1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is het geniaal om te zien. Ik heb duidelijk teveel verwacht dat kan natuurlijk ook.
    Toch is het jammer keek er zelf erg naar uit.

    Wat kan er allemaal op het gebied van controllers gerommeld worden (ik hoef niet te weten hoe) ?
    Ik speel zelf vanaf de eerste cod ben geen pro gamer maar zie wel dat er veel gebeurd wat niet kan met een standaard controller.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat voor dingen dan?
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb het spel nog niet ( kut MM webshop:mad: ) maar ik weet zeker dat ik de zombies sowieso al goed vind:thumbs:
     
  4. Flieber.

    Flieber. Fryslan Boppe!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermaak mij iig uitstekend :) Komt ook puur door het feit dat ik niks ervan verwachte en vannacht om 00:00 gewoon dacht (mede door vriend van mij) ik koop 'm. Ben nu lvl 28 in de multiplayer. Met Blops 2 en ook nog eens Halo 4 kom ik de winter qua multiplayer wel door!
     
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    die FMJ-attachment, wat doet die precies? is dat enkel meer damage op rewards? Want ik vind eigenlijk precies alsof het daarmee zoveel lekkerder gaat ook in het gewone combat.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wel weer een leuk spelletje waarmee ik me wel kan vermaken tot prestige 10 denk ik.
    Kan je nou ook weer een perk of een wapen meenemen in de prestige of niet ?
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Moet zeggen dat de MP goed speelt. Alleen soms wel last van lag. Zal wel door de start up komen. Maar grafisch had ik niet veel verwacht maar dit is net wat minder :).

    Ach we zullen zien. Heb er een goed gevoel over!
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Lag Compensation is fakking irritant, hoop dat ze er wat aan gaan doen, lees net op Thetechgame.com dat steeds de servers in Amerika en Engeland eruit liggen, waarschijnlijk een update..
     
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je als je 55 bent ghost meenemen met prestigen? Anders ga ik niet prestigen :)
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kun je een x aantal perks etc meenemen als je pretige doet? Hoe werkt dat?
     
  14. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    1 perk of wapen, net als in MW3...
     
  15. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede zaak dit. De goeden lijden onder de slechten en dat moeten we maar accepteren. Maar als je een normale verbinding hebt en doet geen gekke dingen gebeurt er niets.

    Ik heb vijf uur gespeeld en heb dit niet meegemaakt.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    vind het een tof spel. en zombies is fucking awesome. vooral Zenyt modes!! kunt overal heen, beetje met de bus mee haha en klote met maten door deuren dicht te doen. Moet spullen in elkaar zetten voor speciale deuren te openen en zo dus betere wapens te krijgen.

    tip: niet de mist in lopen haha. eerste keer dat we buiten kwamen deed een maat van mij dat gelijk en die had een of andere dude op zijn hoofd haha
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat mij tot nu toe opvalt is het verschil in graphics per map. Maps als Meltdown en Jungle, etc. zien er heel goed uit. Terwijl Plaza echt spuuglelijk is. Overall vind ik het er beter uit zien dan MW3 en Blops1. Met name character details.

    Daarnaast is het geluid echt flink verbeterd. Geen BF3 kwaliteit, maar het mag er zeker wezen. Vooral die mortier achtige sounds van grenades zijn tof. Bovendien valt het nu nog meer op als je in buiten of binnen staat en een teamgenoot naast je roept wat. Dit klinkt allemaal veel realistischer en voller. (Speel met sennheiser hd495 en earforce dss)

    Qua gameplay voelt het vertrouwd, maar alles voelt wat frisser en vernieuwd door de nieuwe (future) setting. De combinaties in gun en equipment loadout zijn goed uitgewerkt. Bovendien zitten er veel vette future guns in.

    Opening van de SP vond ik ook erg sterk; is goed afgekeken van MI4 Ghost Protocol. :cool: Zombies (Tranzit) is ook erg tof!

    Verbetering t.o.v. MW3 en Blops1 imho.

    Edit: bij veel pc gamers bleek op de 2e disc van BOII niet de game zelf, maar Mass Effect 2 te staan. Een game die niet eens gemaakt is door Treyarch of uitgegeven voor Activision. Oooops. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind 'em tot nu toe heerlijk spelen.

    Snelheid is minder als MW3 ... en het zit ook stukken beter in elkaar. Grafisch vind ik hem niet tegenvallen. Stukken kleurrijker als MW3, dat sowiezo. Mappen vind ik tot nu toe ook "strategisch". Het is niet meer overal een gangentje en overloopje waar mensen kunnen campen.

    Enige nadeel is de lag. Nu had ik daar gisteren weinig last van ... maar het valt wel gelijk op als je gekilled word achter een hoekje :+

    Al met al, een betere eerste indruk dan MW3.
     
  19. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het geluid juist zwaar tegenvallen... wapens klinken bijna allemaal hetzelfde, granaten klinken zo dof als wat, airstrikes e.d. hoor je niet aankomen... en nee dat ligt niet aan mn tv, had daar met mw3 geen enkele last van...
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry met alle respect maar geluid uit een tv is 9 van de 10x bagger, wil je genieten van geluid zul je echt wel een 5.1 set of dergelijke moeten gebruiken ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina