1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    10 am est is alsnog pas 4-5 uur pas hier ;)

    Ik wil ook wel nieuwe maps, zombies blijf ik toch het leukst vinden maar niet met die Tranzit map =( speelt echt niet fijn
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ja EST had ik niet gelezen. Dan zal het hier wel rond uurtje of 4 of 5 zijn.

    Ik vind Tranzit juist het leukste om te doen. Al ver gekomen ermee. Ook al het epic wapen gemaakt. En upgraded weapons zien er echt vet uit. Wel jammer dat je niet kan blijven upgrade want rond ronde 16 a 17 worden die upgraded weapons ook slecht.

    En als je je wapen hebt gegokt kun je nergens upgraded ammo kopen dus heb je vrij weinig om mee te blijven schieten. Dit hadden ze wel anders moeten maken...
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin om dit weekend samen online te spelen? :)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zeker geen zombie speler van de oude garde :+? Dit zat er altijd al in, daar stoor ik mij niet zo aan. Al hoewel die punten in de bank opslaan een heerlijke toevoeging was. :D Ik vind de map gewoon niks met die grote stukken mist waar die beesten constant op je hoofd springen. Heel weinig wapens aan de muur en als de random dus ergens anders is dan ben je gedoemt om dood te gaan als je geen ammo hebt...

    Maar bij Black ops 1 vond ik Kino ook een baggermap met die creepy crawelers. Tofste van het begin was die arcade zombies :p De zombiemap bij de eerste mappack was ik gelijk verkocht. Die heb ik geloof ik dagen gespeeld :9
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb best wel veel zombies gedaan. Ook in CoD WaW en Black ops 1. Maar ik vind Tranzit juist leuker omdat je meer kan, alle vrijheid etc. En die beeste in de mist kun je gewoon knife.

    Ook vind ik het vet dat je portals kan maken om snel te ontsnappen of snel ergens anders heen te kunnen ipv met de bus of lopen.
     
  6. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Is het ondertussen als dubbel XP?
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Xbox Community Update (1/26/1:cool:
    Posted by [3ARC]


    Hello 360 gamers,

    We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community.

    Stay tuned right here for all the latest info and be sure to follow @Treyarch on Twitter!

    Game Update Notes: Jan. 26, 2012

    New Features & Feature Improvements

    Added support for Live Streaming in all Public Match playlists.
    Added League Best from Season 1 to Player Card.
    If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2.
    Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day.
    Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals).
    Implemented sorting of Medals in the After Action Report.
    Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health.
    Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard.

    Issues Addressed
    Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”.
    Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight.
    Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete.
    Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos.
    Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview.
    Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match.
    Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game.
    Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes.
    Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally.
    Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range.
    Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time.
    Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight.
    Turrets now have smoother tracking when targeting players.
    Improved bot pathing on multiple maps.
    Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity.
    Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly.
    Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible.
    Addressed multiple UI issues.
    Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges.
    Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in.
    Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP.
    Fixed UI errors when linking Live Stream.
    Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA.
    Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled.
    Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields.
    Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone.
    Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat.
    Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time.
    Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points.
    A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning.
    Various minor map fixes were made across multiple maps.

    Gameplay Balancing

    Scorestreaks:
    Death Machine: 3 hit kill range increased.
    Dragonfire: health increased, gun spread reduced.
    AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage.
    Warthog: reduced missile delay.
    Lodestar: reduced missile speed and AOE radius.
    Swarm: drone re-spawn delay increased.

    Perks:
    Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades.

    Equipment:
    Trophy System: increased range.

    SMGs:
    All + Silencers: reduced range.

    Assault Rifles:
    All: reduced idle sway.
    M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range.
    Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
    SCAR: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
    SIG556: penetration increased from medium to large, increased maximum number of bullets to kill at long distance and reduced burst delay.
    TAR21: increased 3-hit kill range.
    SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance.
    FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
    FAL OSW: increased hip spread.

    LMGs:
    All: ADS in and out time reduced.

    Shotguns:
    SRM1216: slightly increased short range damage.

    Pistols:
    Executioner: increased medium range damage.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2013
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Is deze update er al? Want dan ga ik dit spel tegen beter weten in nog 1 kans geven, omdat ik zo hoop op een wonder en dat die irritante vertraging er nu min of meer uit is... Kan in de list er niks over vinden maar wie weet.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op de PS3 nog niet een aangezien de updates op de PS3 altijd eerder komen ga ik er van uit dat hij er op de 360 ook nog niet is
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    *puts BLOPSII in his xbox*
    ...
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

    Nog steeds dezelfde bullshit als altijd, ik geef het nu echt op. Wat heb ik spijt dat ik die season pass heb aangeschaft.
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had al wel een update net
     
  12. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Score per minute door Nuketown over 600, kan echt genieten van die map.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik merk zelf dat een snellere gametype de boel kan vertragen. In Domination en TDM heb ik er vrij weinig last van.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja hoe meer chaos/scorestreaks en spammen van granaten enzo des te erger is die vertraging :) heb ik ook gemerkt. De update klinkt wel goed hoor :D
     
  15. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er bij mij als je zombies wilt doen, nu NEW boven Green Run?!
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb gisteren die Season pass gekocht en sindsdien staat dat er bij mij ook
    maar ik kan niet vinden wat er NEW is
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Die update die gisteren is uitgekomen is voor het revolution map-pack aankomende dinsdag
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Weer een heerlijke update ... maar niet heus.

    Jezus. Nog steeds dezelfde waardeloze spawns en 1-hit kills met een SMG. Komt er ook nog is bij dat je je killstreaks niet meer kan plaatsen. Lightning Strike, Stealth Chopper ... nope. Je character houd dan alleen de "laptop" vast en thats it ...
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja klopt :lol: kut glitch zeg
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de Revolution mappack al uit dan?
     

Deel Deze Pagina