Vind het allemaal lekker spelen deze CoD maar iets klopt er nog altijd niet. Sommige games knal ik gasten echt rete snel dood, en bij sommige games krijg ik gewoonweg niemand dood. Draaien ze 360 graden om en knallen ze me nog af.
Ik zat tegen een maatje van me die later de game joinde. Ik zat achter heb en begin te schieten, op mijn scherm alleen maar hitmarks, hij draaid om en binnen paar kogels ben ik dood? Kijk ik de killcam zie ik dat hij maar 1 of 2 keer word geraakt? wtf is dat nu weer? En dit gebeurd wel vaker.
Ook word ik in deze versie van CoD echt ziek van alle campers. Op elk dakje, trappegangetje, muurtje zit wel iemand je op te wachten. Dit word denk ik de kortste call of duty voor mij tot nu toe.
En een vraag. Voor die Exo zombie suit. Moet je dan die survival in je eentje doen? Want ik heb het paar keer met andere gedaan maar dan zie ik bij stats dat ik geen enkele round heb gecomplete? En weet iemand hoe je andere Exo's unlocked? Ik zie bij challenges er een paar staan maar that's it.
Laatst bewerkt: 17 nov 2014