1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog geen last van. Zit vaak ook als eerste in de wereld. Goede verbinding.:thumbs:
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    sins black ops 2 staat mijn nat op strict en bij me maat op moderate....
    daarvoor allebij op nat open??

    iemand een idee hoe dat komt?
     
  3. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een goede verbinding (100 Mbit glasvezel) en daarom altijd host. Ik heb echt teveel last van lag compensatie terwijl ik daar op dezelfde lijn in Blops en MW3 geen last van heb.

    Zou je misschien je GoTo class setup willen delen...? Misschien helpt dat...
     
  4. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    ExoSkeleton

    ik
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoeveel vraag je ervoor? PM me eventjes aub.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    dat gejank dat het spel niks aan is, omdat je ratio lager is dan de vorige COD's slaat natuurlijk nergens op. Alsof sommige denken dat ze de beste zijn....
    En ook de Maps, wapens en looplijnen zijn nog onbekend.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Geweldig, wordt ik zesmaal in een game gegooid waar wij met zijn tweeën tegen zes man spelen. Ik heb daar geen zin in en ga dan leaven. Krijg ik probation. :emo:

    Als ik nou ging disconnecten om niks, maar ik speel tegen gasten die 50-4 gaan en dan verwachten ze dat ik even 2vs6 ga spelen. Donder een eind op man. :emo:
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Wel als je K/D zo laag is als gevolg van verschrikkelijke verbindingen.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben net overgestapt van een assult rifle naar een smg. 6 potjes HC TDM gespeeld rond de 25 kills per pot en KD/R van 3.6 :) best lekker.
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me echt dood aan ranked, League is veel vermakelijker.
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou als er nog steeds van die idioten zijn die hem blijven kopen ondanks dat ze weten dat het weer bagger is wel..:lol:
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is als sinds mw3 zo.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb hem ook gehaald, maar erg goed gaat het niet. Beste potje 1.12 k/d. Vaak respawn ik en wordt zowat gelijk weer neergeschoten. Moet nu wel al het kinderklasje verlaten! Terwijl ik zowat elke keer de slechtste van het veld ben!?

    Heb ook het idee dat anderen soms één keer schieten en ik een hele clip in hun lijf jaag, maar ze toch winnen.

    1. Wat is beter voor de beginneling die achter iedereen aan rent? Die type-25 of M8a1 of toch geen assault maar een smg Skorpion EVO?

    2. Is er ergens online een lijst met wanneer je welk wapen unlocked?


    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    SMG's zijn echt de sterkste wapens door die fire-rate in dit spel en kom je in 9/10 potjes tegen.

    Wanneer je een wapen unlockt, kan je zien bij je create a class.

    en anders hier: http://mltiplyr.com/2012/11/10/black-ops-2-weapon-unlock-levels/


    Ik heb vandaag constant gespeeld met de SCAR-H en de M8a1 _O_ Eindelijk wapens die mij liggen ipv dat hyper geren en gedropshot.
    Had vanmiddag ook even getest hoe het zat met wat downloaden, eerste potje gelijk 54-17. Daarna wel een kutpotje waarin ik amper kon lopen door de lag.. Dus ik weet niet of dat zoveel uitmaakt
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu lvl54 met kd van 2.10 :) speel met Swat. Hierop enemy sight. Heerlijk!!
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, je bent niet de enige.

    Ik schiet de tegenstander eerder terwijl ik door dezelfde enemy door een kogel neer wordt geknald.

    Ik kan dat echt niet begrijpen.

    Ik word echt strontziek van deze COD!!
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik raad aan om met de MP 7 te spelen met laser sight :). Is de eerste smg die je unlocked.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, zal die vandaag eens proberen. Heb nu telkens met die 25 assault gespeelt en ging wel iets beter. Wel met de eerste lens die je krijgt. Ben nu op lvl 21 en het gaat traag! Behalve bij confirmed kill, dan haal ik netjes alle tags op. ;)

    Enfin, we gaan die MP7 maar eens van stal halen.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zo grappig dat mensen altijd rage op een nieuwe cod terwijl het bij elke nieuwe game van CoD zo gaat.... why the fuck koop je hem dan :eek:?

    Vind maar 1 nadeel aan deze game en dat is dat je stront wapens hebt.... zijn vrijwel allemaal hetzelfde merk weinig verschil. ( op burst / semi en automatisch na dan he. )

    Verder sta ik elk potje minimaal eerste of 2de dus heb niks te klagen.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ohja, en dat je de ene pot super goed gaat en de andere ligt ook aan je team. Als je team slechter is ( niet hoofdzakelijk jij ) dan krijgt het andere team heel veel ruimte en zullen dus overal zijn. Dus word je overal neer geknald.... En op het moment dat jij super goed gaat gaat de rest van je team ook goed. want alleen win je niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina