1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach, ik ben 32 en speel vaak met maten die ouder zijn dus qua leeftijd kan je er niet veel van zeggen. Ik vermaak mij er nog prima mee. Cod=Cod en dat moeten ze vooral zo houden. Qua vernieuwingen zie ik toch wel het één en ander. Zoals de scorestreaks ipv killstreaks, nieuwe scorestreaks zoals de swarm of de agr. Nieuwe tacticals zoals de blackhat of emp grenade. Nieuwe attachements.

    Sowieso is deze Cod door het hele pick 10 systeem één van de meest gebalanceerde Cod's ooit. Imo heb je niet meer 1 of 2 guns die overpowerd is. Zoals gezegt het is Cod en je moet niet denken dat ze in een nieuw deel ineens luchtgevechten met straaljagers erin stoppen.

    Alles bijelkaar ben ik zeer tevreden. Alleen die $#@$%& LAG! Daar wordt je af en toe gek van. Dan schiet ik het ene potje 20-5 in TDM om het volgende potje weer 1 seconde achter te lopen en 8-11 te eindigen.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Why defaq post je hier? Ik ga toch ook niet in alle topics die ik niet leuk vind om daarin te zetten dat het een bagger spel is? Als je niet speelt, houd je dan ergens anders bezig binnen het forum?

    no hard feelings tho, just saying.

    Gister begonnen aan mijn Assault shield. pff wat een lijdensweg zeg:p Heb de 100 kills er gelukkig opzitten. En voor de challenges hetvolgende:

    25 Hatchet kills while carrying the riot shield: 5 ( doe ik pas als laatst )
    1000 block damage: 500
    25 kills while an enemy is shooting at you: 6
    25 kills withouth perks: 13
    25 kills withouth weapons, includes lethal and flashbangs etc: 13

    Hoop dat ik de onderste 2 vanavond in iedergeval af heb. Die doe ik namelijk in Hardcore, dan zijn ze met 1 bash dood. Nummertje 3 gaat iets langer duren. Nummertje 2 heb ik tegen die tijd al en de Hatchet kills doe ik in Core uiteindelijk.

    Laatste challenges voor mijn Diamond specials. Blij als het af is haha.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Een shooter is een shooter. Uiteindelijk knal je met een wapen hordes aan tegenstanders neer. Dus eentonig zijn ze allemaal.

    Waarom zou COD een formule verander om er variatie in te brengen? Never change a winning formula.

    Voor de rest vraag ik me af wat voor toegevoegde waarde je post heeft in deze thread. Als je alleen al kan bashen ... blijf dan lekker weg :+
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ben zowieso iemand die alleen van 'shooter games'. houdt. Voor mij is dus geen andere shooter dat beter is dan Call of Duty. Zolang er niks beters komt, blijf ik deze game ieder jaar kopen/spelen.

    Ik wacht zowieso nog op Splinter Cell: Blacklist. Maar dat is dan even wat anders...
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jaja de specials zijn Diamond :D

    Speelde gister tegen echte noobs dus ik ging heerlijk met mijn schild! had binnen 3 potjes alle challenges gedaan die ik nog over had ( zie bovenstaand ) op de Hatchet kills na. Daarna in Core gegaan en begonnen met de hatchet kills, moest er nog 20, had ik ook binnen 2 potjes :D waren ook noobs haha. Heerlijk als het allemaal goed gaat:D.

    En moet zeggen, op de specials ziet het er bruut uit.

    [​IMG]

    Niet mijn foto, maar zo ziet het er dus uit:p. Zit te denken om dat Shield prestige master te halen, dan komt je logo voorop het schild. maar dat doe ik wel tussendoor af en toe, nu weer beetje knallen haha.
     
  6. MDesign

    MDesign graphics

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0


    Weet niet of het filmpje klopt, maar als het klopt is het toch echt een zuig spel
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    echt slecht eigenlijk
    ik had laatst ook ik zat ergens te schieten op iemand kwam er zon bombardement voor mijn neus
    allemaal rook dus ik zag niks word ik.gesniped door iemand ik kon hem niet zien door de smoke maar toen ik op zijn killcam keek was er helemaal geen smoke wtfff¿!?!?!

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
     
  8. MDesign

    MDesign graphics

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zag ik het filmpje en nu alleen maar een wit vlak.

    @sjaakie, rook zie je volgens mij nooit in de killcam
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Jezus... is echt erg als je zo kijkt... Wist wel dat het erin zat maar nog nooit zo in slomo gezien...
     
  11. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit al vanaf modern warfare 1, misschien in iets mindere mate. Hetzelfde geldt voor de rook die jij wel ziet en de tegenstander niet. Dat stoort mij wel aan de COD games de focus ligt op de multiplayer, maar tweaken te weinig om de multiplayer beter te maken.
     
  12. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja maar waarom kan het bijna andere games dan wel gewoon normaal (of zo weinig dat je je er niet aan ergert).
    Die KillCam zal niet altijd kloppen maar het is ook vaak als je een tegenstander tegenkomt dat jij schiet op uhm maar jijzelf gaat toch de pijp uit en op de cam schiet je zelf nog in eens :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  13. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij andere games heb je het ook inderdaad, maar je merkt het minder goed. Bij COD merk je het, omdat het een snelle shooter is en valt het meer op. Ik snap ook niet waarom ze het niet proberen te tweaken.
    Sinds Modern Warfare 1 is de multiplayer van COD, naar mijn mening, alleen maar slechter geworden. In plaats dat ze proberen die vertraging en dergelijke eruit te halen, komen ze met nieuwe perks, wapens etc. Allemaal leuk en aardig, maar daar wordt de gameplay niet beter van.
    Begrijp me niet verkeerd ik vind het een leuk spel, maar het is frustrerend dat het vaak gewoon 'geluk' is of je de connectie mee hebt of niet.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Moet zeggen dat ik er weinig tot nooit last van heb... Niet meer als in andere CoD´s om het zo maar te zeggen.
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    In Mw3 was het erger dat was ook de reden dat ik al redelijk snel gestopt was met mw3
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb in dit spel ook redelijk vaak last van de connectie hoor, en dan vooral in ground war (helaas vrienden die dan vooral dat willen spelen). Echt waar, dan kan je niet veel anders dan headglitchen ergens achter een muurtje :p
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Specials zijn Diamand. Nu ook al de DSR en de Ballista goud. Bij de SVU nu 154 one hit kills. Snipers zullen heel eind de laatste zijn die ik echt Diamand wilt. Dan heb ik Assault rifles, specials en snipers. Met SMG speel ik vrij weinig, shotguns en heavy machine guns helemaal niet eigenlijk vanwege dat ze zwaar traag zijn.
     
  18. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeer in zombie mode die achievements te halen. Iemand die wil helpen of die zelf ook nog moet en wil halen?
     
  19. Caelis25

    Caelis25 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    @markdragie

    Voeg me maar toe ben ook nog op zoek naar iemand die me er mee kan helpen.:thumbs:

    gamertag: caelis25
     
  20. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je toegevoegd. Ik ben alleen niet elke avond online maar goed dan zien we vanzelf wel.
     

Deel Deze Pagina