Geen nieuwe engine Chief operating and development officer of Sledgehammer Michael Condrey did clarify that “Although what the studio means by ‘new’ in this context isn’t what the internet means when it complains about the old COD engine.” The engine does include some old code from previous games but there’s enough of the engine that’s brand new. “We have new rendering, animation, physics and audio systems.” Read more at http://gamingbolt.com/call-of-duty-...tech-new-screens-released#QGXJVt5pkmc755pD.99
Ik wacht af voor de reviews.. dit lijkt wel titanfall 2.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Haha flikken ze het gewoon weer met die engine he. Met Ghosts toen ook al. Maar ach, het ziet er mooi uit en ik ben benieuwd hoe het uitpakt.
Jezus. Die beelden van die trailer verschillen zo erg van kwaliteit. Ene moment ziet Spacey er goed uit en dan ineens niet meer. Ziet er wel leuk uit... ben benieuwd.
Precies. Het lijkt erop dat ze CGI toepassen op de cutscenes. De voorgaande edities hadden altijd ingame cinematics. Wel jammer ... want voor de kijker is het verschil tussen ingame en CGI nu enorm. Toch ben ik wel weer benieuwd naar Advanced Warfare. Ghosts heb ik links laten liggen. De laatste uitbreidingen ook niet eens gespeeld. Game speelt totaal niet lekker en de lag-compensation heeft voor mij de top bereikt.
Same here man. Ik vond het er niet gek uit zien tijdens E3. Ben dan ook benieuwd naar wat er precies anders zal zijn in MP. Ik moet zeggen dat die gezichten wel ziek echt zijn, dat was tijdens E3 ook goed te zien toen en dat was tijdens gameplay.
Limited editions Call of Duty: Advanced Warfare onthuld De verschillende speciale edities van Call of Duty: Advanced Warfare zijn onthuld. De game kent naast de retailversie en digitale versie twee speciale edities. De Atlas Limited Edition bevat naast de game een digital content pack met wapens, helmets, exoskeleton en playercards. Daarnaast zitten er een extra multiplayermap, een handboek, een soundtrack en een steelbook-verpakking bij. De Atlas Pro Edition bevat al deze content met daar bovenop een season pass voor alle toekomstige downloadbare content. Ze gaan voor 79,99 euro en 109,00 euro in de verkoop.
Yep het heeft absoluut afgekeken van Crysis, Titanfall en denk ook wat Halo...maar... Sinds jaren kijk ik uit naar een CoD game nu. Zo te zien eindelijk ook eens normale physics.