1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    In het kort:

    Bus heb je alleen nodig voor t verhaal en elektriciteit. Hij brengt je veilig naar de volgende halte. Je kan ook lopen, maar dan krijg je te maken met vliegende face huggers die met vijf meshalen dood gaan ( of eerst omdraaien en schieten). Prima te doen zolang je geen zombies/lava tegenkomt.

    Voor de Perks heb je energie nodig. Energie aanzetten in de research facility (achter deur van 750) door onderdeel te maken (zombie hand, schakelaar en paneel). Kan ook met een turbine (maken in spawn), maar die gaat slechts tijdelijk mee...

    Alle makkelijke achievements kan je solo doen.
    Hij is best tof, hoor...
     
  2. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    M27 is ook erg relaxt. Al een keer geprestiged...
     
  3. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen goede balans

    Ik ben vanaf het begin al redelijk fan van CoD. Vooral de multiplayer kan mij altijd wel een tijdje zoet houden. Waar ik nu wel ben achter gekomen bij CoD: BO II dat de balans in de multiplayer en dan vooral gericht op de wapens die je kunt kiezen redelijk ver te zoeken is. Wat je al snel ziet is dat bijna iedereen met het eerste wapen uit de SMG klasse schiet. Ik dacht in eerste instantie waarom schiet iedereen toch met dat kleine rotding. Nadat ik even gekeken had wat voor damage dat wapen aanbrengd en wat voor voordelen dat wapen al heeft, in tegenstelling tot een normaal Assault wapen, begon ik toch even te denken van mmmm hier hadden ze een betere balans moeten zoeken. Je krijgt al meerdere patronen bij de start van het spel, de silencer krijg je bij de SMG al na één potje spelen en als klapper op de vuurpijl je hoeft maar bar weinig hits te hebben en je bent al dood als je door dat wapen geraakt wordt. In mijn ogen eigenlijk onrealistisch een assault wapen brengt gewoon meer damage aan met zijn grotere patronen en zwaardere vuurkracht. Hier heeft Treyarch zeer zitten slapen in mijn ogen en dwingt mij bijna tot het gebruiken van dat belachelijke kleine rotwapen om een beetje mee te kunnen doen.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    De map bij zombies vond ik op het begin erg vet, maar begint nu toch wel een beetje te vervelen. Die 2 andere maps (boerderij + die map met lava in het midden) vind ik echt veel te klein. Het leuke aan de zombie maps bij BO1 vond ik juist dat je in elk level veel kon doen qua deuren openmaken etc. Hier heb je alleen in het tranzit level iets te doen, maar aangezien dat vrijwel het enige is gaat het nogal snel vervelen IMO.

    Erg jammer, vind zombies enorm tof, had er meer van verwacht.
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    FAL, levelen tot level 10 en dan met select fire automatic maken.
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Title Update 1 Patch Notes


    * Made infrastructure and performance improvements to Live Streaming.

    * Made streaming performance improvements to video playback in CODTV.

    * Addressed an issue where flight range parameters for airborne vehicles could be deleted in the middle of a match due to a network interruption. This fix resolves the following symptoms reported by the community:

    * Escort drone flying under the map

    * Inability to call in the Dragonfire

    * FHJ-18 weapon level is now increased by destroying Scorestreak vehicles and aircraft.

    * Care Package/AGR canister exploit has been addressed.

    * Patched a small map exploit in Aftermath.

    * Addressed a rare situation that would cause the Emblem Editor menu to overlap other menus.

    * Balance pass on spawn influencers to improve cases causing non-optimal spawning under certain conditions.

    * Improved performance for emblem uploads to prevent an occasional hang. If there is an error connecting to servers during an upload, you will now be able to re-try your save.

    * Emblems and Clan tags will now appear correctly on the Assault Shield when stowed on the back.

    * Addressed all reported UI error code messages.

    * Elite Clan Friends list no longer actively sorts players when their status is updated. The player list will refresh after closing and re-opening the tab.

    * Improved a number of emblem icons in the Emblem Editor.

    * Junkyard IV reward added to Calling Cards.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... geen aanpassingen aan de beroerde netwerk structuur? :'-(
     
  8. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik simpelweg om de mening vragen van jullie over dit spel?
    Gisteravond even gespeeld en ik kan mezelf een die-hard COD-fan noemen, maar dit spel is niet af, graphics stinken, maps zijn te klein, netwerk problemen, veel te hoog arcade-gehalte, veel te snel om realistisch over te komen en nog een aantal irritatiepunten die ik nu vergeet. Keiharde teleurstelling.

    Maar mijn mening doet er weinig toe. Ik ben benieuwd naar waarom jullie dit zo'n goede game vinden en probeer dan zo objectief mogelijk naar deze 'creatie' te kijken en niet met je roze COD-bril. ;)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Hoog arcade gehalte? Dat hebben alle CoD's toch?
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    BO2 is qua pace langzamer dan MW3 hoor.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vertel mij maar eens in welke eerdere cod je het realistisch vond aanvoelen dan :emo:.

    Nee deze game is niet realistisch, ja dit heeft een hoog arcade-gehalte en tuurlijk zijn de maps klein. Dat is immers wat de grote menigte wil. Een spel waar je zo in kan stappen. Waarom denk je dat het zo goed verkoopt?
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat is praktisch gezien het enigste waar de makers iets om geven, helaas.
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    It's all about the money:

     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Deze COD is voor mij onspeelbaar. Die lag compensatie naait me hard. Kills om de hoek, vijanden die mij 40 jaar eerder zien maar ik hun niet. Nee, sorry. Je kan mij niet wijsmaken dat mensen dit NIET merken?

    Ben je of scheel of je WILT het niet zien?
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Of het werkt bij sommige mensen meer in het voordeel als nadeel? Ik heb er weinig last van kerel. Sta altijd meer kills als deaths....
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    men zou mof kunnen gaan spelen ! O-)

    of nog beter RSV2 _O_ \o/
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Vind het heerlijk spelen ondanks dat ik vaak host ben.
     
  18. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan we met wat XBW'ers spelen dan? :)
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dit roep ik al de hele tijd al. Als ik de killcam bekijk, zie ik dat de tegenstander mij veeeel eerder heeft gezien. Terwijl juist IK de tegenstander eerder heb gespot.

    Ik heb ook TE VAAK dat ik de tegenstander niet dood krijg ondanks dat ik heel mijn magazijn op diegene heb geschoten en de tegenstander mij met 1 kogel neer krijgt.

    Er klopt een boel niet aan deze COD.

    Jammer!
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat vooral.

    hoe vaak mijn potjes wel niet afgebroken worden... zit je opeens weer in het menu..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina