1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    * Target Finder
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Danke haha.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De M8A1, FAL en SMR zijn bazen wapens zodra je er Target Finder en Select Fire op zet :)

    Speel al een tijdje met de burst wapens... Heerlijk ook!

    Sinds ik overigens gestopt ben met het spelen van Kill Confirmed schiet m'n K/D als een idioot omhoog. In Team Deathmatch heb je amper last van snel draaiende spawns, enkel op Slums en Hijacked.

    De diamond camo vind ik niet zo bijzonder. Doe het wel lekker zonder die ghetto-camo. Gebruik enkel de carbon fiber ...
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    M8A1 gebruik ik zonder select fire, die burst is sterk en snel genoeg:D. En inderdaad die FAL en SMR gaat nergens over.

    Ik moet nog de Scar, SWAT, AN 94 en Type 25. Enigste waar ik tegen op kijk is de SWAT, aangezien deze echt trage burst heeft. Zal wel een hel worden tot ik select fire heb haha.
     
  5. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    FAL is inderdaad een beest! Vond ik in vorige cod's ook al maar hier gaat het echt nog een stapje verder!

    Die derde LMG weet ff niet meer hoe die heet is trouwens ook echt een monsterlijk ding!
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die FAL is irritant als ie in de verkeerde handen komt. Iedereen zit head glitchend met target finder te campen.
     
  7. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gebruik je toch Cold Blooded, dan heb je bijna geen last van Target Finder's gamers.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Klopt deed ik ook. Is een reden voor:

    1. Tegen smg´s heb je niks te zeggen van dichtbij. Is een Assault rifle veelste traag voor.

    2. Diamond camo willen

    3. Als ik rondloop met een FAL of SMR word ik overal gekilled door snipers / campers. terwijl je met de FAL en SMR snipers van afstand gewoon afmaakt met die target finder erop.


    dus als ik het recap: Lopen gaat niet want je word of kei hard gecamped door snipers, of kei hard genakt omdat SMG´s in deze game veeeeeel sneller is als assault rifles. Wat blijft er dan nog over? Ook maar met sniper of smg spelen? want als sniper mag je wel campe?
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ow dus dat is je excuus? Omdat SMG's worden gebruikt? Ik loop heel vaak rond met de FAL en haal goede scores. Zo'n FAL van dichtbij is sterker dan een SMG. Als je aim goed is klaar je al die SMG spelers. Maar spelers die een FAL of SMR gebruiken icm target finder...=(

    Ik wordt liever gekilled door een quick scoper die de hele map rond rent dan iemand die skilloos een FAL gebruikt.

    Of ben ik nu verplicht cold blooded te nemen :emo:? Die attachement is erger dan Marksman uit MW3.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Marksman was juist hartstikke handig :)


    En ik vind Diamond ook niet mooi staan, aantal keer tegen gezien en hoef het niet. Maar anders speel ik helemaal nergens voor en dan irriteer ik me maar mateloos.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Quick scoper lol, maar ja inderdaad. als je mij tegen komt zul je cold blooded moeten nemen. Want tot ik alle Assault rifles klaar heb pak ik geen andere guns. En het ligt aan de map hoe ik speel.
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Jep die perk is er namelijk voor de mensen die zich aan de target finder ergeren. ;)
    Als ik rush dan erger ik me aan betty's, Claymores, Stuns, Shockchargers, Overkill aan uav's en ook de target finders dus gebruik ik de volgende perks...
    Flack jacked/ghost
    Cold blooded
    tactical mask

    Problem solved :9
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit al een paar dagen ernstig te twijfelen tussen het permanent unlocken van de AN-94 of Ghost.
    Het blijft natuurlijk erg persoonlijk, maar ik vraag me af waar jullie de eerste keer voor hebben gekozen.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ghost 100%

    Ik sta nooit stil dus echt de perk voor mij :D.
     
  15. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nam ook eerst ghost mee, al zal de keuze op dit moment wel lastiger zijn. Ik kom tenminste een stuk minder UAV's tegen in de lucht dus het is niet meet zo ''verplicht'' als eerst.
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die AN-94 gedaan. Was intussen al weer rond de level 30, dus ik heb gewoon wat gekozen. De volgende token ga ik voor Ghost gebruiken.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat is er nou weer mis met Target Finder? Ik gebruik dat ding op de M8A1 en FAL. Simpelweg omdat die red dot sights niet kloppen. Heb vaak zat met de RDS gespeeld en mis vaker dan met een Target Finder. Best raar. De Target Finder zet een vakje om je tegenstander en het is aan jou de taak hem GOED te raken.

    Zie vaak zat mensen met zulke attachments die er geen zak mee raken. Heb er persoonlijk geen last van.

    Enige waar ik een hekel aan heb zijn boosters en shotguns.
    Switch dan zelf ook naar een shotgun en dan is dat gekloot ook ver over :+
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat mij betreft niks mis mee, heb zelf altijd coldblooded mee, dus,.... Heb hem in het begin weleens op de LSAT gehad en dan was het een kwestie van maaien.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo belangrijk is die diamant niet eens. Ik vind het vooral fijn (ook met cold blooded) dat het aim-punt rood wordt ipv blauw. En het zoomt fijner in dan EOD-sight en RDS.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is ook niet belangrijk. Maar ik vind het leuk om wat te doen te hebben. Alleen levelen is saai zodra je bij de 2de prestige bent imo....

    Zelf heb ik altijd wapens permanent unlocked. Begon met de M8A1, daarna de SMR en dalijk ( ben 51 nu ) nu AN-94. Dit doe ik omdat ik door wil levelen tijdens het halen van de AN-94.

    Gister maar begonnen aa nde SWAT ipv Scar. Ik denk doe eerst de moeilijke. Maar viel best mee, heb nu 23 headshots binnen uurtje voor elkaar gekregen dus valt niet tegen.
     

Deel Deze Pagina