1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ... ik af en toe
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Tot nu toe kan de multiplayer me nog niet echt bekoren, de smg's zijn van dichtbij niet krachtig genoeg, shotguns hebben een range van 150 meter ofzo, blind-eye couldblouded etc, werken voor mijn gevoel niet.
    En ook de maps vind ik maar matig, ik zal zeker doorspelen tot 1e prestige, maar of hij daarna nog vaak in mn console zal zitten is maar de vraag.
     
  3. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    haha ff de achievement binnen halen?
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, en even kijken of ik nog van gedachten verander.
    De zombie mode vind ik dit jaar ook matig, alleen de tranzit map is redelijk groot, voor de rest is het allemaal in 1 klein stukje grond gestopt, zelfs de city vind ik te klein.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Erg gek, want de SMG zijn de sterkste guns in de game. Daarnaast gebruik ik ook coldblooded en dit werkt echt perfect.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het steeds leuker vind worden. Met name als er als team een beetje samengespeeld word.

    Te vaak gebeurt het nog dat iedereen als een dolle achter nummer 1 aanholt. Weet dan wel gelijk weer wat voor potje het gaat worden en het volgende potje niet meer mee speel.
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg zelf ook nooit de motivatie om voor de objective te gaan spelen als de rest van je team dat niet doet. Dan heeft dat weinig zin.
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    haha welk spel speel jij? de smgs zijn juist overpowered! vooral de PWD! (erg lekker wapen, ben bang dat hij gepatched wordt netzoals de type 95 in mw3 )
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht een domme vraag, maar kan het niet zo snel terug vinden. Bij enkele wapens staat dat ik eerst Kryptek moet unlocken voordat ik een andere camo krijg. Echter staat dit bij allemaal behalve gold.

    Wat is Kryptek!?
     
  11. Hypical

    Hypical Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Kryptek is de camo die je krijgt als je 100 headshots hebt geschoten. Het is volgens mij niet zo dat als je die 100 headshots hebt gemaakt dat je meteen die andere camos ook hebt maar dan word de nieuwe challenge unlockt
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Klopt dan moet je nog een aantal challenges zoals 10 x bloodthirsty(5 killstreak) halen met dat wapen 150 kills zonder perks 150 kills zonder attachments. En nog 1 of 2 challenges ;)
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heren bedankt voor de snelle reactie!
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met een groep van 4 league play gedaan en echt voor het objective gegaan. Maakt het meteen een stuk leuker.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    GVD gisteren ging lekker HCTDM 6 potjes achter elkaar gespeeld. Allemaal 25 + kills met een KD/R van 1,7 ongeveer. Zaten ook 2 potjes bij boven de 30 kills :). En dat al rennend als een malle :). Lekker. Hopelijk blijft dit zo ;).
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goude M8A1 is binnen. En beste game is nu 59 om 7 in Hijacked. En in diezelfde game winst in domination van 200 tegen 80 :D
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet het hele verhaal maar een vriend die de game online al amper draaiende kreeg, PS3 is uit het niets geband en is niet terug te draaien, en dat terwijl hij amper potjes heeft kunnen doen... Best wel falend.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb je zin wel even een paar keer moeten lezen. Maar hoezo gebanned en niet terug te draaien? Is het niet een temp-ban van een weerk of zo?
     
  19. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Werd hij vaak uit potjes gegooid door een slechte verbinding? Zo ja dan wordt hij gezien als een leaver zeg maar. Als je te veel potjes vroegtijdig verlaat krijg je een ban van 2 dagen geloof ik. ;)
     
  20. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeerde een vriend te joinen
    paar keer achter elkaar lukte ook niet
    kreeg 5 min ban
     

Deel Deze Pagina