Wat mij tot nu toe opvalt is het verschil in graphics per map. Maps als Meltdown en Jungle, etc. zien er heel goed uit. Terwijl Plaza echt spuuglelijk is. Overall vind ik het er beter uit zien dan MW3 en Blops1. Met name character details.
Daarnaast is het geluid echt flink verbeterd. Geen BF3 kwaliteit, maar het mag er zeker wezen. Vooral die mortier achtige sounds van grenades zijn tof. Bovendien valt het nu nog meer op als je in buiten of binnen staat en een teamgenoot naast je roept wat. Dit klinkt allemaal veel realistischer en voller. (Speel met sennheiser hd495 en earforce dss)
Qua gameplay voelt het vertrouwd, maar alles voelt wat frisser en vernieuwd door de nieuwe (future) setting. De combinaties in gun en equipment loadout zijn goed uitgewerkt. Bovendien zitten er veel vette future guns in.
Opening van de SP vond ik ook erg sterk; is goed afgekeken van MI4 Ghost Protocol. Zombies (Tranzit) is ook erg tof!
Verbetering t.o.v. MW3 en Blops1 imho.
Edit: bij veel pc gamers bleek op de 2e disc van BOII niet de game zelf, maar Mass Effect 2 te staan. Een game die niet eens gemaakt is door Treyarch of uitgegeven voor Activision. Oooops.
Laatst bewerkt: 14 nov 2012