[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdiepen in het verhaal van cod? :emo:
     
  2. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik had MW1 nooit uitgespeeld en als je dan MW2 gaat spelen zijn er wel een paar "huh?" momentjes in dergelijke cutscenes..

    Overigens is het de moeite waard om ze gewoon allemaal te spelen, aangezien ze nooit heel veel langer dan 4-5 uur duren is dat wel aan te raden :p
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoppa, yes,... heb de XPR50 in goud!! Had niet verwacht dat ik het zou halen. Ga nu de andere ook proberen. Heb enkel verder met de DSR50 gespeeld en moet daar nog 4 killstreaks, dus met een beetje mzzl gaat dat ook lukken en dan de andere.
    Die Killstreaks zijn wel echt mzzl hebben hoor, althans voor mij dan. Komt met name omdat het enkel kills met dat wapen moet zijn. Dus heb dan 'primary weapon' met drie attachments; ECU, laser, FMJ of extened mag.

    Wel grappig dat ik met z'n camo behalen erg blij ben. Misschien een keer in therapie gaan.


    Valt me trouwens op dat na het spel de Nemesis stats niet kloppen. Had pas een potje met 12 kills en 0 keer dood. Toch zou de Nemesis mij 4x gedood hebben!!????
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  4. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kills bij nemesis staan voor hoe vaak jij hem hebt gekilled. Deaths voor hij vaak hij jou heeft gekilled.
     
  5. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Die nemesis klopt heel vaak niet hoor. Het klopte overigens bij de vorige delen ook vaak niet.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Snap ik maar als ik 0 keer gedood ben, dan kan iemand mij niet 4 keer killen!? Ik had hem overigens ook een paar keer te pakken volgens de stats, dus heb de boxen niet verwisseld.

    Enfin, stats kloppen dus gewoon niet.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops 2 is toch by far de meest hersenloze Call of Duty tot nu toe. Iedereen rent als een idioot rond zonder dat er ook maar enigszins tactiek wordt gebruikt (nu heb ik de gemiddelde CoD multipalyer match nooit erg tactisch gevonden). Ik vind het erg jammer dat CoD deze kant is opgegaan. Had liever de gameplay van CoD 4 meer gehouden. Ben toch wel een beetje teleurgesteld.

    Oja, en spawns zijn echt kapot in dit spel, te schandalig voor woorden.

    Het spel is in ieder geval niet zo kapot als Halo 4.
     
  8. Katwijk

    Katwijk Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen rent als een idioot rond? Nou dan mag je mij wel inviten. Het enige wat ik tegenkom zijn campers op plekjes waarvan ik nog geeneens weet dat ze bestaan. Maar ik ben pas COD gaan spelen bij MW3 en ja vergeleken met MW3 is dit gewoon slecht. Spawns slaan ook nergens op nee.
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar eens gekocht. Ging niet zo heel lekker, constant mensen die je op wachten. Maar goed, ik ken de mappen natuurlijk niet dus weet ook nog niet helemaal waar ze zitten. Wat me wel altijd opvalt als ik weer CoD speel dat ik altijd de behoefte heb om de oudere mappen te willen spelen. Downpour vind ik met gemak het allerbeste level van al die cod's

    Voor de rest is het gewoon...tja call of duty
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb met deze COD ook inderdaad het idee dat je constant dezelfde mappen speelt :+ Word de drang om oude mappen, de echte classics, te spelen niet minder om nee.

    Toch speelt deze heerlijk. Merk sinds de switch van Kill Confirmed naar TDM dat het echt stukken soepeler speelt. Nu alleen die spawns nog aanpakken ( dat ze niet zo snel switchen )...
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Vanmiddag alleen maar zulke potjes. Thank You kerst noobies :D
     
  12. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Wie speelt er allemaal League Play?
     
  13. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar over het algemeen vind ik de mappen wel aardig. Aan één heb ik echt een bloedhekel, dat is degene met die garage en in het midden zand/rotsen. Dat is echt een camp festijn :emo:

    Ik ben hardcore tdm gaan spelen en dat blijft toch wel de beste mode totdat ik ghost heb.
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    wtf waarom moet jij tegen noobs? jij bent al een aardige hoge prestige zie ik.
    slecht match making...
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha die gozer die de RC bestuurde :lol:
     
  17. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet zeggen dat Ortibal VSAT + K9 Unit + Swarm erg goed voor je K/D is. 0.11 omhoog gegaan vandaag!
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    [​IMG]


    Gun-DLC .. about fucking time zeg!

    En Infinity Ward maar piepen dat dat niet mogelijk was.
     
  19. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik binnenkort black ops 2 koop, is er dan nog een mogelijkheid om aan de nuketown map te komen? Is die ook via dlc aan te schaffen of was het echt pre-order only?
     
  20. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Op sommige sites kun je de Nuketown editie nog bestellen. Bij Bol.com zeker en als ik me niet vergis ook bij de Bart Smit.:)
     

Deel Deze Pagina