1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. Calias

    Calias Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach..je kan met alles uit vorm raken toch ;-) ? Komt wel weer terug.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ja! :p

    Iemand van jullie die zin heeft in multi-team hardpoint?
    Zoek nog 2 mensen :)
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Leaked Promo Material states 3rd Black Ops 2 DLC to be called ‘Vengeance’

    [​IMG]

    A new leaked image posted on Reddit appears to reveal the third Black Ops 2 DLC pack, reportedly called ‘Vengeance.’ According to the image there will be four MP maps, 1 zombie map, and new Ray Gun for Zombies.

    Multiplayer Maps:

    Detour
    Uplink
    Rush
    Cove

    Zombies:

    Buried

    http://www.charlieintel.com/2013/06...s-3rd-black-ops-2-dlc-to-be-called-vengeance/
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Black Ops 2 ‘Vengeance’ DLC TRAILER; coming July 2nd to Xbox 360

    Activision has officially announced the third DLC for Black Ops 2, called ‘Vengeance.’ This DLC will be available July 2nd on Xbox 360.

    Multiplayer maps:

    Detour – Players fight amongst the scattered vehicles, exposed iron and collapsed pavement of a destroyed suspension bridge, high above this East Coast waterway where the action can play out on multiple levels.

    Uplink – In this re-imagined adaptation of the fan-favorite Call of Duty®: Black Ops multiplayer map Summit, players clash deep in the rain-soaked jungles of Myanmar, high atop a hi-tech mountain facility.

    Rush- Fast, close-quarter engagements are assured in this paintball course turned full- combat arena, giving players new opportunities and challenges to use the cover to their advantage.

    Cove – The stage is set for all-out conflict on this small, forgotten island in the middle of the Indian Ocean, where players battle it out amongst the wreckage of a jet that crash-landed during a smuggling operation gone wrong.
    Zombies:

    Buried – Players will be challenged to face their deepest fears, trapped inside a long-forgotten subterranean Old West mining town infested with swarms of the undead.
    Bonus Ray Gun for Zombies – Call of Duty®: Black Ops 2 Vengeance owners will also receive a brand-new bonus Wonder Weapon – the Ray Gun Mark II – available for use in every Call of Duty®: Black Ops 2 Zombies map.

    Get your first look at “Vengeance,” the third DLC Map Pack available for Call of Duty: Black Ops 2. Vengeance includes four new Multiplayer maps: Cove, Detour, Rush, and Uplink, a reimagining of the classic map Summit. Also included is the brand new Zombies adventure Buried, which features the new bonus Zombies weapon, the Ray Gun Mark II.

    Vengeance arrives first on Xbox LIVE on July 2nd


    [yt]O-78MwnAAXI[/yt]

    http://youtu.be/O-78MwnAAXI
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    RayGun 2? Die vervangt toch niet de originele hè?
     
  6. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, eindelijk een nieuwe DLC voor Black Ops 2 \o/

    Map Summit is eindelijk terug, thank god !
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Vraagje betreft einde verhaal:

    Waar the fuck is Mason al die jaren gebleven? Word dat nog ergens toegelicht?
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    @Jorrie, onbekend helaas,
    niet veel mensen schieten hem in de benen, tenzij het voor een achievement is, ik zelf had hem de eerste keer meteen door het hoofd geschoten :+

    Hoe laat komt die map pack nou uit :mad:
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    12.00 uur geloof ik?
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ben hem nu aan het downloaden , gaat zo traag als dikke stront , 1.94GB
     
  11. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Waar heb je hem gezien dan? Ik zie nog helemaal niks op Xbox Live of Xbox.com
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Via de store optie in het menu van Black Ops 2, zelf heb ik 'm al wel gedownload..
    4 Behoorlijke compacte maps, vind ze wel leuk, met uitzondering van Cove.... beetje saaie random achtige map.... Summit ziet er prachtig uit in de nieuwe setting, vind ik....
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ah thanks man. Zat al heel de tijd te zoeken.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn die nieuwe zombie map is HUGE8)

    Wel tot level 20 gekomen de eerste keer:+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik dacht, ik probeer even wat anders :+, ook met die dingen van 'they even got people from the CIA'. Gelukkig maar :+
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zoek nog voor 1, 2 of 3 mensen voor de nieuwe zombie map easter egg.
    Ben al een eindje met 3 mensen, maar zou beter zijn als we meteen met z'n 4en zijn, ik weet al aardig wat we moeten doen als een van de eerste :)
    Trouwens dit neem ik dan meteen op en zet ik op YT(ik maak namelijk commentary's)

    Interesse voeg: Spacing Monnik toe of join de party :) (als m'n friendslist full is)
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Moet je perse een mic of headset hebben?
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Liefst wel, maar als je ons kunt horen zal het ook wel goed zijn.
    Alleen is iedereen nu weg en komen ze weer rond ~21:30, zelf ben ik nu nog verdere stappen aan het zoeken dus je mag meezoeken/meedoen :)
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol net op Cove van de nieuwe mappack al een soort bug gezien. Je ziet de mannetjes niet maar je ziet zwarte blokken.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn man die nieuwe zombiemap is volgens mij tot nu toe de grootste ooit. Jesus wat een bigass map is dat. Gister een paar keer gespeeld. Echt een leuke map.

    Die oude maps van Black Ops 1 hadden ook wat, maar deze zijn echt wel awesome man.

    Mocht er iemand samen willen spelen dan kan je me wel toevoegen: Vault Tec NL
    Heb alleen geen mic of headset, maar ik kan andere wel horen en weet wel hoe ik zombies moet spelen:): :p
     

Deel Deze Pagina