1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik speel niet met boosters :emo: Dus dat kun je vergeten.

Anyway, gisteren m'n launchers dus Diamond gehaald. Heerlijk om met raketten te schieten van 20 miljoen per stuk :+ Ook begonnen aan de AN-94. Waar ik wel van stond te kijken is dat ik 0 kills heb met dat ding. Terwijl ik in Prestige 2 heel vaak met de gun gespeeld heb. Snap daar dus vrij weinig van?

Vind de Peacekeeper maar 'n rare gun. Dat ding is met Silencer, Grip en Fast Mag's zo ontzettend goed. Long-range is het een beste gun. Close-range wat minder ... maar t'is ook een hybride SMG. Met Long-range barrel erop en RDS word het ding echt bizar slecht.

Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    had je de AN zelf unlocked of raapte je die op? zolang een wapen gelockt is in jouw create-a-class tellen die kills dus NIET mee voor je combat record.

En peacekeeper gewoon met quickdraw en rapid fire. Wat nou niet goed in CQB :p

3. BluntStuffy

BluntStuffy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen! Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me voornamelijk aangemeld omdat ik op zoek ben naar 2/3 degelijke zombie-spelers om samen de easter egg's te doen.
    Ik zit regelmatig met z'n 2en, maar iemand extra is nooit weg mocht iemand anders niet kunnen spelen op dat moment..
    Zoek wel mensen met de DLC aangezien Die Rise achievement op nr1 staat! En een microfoon is ook een must!
    Stuur me een Invite of een message GT: BluntStuffy

4. mjey

mjey Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een best goede zombieplayer zoekt voeg mij maar eens toe, GT: bwb bwb.

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die trouwens wilt meedoen met de BO2 Championship?
    In de EU gebeurt er ook zo'n dergelijk programma, 1ste qualificatie is vandaag, 2de zondag, de 3de 17 februari(zondag) en 4de 24 februari(zondag), na de qualificaties gaan er 16 teams door naar de finale van de EU(daar kunnen ook prijzen worden gewonnen).
    Vanuit de EU finale gaan er 8 teams naar L.A voor de 1miljoen(wat pittig moeilijk zal worden :+)

Lijkt me wel tof om met een XBW-team in de finale te staan :cool:, en het is altijd gezellig ;) (het moet ook nog eens niet moeilijk gaan zijn aangezien er vandaag 96 spelers zijn, 24 teams dus en de 10de zelfs maar 5 teams :emo: )
    Als er mensen intresse hebben stuur een pm'tje of zeg het hier even :)

Trouwens nog de link: http://www.cod.esl.eu/

6. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Livestreamen via Youtube is wel geinig en werkt wel ok, enig tijdverschil. Alleen Zombies vind ik nog een beetje ingewikkeld qua logica en dan vooral Bus Depot.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren tot ronden 22 gekomen op Die Rise. Helaas liepen we op een gegeven moment zonde ammo. Dan word het erg lastig :). Had wel lekkere wapens. Bowie Knife, Ray Gun, Sliquifier en Monkey Bombs. Allemaal een Flying Trap gemaakt dus dat ging wil lekker.

We probeerde op het dak van het tweede gebouw te overleven, wat erg goed gaat. We stonden met drie man net voor die trap die langs die draak omhoog gaat. Dan heb je maar 1 raam om te coveren dus das wel lekker.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    De nieuwe game mode Turned is echt heel slecht gemaakt in mijn ogen. 1 tegen 1 is het best leuk om te doen maar moeilijk voor de zombie. En als je met 4e doet is het niet te doen als human. De gun swap duurt VEEEELSTE lang. Dus als je met 2 of 3 zombies op de human af rent kan hij er altijd maar 1 doden aangezien hij dan 4 seconden zijn gun moet swappen. Ook had de map groter gemogen imo.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mee eens. Het idee was goed, uitwerking echter matig. Het gaat ook enorm snel vervelen.

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoogste ronde hier is 24. De tactiek op het dak werkt goed. Maar je kan nergens naar toe als ze toch door breken. Wij zetten altijd 2 of 3 van die trampolines voor ons. Helpt wel goed :)

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad die trampolines werken goed. Alleen als die leipe gasten komen. Weet niet hoe ze heten, maar zeg maar die dog rounds dat je aan het einde ammo krijgt. Slopen altijd die shit. En dan haal je het bijna niet om de tramps te halen nadat ze gesloopt zijn. Maar wel vet inderdaad. Nadeel bij ons gisteren was dat twee van de drie geen goede guns had :). MP5 en pistols. Maar goed nog maar eens een keer later deze week proberen om verder te komen.

12. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel meedoen, welke zondag wil je dan spelen?

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die trampolines werken juist goed tegen die Gollems :p claymores erbij en achter 4 trampolines zitten en je hoeft niks te doen ghehe.

Bij deze zombies is het wel heel lastig om iemand die dood is gegaan na ronde 20 weer proberen aan te laten sluiten. Die liften zijn altijd op andere plekken en rondlopen is ook erg lastig met veel plekken waar je niet meer terug kan komen als je doorloopt.

Laatst bewerkt: 4 feb 2013
  14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Leuk, elke keer dat ik dood ga heb ik het leven erna alleen een Five Seven pistool zonder perks. :emo:

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    In zombies? dat is geen five seven ;) en Zombies gaat erom dat je samenwerkt. Het is de bedoeling dat je niet doodgaat en elkaar revivet :p Perks kan je behouden door de perk who's who. Dan spawn je als een soort van geest van jezelf en kan je de zombies bezig houden of jezelf reviven.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    En waar haal je die perk?

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Verschilt per keer. In de liftschachten zitten telkens andere perks. Meestal zit hij in het eerste gebouw(waar je dus begint). Stroom aanzetten, dak op, naar de overkant springen(bij de draak) en dan zitten daar vaak SoH en quick revive en als je dan op een lift daar gaat staan, kom je weer op het begin uit. Meestal zit die dan in de liftschacht daar. Echter zoals ik al zei verschilt het per keer.

Ik weet alleen niet of dat de beste perk nog is. Sowieso Jug en Soh heb je nodig, Daarnaast een derde wapen en daarnaast is quick revive of double tap ook handig.

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Komende zondag?

Als Maddmonkey ook mee doet hebben we een aardig goede team, moeten we nog wel een 4de zoeken :)

19. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik oefen even, weinig gespeeld maar komt goed
    Carnaval vakantie :)

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand zin om vanmiddag/vanavond zombies te doen? Gisteren ronde 26 gehaald, gingen dood toen we zonder ammo zaten en naar de AN-94 wouden lopen. Veel te smal daar..

Deel Deze Pagina