1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dichtbij gebruik ik liever KF5 of SN6, en dan de versies met hogere rpm, daar hou ik wel van

2. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Die servers |:-:mad: Ronde 115 met exo survival en dan stoppen de servers ermee :mad:

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Welke? Die dedicated servers? :+

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe meer ik deze game in de multiplayer speel, hoe meer ik weer zin krijg om Battlefield 4 aan te zetten.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Net zoals die bij Halo, weet je wel?

;)

Oujdi vindt dit leuk.
  6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    BAMM!! :)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Game heeft gewoon dedi servers hoor.

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Doelde meer op de prestatie van die servers.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Al hebben de matchmaking problemen niet echt met dedi servers te maken. :)

10. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Maar toch. Game werkt niet naar behoren :p

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat klopt. Maar dat ligt niet aan de dedi servers. Meer aan 343. :p

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vind het allemaal lekker spelen deze CoD maar iets klopt er nog altijd niet. Sommige games knal ik gasten echt rete snel dood, en bij sommige games krijg ik gewoonweg niemand dood. Draaien ze 360 graden om en knallen ze me nog af.

Ik zat tegen een maatje van me die later de game joinde. Ik zat achter heb en begin te schieten, op mijn scherm alleen maar hitmarks, hij draaid om en binnen paar kogels ben ik dood? Kijk ik de killcam zie ik dat hij maar 1 of 2 keer word geraakt? wtf is dat nu weer? En dit gebeurd wel vaker.

Ook word ik in deze versie van CoD echt ziek van alle campers. Op elk dakje, trappegangetje, muurtje zit wel iemand je op te wachten. Dit word denk ik de kortste call of duty voor mij tot nu toe.

En een vraag. Voor die Exo zombie suit. Moet je dan die survival in je eentje doen? Want ik heb het paar keer met andere gedaan maar dan zie ik bij stats dat ik geen enkele round heb gecomplete? En weet iemand hoe je andere Exo's unlocked? Ik zie bij challenges er een paar staan maar that's it.

Laatst bewerkt: 17 nov 2014
  13. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, als je alleen via online Exo Survival speelt, dan telt hij je rondes niet. Terwijl die het wel doet als je local speelt. Wat trouwens apart was, want ik kwam online tot ronde 50+ en kreeg een popup dat ik tier2 maps had unlocked. Maar die waren helemaal niet unlocked.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Da's raar? Maar moet je die 50 rondens in 1 sitting doen of kun je ook 2 x 25 rondens doen bijvoorbeeld? Of moet je echt tot ronde 50 komen?

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In 1 sitting, anders flip je de map alleen je moet hem ook floppen natuurlijk!

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke haha, en krijg je per Tier een item of alles op de laatste? Anders zoek ik gewoon een host die bij Tier 4 is... Want vind het pakje vet maar exo survival zelf is echt ongelofelijk saai :p

17. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Sneue stakkers.....
    In de map Horizon ergens achter een soort deur gaan zitten. Niemand kan je dood maken, maar zelf 20 kills maken.
    Doodzonde.

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas al een paar van die glitches tegengekomen inderdaad. Erg jammer dat het ook nog massaal misbruikt wordt.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit is in de lift achter waar bij domination B is. Word veel gebruikt in Infected, dan kun je inderdaad niet dood. In een normale game ken je van achter de lift ( buiten ) door de muur knallen en ze eruit schieten ;). In Infected moet je gewoon als mede levende ook erin kruipen, shock neer gooien en zelf kapot knallen. Gaat iedereen in de lift dood, of in iedergeval stuk of 4/5 en die kills krijg jij.

Verder, dit is wel de eerste CoD die ik zo snel beu ben. De game zelf is goed maar de campers, omg zoveel campers. Op daken, op muurtjes, in hoekjes, gamers verneuken de game gewoon. Dacht ik daarna even normale mode te spelen zonder exo's, campen ze nog harder. Denk dat deze snel het kastje in zal gaan en gaat liggen stoffen voor de collectie.

20. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Er is een patch uitgekomen voor Call of Duty: Advanced Warfare die verschillende exploits uit multiplayermaps haalt. Dit meldt ontwikkelaar Sledgehammer Games op zijn blog.

De update is momenteel al te downloaden voor PlayStation 4 en Xbox One. Diverse maps, waaronder Biolab en Greenband, bevatten locaties waarin spelers uit de spelwereld worden gezet, maar nog wel op tegenstanders kunnen blijven schieten. Sommige spelers maken gebruik van deze exploits om de wedstrijd naar hun hand te zetten.

Diverse foutjes zijn via de patch uit de maps gehaald. Daarnaast worden er ook spawnlocaties aangepast. Daarmee moet voorkomen worden dat spelers kunnen afwachten tot gestorven vijanden op bepaalde plekken spawnen en meteen neergeschoten worden.

De complete lijst met aanpassingen is op de blog van Sledgehammer Games te bekijken.

Alexknl en Saaslijer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina