Denk niet dat Microsoft heel blij zal zijn als de ontwikkelaar ineens de PS4 verkiest boven de One? Althans... waar betaal je dan geld voor?
PS3 was op papier inderdaad beter op papier maar moeilijker om op te ontwikkelen. Dit maal is de PS4 ook de betere op papier maaaaar ook makkelijk om op te ontwikkelen. Tuurlijk is het een gerucht, maar goed ik sta er niet gek van te kijken.
Tja had ME kunnen verwachten. En dit is maar een gerucht, maar ik verwacht dat het dadelijk voor iedere multiplatvorm titel het geval zal zijn.
Voor de DLC en reclames waar alleen Microsoft opstaat. Leading platform is denk ik een dev zijn eigen keuze.
Als je de pc verkopen van CoD ziet is het denk ik niet hun hoogste prio...360 versie draaide niet voor niets altijd soepeler dan de PS3 versie Switch van leadplatform is denk ik bij deze CoD nog niet van toepassing want deze is al 2-3 jaar in ontwikkeling dus lijkt het mij logisch dat ze van 360 gewoon naar X1 zijn gegaan. Als het gat tussen de PS4 en X1 procentueel zo blijft lijkt het mij wel logisch dat ze op een gegeven moment wel een keer naar de PS4 gaan,
Die Rasheed is volgens mij een NeoGaf dude die dus eind vorig jaar een heleboel mis had. Hij liep te verkondigen dat de U.I. van de X1 een verschrikking was en alleen maar vastliep en ga maar zo door. Daarnaast is de reveal trailer ook gelijk een Xbox One trailer. Maar misschien zegt dat niets. Niets is zeker op dit moment en ik zou het niet raar vinden als de X1 versie bijv op 900p zit.
Niet echt met sales te maken. Maar wordt niet iedere multiplatform game als eerst een beetje op de PC gemaakt en porten ze het over naar de consoles.
Nieuwe engine dus...maar nogmaals..dat zeiden ze over Ghosts ook, lol. http://unionvgf.com/index.php?threa...rfare-official-thread.4004/page-8#post-170497
Zou heel goed kunnen dat ze dit keer WEL een nieuwe engine gaan gebruiken. Mag ook wel na 100 jaar? Overigens vraag ik me wel af hoelang Sledgehammer Games hier al aan werkt? Kan een aantal jaar zijn? Kan ook dat SH Games de taak heeft gekregen een nieuwe engine te maken en dat ze hier al 5 jaar aan werken? Ghosts vind ik op de One ook schandalig schraal. Dat is toch geen next-gen? Een paar blaadjes en wat mooier water
Ben wel benieuwd, maar aangezien Ghosts weer hetzelfde was, ben ik wel benieuwd wat deze nieuwe studio doet. Maar veel verwacht ik er zeker niet meer van.
Deze COD game heeft wel een langere ontwikkelingstijd dan de vorige delen. Daarom wil ik hem niet gelijk afschrijven en wel een kans geven. Zie graag wat multiplayer footage.
Volgens mij is de game sowieso langer in de maak dan Spoken, dus wellicht zal dat ook wel te merken zijn. Ben heel benieuwd of we verbeteringen in de gameplay gaan zien. For starters eindelijk eens normale physics maar ook nieuwe dingen in de campaign. Doe eens iets nieuws en qua MP....kweenie of ik daar nog bij terug zal komen.
Wtf is dat voor zielig bij elkaar geraapt zooitje dan ook arme tieners die daar maar gaan gamen ergens in een of ander winkelcentrum ofzo?
Ja 3-4 achter elkaar.. Wauw, zegt dat tie autistisch is, maar bij het gamen draai je je hoofd toch ook niet om? Tenminste ik niet..
Geweer in Call of Duty: Advanced Warfare print ammo Call of Duty: Advanced Warfare bevat een geweer die ammo print. De 3D-Printer Rifle heeft vloeistof nodig om de kogels aan te maken, maar wanneer dat er eenmaal in zit, kan het geweer razendsnel ammo maken. Dat zorgt er voor dat je veel minder lang doet over herladen. Een cool idee voor een wapen die niet eens zo erg ver van de realiteit is verwijderd, als je kijkt naar de snelle ontwikkeling van 3D-printers. We zijn benieuwd waar Sledgehammer Games nog meer mee op de proppen komt.