1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen level 55 en ik vind er nog steeds niet zo veel aan. Op lange afstanden zijn AR's fijn, maar in duels zijn ze kansloos. En ik vind het spelen met SMG's gewoon niet zo fijn als een AR. Hopelijk worden de statistieken van de wapens nog aangepast in een patch. Ik ga ook niet prestigen, want Scavenger is gewoon een perk die ik nodig heb en Ghost helpt ook heel erg.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Je kan 1 van die perks permanent unlocken na prestige.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben blij als ik een keer 20 kils haal.
     
  4. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om eens samen te spelen? Ik speel voornamelijk Hardpoint of Domination en probeer hier dan ook voor het objective te gaan. Voeg me maar toe: CheesieOnion
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind samen spelen verreweg het leukst. Gebeurt maar zelden dat je met anderen als een team speelt. 9 van de 10x keer rent iedereen als een de debiel naar de objective of gaan enkel voor kills.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klaar nu.

    Nee. Echt.

    Heb het gehad om Multiplayer te gaan spelen en constant aan het korte eind te trekken.


    Haal die graf zooi genaamd Lag Compensation eruit .. of het is de laatste COD die ik speel :)
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    LoL, ik heb het ook gehad met deze COD. Ik krijg ze gewoon moeilijk deaud!

    Laten ze snel met een patch komen.
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Jullie zeuren er al 2 weken over, maar toch blijven jullie het spelen........
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat ik toch tot het max level moest om eens te kijken of het nog beter werd. En op level 55 krijg je dan de AN-94. Wat een beest van een wapen! Goede damage, accuracy die vanaf een lange afstand ook nog goed is. Net twee potjes mee gespeeld en telkens minimaal een 10 killstreak.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Omdat er werkelijk geen touw aan vast te knopen is.

    Ik zie mezelf niet als 'n slechte COD speler. K/D's van vorige delen boven de 2 en met MW3 ( introductie Lag Compensation ) naar 1.80. Voornamelijk rush ik maar kan ook goed samenspelen met andere maten :)

    Met de komst van BO2 is mijn K/D nu 1.27. In elk potje wat ik speel kom ik steeds gekkere kills tegen. Snipers die mij raken ook al sta ik 5 meter achter een muur ... mensen die mij met 2 kogels dood krijgen ( op de Killcam sta ik al vrolijk voor zijn neus te dansen :+ ) en dan ook nog is die verschrikkelijke lag.

    Steeds meer mensen zie ik een connectie hebben van 3 ( dus geel icoon ) i.p.v het maximale. Ligt het nou aan mij ... of heeft IEDEREEN last van deze onzin? Leek dat ze mensen met een kut verbinding ook willen laten meedoen ... maar doe dat dan anders?
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe heb ik er last van, dat het lijkt of mensen om het hoekje nog de laatste, fatale kogels in mij schieten. Of dat het lijkt dat ze me heel snel dood hebben. Meestal is dit niet het geval, en 9 van de 10 keer heeft de hele lobby gewoon een 4-bar.
     
  12. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wat maakt die kd nou uit. je bent gewoon in bo2 lang niet zo goed als in de andere games. Andere mensen hebben ook last van lag compensation.

    Als het eenmaal slecht gaat krijgt de lag compensation de schuld. En als het goed gaat hoor je ze nergens over.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik snap die K/D obsessie ook niet!! Gewoon het spel spelen. Juist door al die K/D mannetjes vind ik er minder aan.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom klagen als het spel goed zou werken? ;)

    Gelukkig ben ik niet de enige... Zijn er slechts duizenden die er last van hebben.
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Het enige waar jullie over klagen is dat je kd die niet boven de 2.0 staat. Te hoge verwachtingen van jullie zelf? Tuurlijk valt er te klagen over deze game. Maar dat is bij alle spellen zo.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Als je cap the flag speelt met mensen die in hun scorestreak in ieder geval de guardian en sentry gun hebben zitten dan is het bijna ondoenlijk voor de tegenstander om de vlag te capturen. :D

    Gisteren 2x guardian en 1x sentry gun staan. Ze kwamen er met geen mogelijkheid doorheen.
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja klopt ik gebruik die guardian ook best veel bij objectives. En het is heel makkelijk om ze te vernielen met een EMP grenade maar echt niemand gebruikt ze. :lol:
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Idd. Iedereen loopt met flashbangs of concussions. Terwijl je die EMP grenades of Blackhat's ook best goed kunt gebruiken.
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn kd in bo2 was ook boven de 2maar hij is na 30 uur online ook verkocht. Zit teveel troep in en wapens kloppen niet met elkaar. Sniper is ook weer veelste goed
     
  20. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgensmij ook het grote probleem in CoD, iedereen wil voor eigen succes gaan en teamplay word bijna niet gedaan. Ik speelde zelf ook altijd voor mezelf, daar niet van. Maarja Team Deathmatch is ook gewoon hersenloos schieten.

    Ik denk dat als je objective based gametypes speelt en echt als een team gaat spelen, je de tegenstander makkelijk raped, aangezien 80% toch voor eigensucces en voor de hoge score streaks etc speelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina