gewoon niet meer. En je weet inderdaad ook niet wanneer je echt lekker bezig bent want het spel word gewoon continue beinvloed. Die disconnect tussen wat ik doe en wat ik zie vind ik nog het ergste eraan
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat ze dan meerdere infrastructuren moeten maken. Nu kunnen ze gewoon iedereen in de P2P structuur gooien. Als ze Azure gebruiken moeten ze de X1 aanpassen.
    Dus de grote 3 doen dat niet. Is geld niet waard zullen ze wel denken. Zeker als de game multiplat is.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar de matchmaking structuur is toch al gescheiden van elkaar. Het is niet alsof we het over een cross platform game hebben.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Net ook weer ik schiet vol op de borst van een tegenstand denk ong vanaf 5 meter. Hij draait richt en ben dood....
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De code zal wel anders zijn ofzo. Mensen maken ze druk of grafische parity maar dit is misschien wel erger.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat iedereen blind zou tekenen voor 720p60fps met dedicated servers inderdaad
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Rondrennen met die akimbo smg met de gun-ho perk is echt tof :D
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat zijn er ineens veel exemplaren op de bazaar:+
     

Deel Deze Pagina