1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Het is gewoon lame om door een camper die ergens in een hoekje zit met ghost in je rug geschoten te worden. Dat zal nu dus een stuk minder gebeuren :).
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap dat ze het campen willen tegen gaan, maar het aanpassen van de Ghost perk op de manier hoe dit nu gebeurd lijkt mij niet de jusite. Zoals LuckyLuciano zegt hadden ze 'm er beter helemaal uit kunnen laten. En had dan op z'n minst het verkrijgen van een UAV ook moeilijker gemaakt. Nu ben je als het ware continue te zien op de radar. Deze verandering komt mijn speelstijl echt niet ten goede, en geloof me ik ben alles behalve een camper. Ik speel CoD (demolition) graag zo stealth mogelijk om bij mijn objective in de buurt te komen, dus dmv flanken.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi dat Ghost eigenlijk useless is. Zit je op een killstreak wordt je gekilled door een camper die met zijn reet al een minuut in het gras achter een hekje ligt. Prima. :cool:
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gebruik je toch gewoon counter-uav? ik heb die altijd aanstaan in Black Ops.
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er wat mee gekregen van de nieuwe Update ?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Counter UAV is nu een stukkie anders. Je mini map wordt dan niet grijs, maar doet een beetje raar tijdens het sweepen. Maar ook voor een counter UAV had je een perk waardoor het niet bij jou werkt. Weet even de naam niet, maar het was er eentje in het tweede Perk Slot.
     
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ghost werkt alleen als je sprint. Gewoon heen en weer bewegen is niet genoeg.

    Wat betreft het geluid, de dead sillence perk is nutteloos. Ik heb zelf de Sharkoon X-Tatic, maar je hoort geen voetstappen. Wel van jezelf, maar niet van teamgenoten/tegenstanders.
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    In dat opzicht heeft het inderdaad een voordelig effect, maar er word nu een game gecreƫerd dat gewoon run & gun is. Tactiek was de laatste delen al ver te zoeken, en het lijkt erop alsof ze dit steeds meer onmogelijk maken.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wacht maar tot je S&D speelt, dan hoor je van alles en nog wat. :cool:

    @Erasmus
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blackbirds ftw toch, speelde in BO altijd met UAV, Counter-UAV en Blackbird

    die paar kills die de alternatieve streaks opleveren wegen imho als rusher lang niet op tegen het enorme voordeel wat je hebt als je voortdurend weet waar de tegenstanders uithangen (uiteraard werkt dit het beste als al je maten ook Blackbird gebruiken zodat er altijd 1 in de lucht is)
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Helemaal mee eens.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Sowieso worden choppers etc. bijna altijd meteen uit de lucht geschoten. Een blackbird kon niet uit de lucht geschoten worden toch?
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Blackbird kon niet uit de luchtgeschoten worden en het nieuwe alternatief op de Blackbird in BO II ook niet.

    Ik speelde eerder altijd UAV-Counter UAV-Napalm, lekker makkelijk te halen en zeer effectief in de modes die ik graag speel.

    Nu ga ik zeker weer experimenteren met de streaks.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, dus zodra de eerste van je team zn blackbird heeft heb je een enorm voordeel wat iedereen uit kan gaan buiten dus de Blackbirds blijven dan maar komen
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    oh dacht ik...:+
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zag net in een stream iemand met een apparaatje een UAV hacken :p die ontplofte daarna. Dus zo moeilijk is het niet om je te wapenen tegen uav's dan :confused:?
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Dat is nu toch ook niet zo? Gewoon een stinger als secondary pakken :+.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja maar dit was dus ernaast.

    Dus even op een rijtje heb je dus:
    -Stinger/smaw
    - PDA hacker
    - Counter UAV
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze dit blijven hanteren, dan ben ik erg blij.
    Niet te geloven de hoeveelheid idioten met hun achterlijke emblems, en dat terwijl je er heel creatief mee kunt wezen.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Irritante aan stinger/strela vond ik altijd met UAV's dat je soms lang aan het zoeken ben in de lucht voordat je iets ziet, helemaal met sommige levels als er dingen je zicht blokeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina