1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    --
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha nice :9!
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Black Ops 2 krijgt microtransacties voor Multiplayer

    Activision voegt morgen zogeheten Micro Items toe aan de Xbox 360-versie van Call of Duty: Black Ops 2. Het gaat om bepaalde, voornamelijk esthetische extra's voor de multiplayer, waar spelers via microtransacties voor kunnen betalen.
    Zo kunnen spelers voor 160 Microsoft-punten verschillende pakketten kopen die wapens een uniek tintje geven, bijvoorbeeld door ze in bacon te wikkelen. Er is ook een Extra Slots Pack te koop, waarmee spelers tien extra slots krijgen om eigen klassen in op te slaan. Dit geeft hen ook de optie om 20 extra emblemen, 32 extra video's en 40 extra screenshots op te slaan.

    Per land kan voor 80 Microsoft-punten ook een World Calling Card Pack gekocht worden, waarin Calling Cards met de nationale vlag van het betreffende land zitten. Daarnaast is de Nuketown Zombies-map te koop voor 400 Microsoft-punten. De Nuketown 2025-map is de eerste week gratis te downloaden.

    Uitleg Activision

    "Al deze items zijn compleet optioneel en zijn gemaakt voor spelers die nog meer customization-opties willen", aldus Activisions community manager Dan Amrich. "Als jij daar niet bij hoort, is dat prima; iedereen krijgt deze week gratis Nuketown 2025, dus maak daar gebruik van." Morgen ontvangt de Xbox 360-versie de Micro Items, andere platformen volgen later.

    Bron: gamer.nl
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord gevonden....
     
  5. Martijn093

    Martijn093 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het denken om een season pass aan te schaffen, is dit de moeite waard volgens jullie? Leuke extra maps?
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Die nieuwe camo's zijn die gratis als je een season pass hebt?
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    De zombie maps zijn prima.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    nee
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je een Season-pass hebt heb je in feite alle map-packs / wapens van tevoren al gekocht :) De camo's en andere micro-transacties horen NIET bij de Season-pass.

    Anyway... Heb vanmiddag sinds lange tijd weer COD4 in m'n 360 gepropt. Man, man, man, wat een verschil. Hitmarkers? Lag? Gewoon niet.

    Kogels verdwijnen in m'n tegenstander, werd niet meer gekilled om een hoekje ... alles ging echt rete lekker.

    BO2 is voor mij met vlagen echt onspeelbaar. In't begin van een match test ik altijd de verbinding. Dit doe ik door middel van een paar keer schieten en letten op de kogels. Gaan ze er GELIJK af samen met het schieten is alles in orde en kan ik een dikke score neerzetten :) Gaan ze er een seconde later af ( de kogels dus, volgen we het nog? :+ ) dan kan ik me beter opmaken voor een berg frustraties.

    Jammer dat ze weigeren om dat aan te passen om zo de slechtere spelers tegemoet te komen. Gemiste kans ... want ik vind BO2, vooral na het bagger MW3, echt een leuke COD ... mits de lag niet de kop opsteekt.


    [EDIT]
    Het doet gewoon pijn om te zien dat COD4, een game die 5,5 jaar oud is, zoveel beter speelt als BO2.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2013
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Call of Duty: Ghosts next-gen only, reveal on May 1 – rumor
    Information pertaining to the next Call of Duty game from Infinity Ward has purportedly leaked. As usual, take all this information as “rumor” until something official has been announced.

    According to the information gleaned in the video below, the next game will not be titled Modern Warfare 4, but Call of Duty: Ghosts. Phantoms was another subtitle being kicked around, but Ghosts was decided upon.

    It will be stemming from the Modern Warfare series, but branching out into a new direction with its campaign set in the future – much like Treyarch’s Black Ops 2 – yet uses current weaponry. While this sounds odd, according to the video there is a major event in the future which causes those involved to use weapons which are currently available instead of something more futuristic.

    Multilayer loading screens will be dynamic, similar to scenes from Black Ops 2. One loading screen sees the player repelling from a helicopter into the map or break a glass window to enter a building. Basically, the loading screens are a “mini-game” which bring you into the multiplayer map.

    Player movement has also been changed around, and while an answer wasn’t given on Dolphin Dive, players can instead “dash into sliding while shooting.”

    Prone and crouch will be changed a bit as well, and supposedly, peaking around corners is back for the console versions. Also when you go prone, you can go “roll side-to-side DayZ-style.”

    Spec-Ops is no more, and will be replaced by something “new” along with different mini-games.

    A more destructive environment is being mulled around and is currently in the “implementation phase,” and while it seems to be working well at present in single-player, the developers are supposedly finding it a bit more “problematic” in multiplayer.

    There will be more things in the environment that can kill you or that you can interact with, basically.

    According to the video, the game will only launch on PC and next-generation consoles. But like most of this information, nothing is confirmed, but if true it adds credence to the rumors of a holiday launch of the next-Xbox console alongside PS4.

    The announcement of the game is supposedly going to be made on or near May 1.

    Drift0r, the fella who made the video said the information came to him from a “very legitimate source.”

    “Typically I would not post videos like this but I completely trust this source,” he said. “Hopefully I am not being trolled by someone I trust and this information comes through in the end.”

    We’ve mailed Activision on this and if we hear anything back we will let you know.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hele franchise was toch opgedoekt want dit lijkt me ook niet meer in de trend van Modern Warfare.Viel ook niet echt meer uit te knijpen btw.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zeg je eerlijk dat ik als echte CoD 'hater' nog steeds hoop dat ze me weer blij kunnen maken. Dat is eigenlijk sinds MW1 al niet meer gebeurd. Die game hebben ik en mijn vrienden helemaal verrot gespeeld en dat soort fun heb ik gewoon helaas nooit meer gehad, absoluut niet met Battlefield games (zelfs niet BC2) en ook geen Gears of War game en hoe gaaf ik Halo 4 ook vind, na een paar potjes ben ik daar ook klaar mee. Maar MW1 speelde ik echt superveel. Ik wil dat fungehalte weer terug in een online game...want vandaag de dag boeien online games mij zeer weinig en ben ik echt VEEL meer een singleplayer gamer.

    Met al die features die ik hier las, zoals andere player movement en ongetwijfeld een nieuwe engine...kan het al enige verandering brengen, de nodige verandering. Met een normal physics systeem erbij...tja...wie weet wat het kan worden. Maar wanneer ik nu een CoD game aan zet ben ik er gewoon gelijk klaar mee. Die achterlijk snelle bewegingen en simplistische gameplay..nah man. Misschien ben ik wel te hoopvol...maar wie weet.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Was al gepost :+.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    denk het niet man, ik heb wel een beetje hetzelfde. Wat bij MP games ook erg komt kijken wil je het veel spelen, is de community. Tegenwoordig is dat (no offence tegen wie zich ook aangesproken mag voelen) een pot nat :x.

    Dit komt ook mede door de party chat. Alhoewel ik het zelf echt geweldig vind en er bijna altijd in zit, is dit wel een soort van fun blocker. Ik weet nog bij gow1 hoe snel ik opeens een friendslist vol had met allemaal enorm chille amerikanen/engelsen/canadezen waar ik dan continue mee speelde :9 tegenwoordig speel je met een groepje en de rest blokkeer je. Dat helpt natuurlijk ook niet en zo langzamerhand gaat iedereen steeds meer zijn eigen ding doen.

    Bij borderlands doe ik dan ook maar al te graag mijn mic erin, ik blijf het geweldig vinden om met een flippo aan de andere kant van de wereld te zitten gamen en lullen en merk ook dat ik dat aspect best begin te missen.
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Back te basics! Goeie zaak :)
     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zin om BO te spelen, maar ik moet dan wel even mijn live verlengen.
    Gaat het lidmaatschap dan wel gewoon door tegen de tijd dat de nieuwe Xbox komt, want die komt toch rond de Kerst dit jaar?
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is er nog wat bekend over Mappack 2?? Het duurt wel erg lang zeg!!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was deze thread even helemaal vergeten, maar net ineens werd ik eraan herinnerd door een CoD berichtje ergens. Je hebt absoluut gelijk man, wanneer ik op de 360 aan het gamen ben dan zit ik ook echt altijd in een party. Nou game ik vooral heel veel SP games, maar soms ook MP. Zelf heb ik meer slechte ervaringen gehad met toen er nog geen party chat was. Ik en mijn vrienden een beetje tegen elkaar praten in het NL in de gamechat en dan die Engelse rotkindjes 'Shut up you fucking wanker...speak English, stop talking German' te hilarisch eigenlijk en het zorgde vaak voor het nodige getier. Dus al kwam er genoeg humor van, ook genoeg ergernissen.

    Wat ik wel merk tijdens online games (BF, Halo 4) is dat wanneer ik met mijn vrienden in een team speel er gewoon niet goed wordt samengewerkt. Ga ik echter in mijn eentje spelen met een team waar ik verder niet mee communiceer, dan gaat het ineens heel goed. Echt goed samenwerken klinkt zo eenvoudig, maar voordat je het weet is iedereen weer als een lone wolf bezig. Hoe dan ook...as for CoD...echte next-gen graphics, nice physics, het idee dat je een schietijzer in je klauwen hebt en geen fisher price gun en player movement die de nodige vernieuwing heeft gekregen en dan kan het heel wat worden denk ik. Ik was eigenlijk al best klaar met BF, maar na het zien van de eerste BF4 shots heb ik er gelijk zin in. Soms ben ik echt een graphics ho hoor , maar fuck it :D
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Er is nog niks bekend hierover, abonnement kun je vast wel meenenen maar niets is zeker, ook niet de release van de nieuwe Xbox.
     

Deel Deze Pagina