Nou mensen, bestel maar niks bij playmefirst.
Hier het vervolg van mijn emails
Mijn reacite daarop:
Sorry hoor, maar is het echt niet mogelijk om een goede zin te
> formuleren want ik begrijp het echt niet.
> Heb ik nou wel recht op nuketown+dubbel xp, en ja ik heb ge preorderd
en die van hun:
Sorry hoor maar als hier zo dom vraag blijf stellen gaan wij zelf
pre-order annuleren. Je weet zelf antwoord op de vraag.
ik:
Dan annuleer hem maar en stort het geld maar terug.
> Ik wens in correcte nederlandse zinnen te worden toegesproken anders
> begrijp ik er niets van.
> Stort ?49,00 maar terug op
winkel:
eker maar jij staat ook bij ons nu ook op de lijst. Klanten die zo
praten tegen mij collega`s kunnen geen games meer bestellen bij
playmefirst.nl
zulke opmerkingen hou voor je (persoon met beperking is niet grappig.)
"Nederlandse" schijf je zo met hoofdletter N. Dus kijk eerst naar
zelf voor dat iemand beledig.
Met niet zo vriendelijke groet,
Team PlayMeFirst.nl
Dit stond vervolgens in de orderstatus:
Opmerking:
deze kan niet meer bestellen bij ons
Ik vraag daarna hoelang het duurt voordat het bedrag word bijgeschreven op m'n rekening
reactie:
Zo onbeschoft ons te word staat duurt jet 5 werkdagen voor je geld terug heb
M.v,g,
Hoofd incasso team playmefirst
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar om toch iedereen maar even te waarschuwen dat ze Black Ops 2 niet bij deze winkel hoeven te bestellen omdat er zelfs op een simpele vraag geen antwoord kan worden gegeven.
Klik om te vergroten...