Heb zo'n 6 uur in de multiplayer zitten nu, iets van level 40 geworden en een K/D van precies 1.00. Het was geweldig leuk in het begin maar vrees dat ik er nu al klaar mee ben. Een mens kan maar zoveel keren aan in de rug geschoten te worden. Het is constant chaos en S&D potjes zijn soms letterlijk binnen 20 seconden over. Het gaat nergens meer over. In classic modes zit het weer vol met campers dus ook dat zit er niet in.
Ben er nu ook eigenlijk wel klaar mee. Prestige 1 lvl 30 zoiets volgens mij. Heb het spel al een week niet aangeraakt en wanneer ik een shooter wil spelen ga ik toch meestal automatisch naar Battlefield Singeplayer ook nog niet opgestart btw.
Was er al klaar mee na 30 minuten.... ;-) 1 level sp gedaan en een paar rondes mp. Nee, cod is het niet meer voor mij.... Hahahaha.
Ik speel nu zo'n 2 weken cod op de ps4 en de game bevalt me prima. Dit is mijn eerste COD game. Nu is het zo dat ik al een week level 50 bent en prestige kan gaan. Wat zijn de voordelen hiervan? Ik las namelijk dat je al je wapens dan weer opnieuw moet halen? Verder speel ik elke avond wel een uurtje en dan voornamelijk TDM of Hardcore. PSN: bng07
Wapens en perks moet je idd weer opnieuw unlocken. Als je prestiged krijg je een extra create a class slot en kun je een item permanent unlocken. Heel veel voordeel zit er dus niet aan maar ik vind het altijd zonde om voor challenges etc te gaan als de xp die je er voor krijgt toch niets meer uitmaakt
Het is sinds Black Ops I dat ik CoD weer eens speel, heb alleen nog maar team bots kunnen spelen in de map Retreat en een stukje van de campaign. Tot nu toe ben ik hier absoluut over te spreken. Voelt goed aan. De game is nog maar 29% klaar (digitaal), en ik kan alleen maar de Retreat map kiezen, klopt dit?
Vandaag weer eens opgestart na een tijdje, en meteen maar op MP gezet. Op die zombie mode zit ik ook niet te wachten. Fu die exo shit, en wanneer ik de classic game modes speel (zonder exo) vind ik de mappen opeens niet meer chill.
Maps zijn natuurlijk voor 100% met exo in de gedachte gemaakt dus zonder exo zal er idd niet veel aan zijn. Vind de MP echt best wel tof maar inmiddels ook al een week of 2 niet meer gespeeld dus dat zegt eigenlijk ook wel genoeg
Heb het spel vandaag gekregen voor de PS4! Spontaan cadeau van de schoonfamilie =) Zou het spel zelf niet zo snel aanschaffen na alle reacties maar ben wel heel benieuwd. Inmiddels wat patches geweest waardoor het online beter speelbaar is? Komend weekend in elk geval eens een start maken met de SP!
He is de dlc met zombie uit op ps4? Zoja kan iemand m ij uitleggen hoe k dit kan kopen zonder season pas bijv met ideal