1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Valt wel mee, uiteindelijk zijn het gewoon meerdere route's die bij elkaar komen. Wel is het op een gegeven moment ontzettend smal
     
  2. mjey

    mjey Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand hier zin heeft in wat Die rise voeg mij maar toe op XBL!

    GT: bwb bwb.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo moet zeggen dat he leuke maps zijn in MP. Ze komen gelukkig ook voor in de HC playlist alleen jammer dat je niet zoals voor Core een aparte HC playlist hebben met alleen de nieuwe maps.

    Nieuwe wapen speelt ook wel lekker. Merk dat ik net iets trager ben met rennen en daar moet ik wel aan wennen. Alleen range is stuk beter dus compenseert weer. Echter ben ik er nog niet uit of ik de K10 of PeaceKeeper ga gebuiken.

    Zombiemap ga ik vanavond eens even checken!
     
  4. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand online snapt die zombie map ook... en online kan het amper.. want je kan niet eens in je eentje die trampoline maken.. anders kom je nooit meer terug naar die andere gebouw..
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand zin om samen zombie map te doen?
    GT: MrBeast NL

    :)
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Rise is pittig , heb het tot level 12 gehaald.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind de nieuwe mappen tot nu toe veel beter als die rotzooi die we in MW3 kregen :)

    Vandaag m'n Triple Kill challenge gehaald met m'n RPG. Jezus ... wat een klote challenge. M'n K/D had ik aardig opgekrikt. Is dankzij die RPG 0.08 gezakt. Nu nog één klote challenge ... een Enemy Air-geval uit de lucht knallen 8)

    Enige wat me wel opvalt is dat je nu telkens in lobby's gepleurd word die al enige tijd bezig zijn. Zo heb ik ook tig keer achter elkaar verloren.
     
  8. mjey

    mjey Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Die RPG triple kill had ik mooi in 1 game. :p

    Hoeft geen directe triple kill te zijn hoor, 2 gun kill + 1 snelle RPG kill telt ook. ;)
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kan morgen wel met je spelen als je wilt? kan de hele middag
     
  10. mjey

    mjey Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook wel meedoen morgen, stuur maar een invite of voeg me maar toe waneer jullie dan beginnen.
     
  11. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook lopend terug naar het andere gebouw


    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Die Rise is echt vet. Gisteren paar potjes gespeeld en het is de eerste keer echt facking ingewikkeld voor je gevoel. Maar er zijn meerdere routes om rond te rennen. Je kan ook van het ene naar het andere gebouw. Stroom is snel aan te zetten als je wilt al in de eerste ronde. Dan kan je alvast de liften gebruiken.

    Had ook die soap gun gebouwd. Erg lachen ding alleen het is soms lastig om door de gangen heen zombies om te leggen omdat je niet altijd weg kan. Daarnaast ben ik ook wel een paar keer naar beneden gevallen :).
     
  13. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij van de ene gebouw naar de andere? want met de spelers waarmee ik online speel die snappen het allemaal niet:{
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan op twee manieren. Je gaat of in die eerste kamer in de lift staan dan wacht je tot hij naar benden valt. Dan loop je de lift uit als je beneden bent en loop je de gang door en daar kan je naar buiten springen naar het andere gebouw.

    Je kan ook via de deur in de eerste kamer langzaam afdalen zover mogelijk naar beneden. Een deel is door de liftschacht. Een maal benden dan kom je uiteindelijk in een grote ruimte met een rood balkon achtig ding waar je door middel van een rode pilaar op kan komen. Daar kan je ook naar het andere gebouw springen.

    Om terug te komen moet je in het andere gebouw helemaal naar boven tot op het dak. Dit kan door de lift daar te gebruiken. En dan kan je bij het bord van die hele grote draak langs af omhoog lopen. Vanaf het plateau waar je dan uitkomt kan je terug springen naar het eerste gebouw.
     
  15. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de maps ook gewoon voor 1200 points kopen? Of kan je alleen de season pass kopen?
     
  16. Mortax

    Mortax Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook gewoon voor 1200 MS points.
     
  17. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik niet helemaal? hoe wil je met de lift helemaal om hoog?
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer keertje samen spelen dan?

    GT: Bolleeder
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    In die kamer waar je het stroom aan kan zetten in gebouw twee daar kan je rechts van de hendel gezien in de lift. Je gaat als het waren boven op de lift staan (niet erin) dan gaat hij eerst 1 verdieping omlaag. Gewoon blijven staan want daarna gaat hij helemaal door naar boven. Als hij stopt meteen eruit stappen want niet veel later gaat hij nog even een stukje hoger, alvorens hij weer naar beneden gaat. Echter dan wordt je wel geplet!
     

Deel Deze Pagina