Deze nieuwe Call of Duty volgt maar 1 personage/eenheid, dat staat ook in mijn openingspost. Dat is om de intensiteit te verhogen.
Dat weet ik, maar iemand maakte een opmerking over CoD op de PC dat je verschillende personages speelde en datie dat nogal verwarrend vond ofzo. Daarom zei ik hoe dat naar mijn mening beter gedaan had kunnen worden
Ja dat klopt het was idd een beetje verwarrend in de PC versie. Ik had soms niet eens door dat ik ineenkeer een Rus speelde, maar toen was ik zelf nog wat jong en lette ik daar ook niet echt op.
IK heb 'm binnen en hij is echt vet! De graphics zien er zeer goed uit voor de xbox.. en je speelt verschillende dingen (je zit bijv. nog even in een bommenwerper bommen af te gooien). Echt een aanrader!
Cod2 Big Red One de missies zijn zwaar irritant als je het mij vraagt je wordt teveel gestuurd. je mag nie vrij vechten je wordt gezegd waar je moet zitte en daar kan ik niet tegen. online is wel oke behalve dat er geen downloads voor komen dat geeft mij zon gevoel dat de makers er niets meer meetemaken willen hebben en het feit dat er geen stats zijn is irri + aantal mappen is laag
Ik heb cod2: Big Red One van een vriend van mij geleend en ik vind het echt wel een tof spel. Gewoon een lekker knalspel dat niet veel meer wil zijn dan dat. Als je strategie wil moet je bia kopen. Wil je echter gewoon als een soort rambo door de bekende missies van wo2 rondlopen dan is cod2 een perfecte keuze voor je. Ik bezit beide games (bia 1+2 en een aantal cod games gehad) en ik vind dat beide games zijn eigen goede punten hebben.
ik had hem...verkocht nu. maar de Sp is wel beetje droog. duitsers blijven komen totdat je je missie doel doet. dat vind ik erg nep. grootste minpunt. je krijg nooit tijd om iets uittevogelen je moet altijd soldate blijve knalle en dat houd ook niet op
Een vraagje over cod 2, klopt het dat je snel zonder ammo zit? Ik was in missie 1...en begon vrolijk rond te knallen... Ineens was de ammo op...en dat kon nergens opgepakt worden... Iemand anders dit ook gehad...? Je hebt idd minder vrijheid in dit spel...je kan niet ff ergens anders heen en de cpu players blijven ergens zitten todat jij erlangs komt...
mmm iedereen zit aan de 360 volgens mij.. Tis rustig op het xbox games forum... Maar goed..ik zit in level 2...en dara zit genoeg ammo...
gelukkig maar man ik moet zeggen dat het me op de pc allemaal veel beter lijkt. ik heb cod 1 vaak op pc gespeeld, en dat bevalde me uitstekend, maar wat ik allemaal lees over de xbox versies spreekt me gewoon niet echt aan. bijvoorbeeld ook bij dit deel weer: vijanden die blijven komen, en geen vrijheid...dat klink niet aantrekkelijk naar mijn mening. (wat natuurlijk niet wegneemt dat het een goed schietspel kan zijn) ik zal eens proberen om hem bij iemand te spelen, daarna trek ik dan ook mijn echte conclusies.