1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 27 nov 2012.

  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste gouden wapen gehaald. De Type-25. Ik heb trouwens sinds gisteren last van lag spikes in bijna elk potje, terwijl ik wel gewoon een 4-bar heb. Meer mensen die hier last van hebben?
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ook, lag lijkt erger te worden. Heb jou trouwens toegevoegd, maar kan je nooit joinen??

    Verder heb ik nu op de laatste na alle camo's van de DSR50. Die laatste zal wel lang duren! 10 Killstreaks halen met enkel de DSR50. Zal voor mij iig lastig worden.
    Aan de andere kant vind ik die 'strip' camo het gaafst, dus die blijft erop.


    en toch wil ik goud hebben. ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2012
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb MP7, MSMC, PDW en Chicom goud :). Nog 2 en dan heb ik diamond camo voor SMG's.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    En die ben je dan weer kwijt met Prestige?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nee. Alles wat je unlocked voor je wapen neem je mee. Attachments en camo's. Moet alleen nog de laatste sniper goud en dan heb ik diamond :)
     
  6. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat ik dus echt weer een tegenvaller vind is de perk Ghost.
    Met Ghost was je in de vorige spellen gewoon totaal onzichtbaar op de radar. Waar ik nu achter ben gekomen is dat je persee in beweging moet blijven om niet zichtbaar te zijn op de radar. Ik denk dat ze dat gedaan hebben om campers tegen te gaan maar de goede gamers worden hier ook maximaal door benadeeld. Als ik bezig ben met een goede reeks en bijna 15 kills achter elkaar heb wil ik bij de laatste kill gerust even kunnen campen met Ghost zodat het kan lukken. Maar dat kan dus niet meer helaas.

    En kan iemand mij vertellen wat nu eigenlijk precies het voordeel is van Prestige?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zit nooit voordeel aan prestigen. Mensen begrijpen geloof ik het concept van prestige niet echt. Het is een Embleem voor je naam en dat je overnieuw begint met levelen om het spel interessant te houden.
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievement ;)
     
  9. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeuj:9
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net een potje met een paar die te goed waren!! Had al een vermoeden want ze waren allemaal flink in de prestige. Eentje zelfs prestige 10!!! Niks te doen verder zeker, maar potje was eigenlijk niet leuk meer. Elke keer als ik terug kwam kon ik max 5m lopen en was ik alweer dood. Hmmmmm,....
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Goud valt op de DSR tegen, doordat er nog veel zwart overblijft. Die chinese strip is inderdaad ook awesome. Invite me volgende keer eens in een party dan.
     
  12. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Prestige Lobby's zijn er ook alweer, even een filmpje van 6 seconden kijken in theater mode en je bent level 55
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe is het toch elk jaar weer mogelijk |:-
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Hier precies hetzelfde.
    Het ene potje speel ik supergoed en sta ik meestal wel in de top 3 en bij het andere (de meeste) sta ik ergens onderaan omdat ik gewoonweg niet eens de kans krijg om mn trigger in te duwen. Ik word gewoon veel sneller gezien.

    Ik hoop ook dat ze het snel fixen want ander gaat bops2 snel de deur uit zeker nu zombies ook aardig verkloot is.
     
  15. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    wordt hiermee bedoeld?
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Sinds een paar dagen is de lag weer niet te harden. Is gewoon niet leuk meer zo. :emo:

    Dan maar switchen naar Far Cry 3, BF 3 en Halo 4. Kom wel weer terug als de lag weg is.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Elk jaar is er wel een bug/glitch waardoor mensen óf heel snel kunnen levelen óf gelijk het hoogste level zijn (zoals nu dus het geval is). In MW2 had je bv ook die potjes rust. Dat was nog komisch om eerlijk te zijn 8) Potje Ground War en dan kreeg je opeens die blokjes en dan dacht je: Ooohh shit daar gaan we. :lol:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Dat was wel geniaal ja, met zijn 16-en op die map, ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar had ook nog een Nuke 8)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt letterlijk spawncampen :+ was mij daar ook wel eens gelukt. RPD ofzo pakken en gewoon liggen naast een spawnpunt. :lol:
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Dat was inderdaad niet zo moeilijk, er spawnde gewoon letterlijk elke seconde iemand voor (of achter) je :lol:
     

Deel Deze Pagina